Ούτε ένα τρίκυκλο δεν μπόρεσε να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία και να γίνει το ΒΕΤ 500 το πρώτο «Made In Greece» τρίκυκλο» που θα «κατακτούσε» την ελληνική αγορά αλλά και θα άνοιγε τα φτερά του και για την αγορά της Αφρικής
Πρόκειται για τη βιοτεχνία ΒΕΤ (Βιοτεχνία Ελληνικών Τρίκυκλων), τον μεγάλο άγνωστο στην ελληνική ιστορία δημιουργίας οχημάτων η οποία σχεδίασε και κατασκεύασε τρίκυκλα φορτηγά.
Μάλιστα το ΒΕΤ 500 έλαβε αρχικά έγκριση τύπου και παρήχθη σε 10 οχήματα, αλλά αργότερα προέκυψαν ζητήματα “δικαιωμάτων” και ασφάλειας, όπως λέγεται, προσθέτοντας έτσι ακόμα μια μαύρη σελίδα στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία (Διαβάστε περισσότερα).
Μάλιστα το ΒΕΤ 500 έλαβε αρχικά έγκριση τύπου και παρήχθη σε 10 οχήματα, αλλά αργότερα προέκυψαν ζητήματα “δικαιωμάτων” και ασφάλειας, όπως λέγεται, προσθέτοντας έτσι ακόμα μια μαύρη σελίδα στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία (Διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών