Το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο στην ιστορία της Volvo είναι ικανό να αλλάξει τις ισορροπίες στην κατηγορία των ηλεκτρικών B SUV. Για ποιους λόγους όμως το EX30 δεν είναι ένα ακόμη ηλεκτρικό σαν τα συνηθισμένα; Οι απαντήσεις στις παρακάτω γραμμές…
Κοιτάζεις προσεκτικά το νέο SUV της Volvo και σκέφτεσαι… Τι το πρωτοποριακό μπορεί να έχει αυτό το SUV; Είναι κομψό. Οκ, αυτό δεν συμβαίνει πρώτη φορά με μοντέλο της σουηδικής φίρμας. Είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Και αυτό ήταν αναμενόμενο στις μέρες που διανύουμε.
Για να το πάρει το… ποτάμι λοιπόν, το EX30 είναι το μικρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της Volvo, πιο μικρό και από το C30, γεγονός που από μόνο του λέει πολλά για την προσέγγιση των ανθρώπων της εταιρείας και τις βλέψεις που έχουν στη μάχη των πωλήσεων.
Το μήκος του λοιπόν μετά βίας ξεπερνά τα 4,2 μέτρα (4,233 για την ακρίβεια), με την τελευταία εκδοχή (2013) του best seller C30 (για να έχετε μία αίσθηση) να είναι 3,3 πόντους μακρύτερο. Είναι ένα κομψό SUV με minimal στιλιστική νοοτροπία, λιτά κοψίματα και μεγάλη έμφαση στα φωτιστικά σώματα που «σπάνε» το μασίφ σχεδιασμό.
Πολλά στοιχεία έχουν δανείσει είτε το μεγαλύτερο EX90, είτε τα μοντέλα της Polestar (πίσω μέρος), ενώ η εντελώς κλειστή μάσκα (στο χρώμα του αμαξώματος) προδίδει την ηλεκτρική φύση του EX30.
Στο πίσω μέρος δύο σκούρες μπάρες ενώνουν ουσιαστικά τα φωτιστικά σώματα, ενώ λίγο πιο πάνω στις άκρες του παρμπρίζ, διακρίνονται στην καθεμία πλευρά από επτά οριζόντιες μικρές LED φωτεινές πινελιές. Το όμορφο crossover είναι σχετικά φαρδύ για το μήκος του (1,84 μέτρα) και με σχετικά μακρύ μεταξόνιο 2,65 μέτρων.
Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται (ονομάζεται SEA και είναι γνωστή και από τα Smart) αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Geely. Το συγκεκριμένο πλαίσιο χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση υψηλής ποιότητας χάλυβα και έχει να κάνει με την αυξημένη αντοχή αλλά και την στρεπτική δυσκαμψία όταν τελέσει υπό πίεση (Διαβάστε περισσότερα)
Για να το πάρει το… ποτάμι λοιπόν, το EX30 είναι το μικρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της Volvo, πιο μικρό και από το C30, γεγονός που από μόνο του λέει πολλά για την προσέγγιση των ανθρώπων της εταιρείας και τις βλέψεις που έχουν στη μάχη των πωλήσεων.
Το μήκος του λοιπόν μετά βίας ξεπερνά τα 4,2 μέτρα (4,233 για την ακρίβεια), με την τελευταία εκδοχή (2013) του best seller C30 (για να έχετε μία αίσθηση) να είναι 3,3 πόντους μακρύτερο. Είναι ένα κομψό SUV με minimal στιλιστική νοοτροπία, λιτά κοψίματα και μεγάλη έμφαση στα φωτιστικά σώματα που «σπάνε» το μασίφ σχεδιασμό.
Πολλά στοιχεία έχουν δανείσει είτε το μεγαλύτερο EX90, είτε τα μοντέλα της Polestar (πίσω μέρος), ενώ η εντελώς κλειστή μάσκα (στο χρώμα του αμαξώματος) προδίδει την ηλεκτρική φύση του EX30.
Στο πίσω μέρος δύο σκούρες μπάρες ενώνουν ουσιαστικά τα φωτιστικά σώματα, ενώ λίγο πιο πάνω στις άκρες του παρμπρίζ, διακρίνονται στην καθεμία πλευρά από επτά οριζόντιες μικρές LED φωτεινές πινελιές. Το όμορφο crossover είναι σχετικά φαρδύ για το μήκος του (1,84 μέτρα) και με σχετικά μακρύ μεταξόνιο 2,65 μέτρων.
Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται (ονομάζεται SEA και είναι γνωστή και από τα Smart) αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Geely. Το συγκεκριμένο πλαίσιο χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση υψηλής ποιότητας χάλυβα και έχει να κάνει με την αυξημένη αντοχή αλλά και την στρεπτική δυσκαμψία όταν τελέσει υπό πίεση (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών