Ελάχιστοι είναι οι οδηγοί που συμμορφώνονται στην πορτοκαλί/ κίτρινη ένδειξη του σηματοδότη ρισκάροντας ατύχημα με πεζούς και οχήματα
Δε χρειάζεται να βγάζει ανακοινώσεις η τροχαία πόσους χρέωσε με διοικητικά πρόστιμα για το πορτοκαλί.
Αρκεί να δει κανείς τι συμβαίνει σε κάθε φανάρι… και πόσοι τελικά είναι αυτοί που στο πορτοκαλί σταματάνε.
Ως οφείλουν.
Για την ιστορία ωστόσο να πούμε ότι με βάση το άρθρο 6 με τίτλο «Φωτεινή σηματοδότηση για την κυκλοφορία οχημάτων» κίτρινο φανάρι έχει την ίδια λειτουργία με αυτή του κόκκινου σηματοδότη, κάτι που σημαίνει ότι οι οδηγοί θα πρέπει να κόβουν ταχύτητα και όχι να την αυξάνουν.
Εξαιρείται η περίπτωση που ο οδηγός βρίσκεται κοντά στο σηματοδότη και δεν προλαβαίνει να επιβραδύνει (Διαβάστε περισσότερα)
Αρκεί να δει κανείς τι συμβαίνει σε κάθε φανάρι… και πόσοι τελικά είναι αυτοί που στο πορτοκαλί σταματάνε.
Ως οφείλουν.
Για την ιστορία ωστόσο να πούμε ότι με βάση το άρθρο 6 με τίτλο «Φωτεινή σηματοδότηση για την κυκλοφορία οχημάτων» κίτρινο φανάρι έχει την ίδια λειτουργία με αυτή του κόκκινου σηματοδότη, κάτι που σημαίνει ότι οι οδηγοί θα πρέπει να κόβουν ταχύτητα και όχι να την αυξάνουν.
Εξαιρείται η περίπτωση που ο οδηγός βρίσκεται κοντά στο σηματοδότη και δεν προλαβαίνει να επιβραδύνει (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών