Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Η ρύπανση των ελαστικών είναι 1.850 φορές χειρότερη από τις εκπομπές CO2

Η ρύπανση των ελαστικών είναι 1.850 φορές χειρότερη από τις εκπομπές CO2
Μια νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ανεξάρτητο βρετανικό φορέα ερευνών, υποστηρίζει πως η ρύπανση των ελαστικών είναι σχεδόν 1.850 φορές χειρότερη από τις εκπομπές καυσαερίων.

Χειρότεροι οι ρύποι των ελαστικών από τις εξατμίσεις

Μία ανεξάρτητη βρετανική εταιρεία ερευνών ισχυρίζεται πως η ρύπανση των ελαστικών είναι πολύ χειρότερη από τις εκπομπές καυσαερίων.
Για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα, δοκίμασε μία σειρά από ελαστικά σε διάφορα στάδια της ζωής τους.

Έρευνα που έγινε από ανεξάρτητο βρετανικό φορέα

Εδώ και αρκετά χρόνια γίνεται ντόρος γύρω από το θέμα των εκπομπών καυσαερίων, ενώ οι περισσότερες χώρες σιγά-σιγά θεσπίζουν νέα μέτρα για μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος, με πρωτοστάτη την Ευρωπαϊκή Ένωση που θέλει την απαγόρευση των κινητήρων καύσης μέχρι το 2030. Η Emissions Analytics λοιπόν, έρχεται να ταράξει τα νερά στο χώρο των οχημάτων με μία νέα έρευνα, η οποία πάει κόντρα στα κατεστημένα, ισχυριζόμενοι πως τα ελαστικά ρυπαίνουν σχεδόν 1.850 φορές παραπάνω από ότι οι εξατμίσεις.

Ποιοι παράγοντες

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί πως η έρευνα πραγματοποιήθηκε κυρίως σε τετράτροχα οχήματα κι όχι μοτοσυκλέτες, αλλά αυτό αποτελεί λεπτομέρεια καθότι και τα δύο βασίζονται στις ίδιες αρχές, χρησιμοποιώντας ως βάση τους θερμικούς κινητήρες.
Τώρα, πολλοί αναρωτιούνται πως καταφέρνουν να ρυπαίνουν τόσο πολύ τα ελαστικά.
Η απάντηση βρίσκεται σε πολλούς παράγοντες όπως το πόσο επιθετικά οδηγείτε ή το πόσο καινούργια ελαστικά «φοράτε». Σχετικά με το τελευταίο, να αναφέρουμε πως τα νεότερα ελαστικά απελευθερώνουν περισσότερα σωματίδια στην ατμόσφαιρα.
Σε συνέχεια των παραπάνω, το βάρος είναι και αυτό ένας σημαντικός παράγοντας και ένα σημαντικό εμπόδιο που πρέπει να ξεπεραστεί στα ηλεκτρικά οχήματα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης