«Όλοι οι καλοί χωράνε» λέει ο σοφός ελληνικός λαός, και οι φίλοι μας οι Ιάπωνες φαίνεται να συμφωνούν με το δημοφιλές ρητό. Στην περίπτωση του ZR-V βέβαια, έπρεπε να προηγηθούν κάποιες μελετημένες κινήσεις έτσι ώστε να χωρέσει το νέο SUV στην γκάμα της Honda.
Μέχρι τώρα τα πράγματα ήταν πολύ απλά όσον αφορά τον SUV στόλο της ιαπωνικής εταιρείας. Είχαμε το μικρότερο HR-V που ήταν ένα crossover εργαλείο για την πόλη, και το μεγαλύτερο CR-V που δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις.
Η εμπορική στροφή ωστόσο προς τα SUV δεν θα μπορούσε να αφήσει τους έξυπνους Ιάπωνες με μονάχα δύο προτάσεις στο τραπέζι. Ειδικά από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει έτοιμη η συνταγή «e: HEV» για το κορυφαίο -πιθανότατα- υβριδικό σύστημα της αγοράς.
Τι έκαναν λοιπόν; Μεγάλωσαν αισθητά το νέο CR-V, διατήρησαν τις compact διαστάσεις του HR-V και άνοιξαν το δρόμο για τον ερχομό ενός νέου μοντέλου. Ενός SUV που πετυχαίνει διάνα τον παλμό της αγοράς και εκφράζει αυτό ακριβώς που αναζητά ο μέσος οικογενειάρχης. Ένα μεσαίο crossover κοντά στα 4,5 μέτρα (4,568 μέτρα για την ακρίβεια), με αστικό χαρακτήρα και ενδιαφέρουσα εμφάνιση.
Για το τελευταίο, η προσωπική μας άποψη είναι πως το ZR-V είναι το πιο καλαίσθητο και σπορ από τα τρία SUV της γκάμας. Είτε λόγω της φρεσκάδας του, είτε γιατί το CR-V κλείνει το μάτι και στην αμερικάνικη αγορά, είτε γιατί πολύ απλά ξεχωρίζει με τις όμορφες γραμμές του, την κυψελωτή μαύρη μάσκα στο εμπρός μέρος και τις καμπύλες στο πίσω τμήμα.
Όλα αυτά μαζί με τα όμορφα LED δίνουν έναν… ιταλικό τόνο στο συνολικό αποτέλεσμα, παρόλο που οι σχεδιαστές του εξωτερικού μέρους αλλά και του εσωτερικού είναι Ιάπωνες και όχι κάποιος φημισμένος Ευρωπαίος όπως θα περίμενε κανείς από το αποτέλεσμα.
Το ZR-V λοιπόν βασίζεται στην 11η γενιά του Civic και ως εκ τούτου δεν μπορεί παρά να έχει αρκετά κοινά και στην εσωτερική σχεδίαση. Εξαιρετική ποιότητα υλικών, κορυφαία εργονομία και πρακτικότητα, ενώ -όπως περιμένει κανείς από ένα Honda- η συναρμογή σου δίνει την αίσθηση του «αήττητου» στο πέρασμα του χρόνου (Διαβάστε περισσότερα)
Η εμπορική στροφή ωστόσο προς τα SUV δεν θα μπορούσε να αφήσει τους έξυπνους Ιάπωνες με μονάχα δύο προτάσεις στο τραπέζι. Ειδικά από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει έτοιμη η συνταγή «e: HEV» για το κορυφαίο -πιθανότατα- υβριδικό σύστημα της αγοράς.
Τι έκαναν λοιπόν; Μεγάλωσαν αισθητά το νέο CR-V, διατήρησαν τις compact διαστάσεις του HR-V και άνοιξαν το δρόμο για τον ερχομό ενός νέου μοντέλου. Ενός SUV που πετυχαίνει διάνα τον παλμό της αγοράς και εκφράζει αυτό ακριβώς που αναζητά ο μέσος οικογενειάρχης. Ένα μεσαίο crossover κοντά στα 4,5 μέτρα (4,568 μέτρα για την ακρίβεια), με αστικό χαρακτήρα και ενδιαφέρουσα εμφάνιση.
Για το τελευταίο, η προσωπική μας άποψη είναι πως το ZR-V είναι το πιο καλαίσθητο και σπορ από τα τρία SUV της γκάμας. Είτε λόγω της φρεσκάδας του, είτε γιατί το CR-V κλείνει το μάτι και στην αμερικάνικη αγορά, είτε γιατί πολύ απλά ξεχωρίζει με τις όμορφες γραμμές του, την κυψελωτή μαύρη μάσκα στο εμπρός μέρος και τις καμπύλες στο πίσω τμήμα.
Όλα αυτά μαζί με τα όμορφα LED δίνουν έναν… ιταλικό τόνο στο συνολικό αποτέλεσμα, παρόλο που οι σχεδιαστές του εξωτερικού μέρους αλλά και του εσωτερικού είναι Ιάπωνες και όχι κάποιος φημισμένος Ευρωπαίος όπως θα περίμενε κανείς από το αποτέλεσμα.
Το ZR-V λοιπόν βασίζεται στην 11η γενιά του Civic και ως εκ τούτου δεν μπορεί παρά να έχει αρκετά κοινά και στην εσωτερική σχεδίαση. Εξαιρετική ποιότητα υλικών, κορυφαία εργονομία και πρακτικότητα, ενώ -όπως περιμένει κανείς από ένα Honda- η συναρμογή σου δίνει την αίσθηση του «αήττητου» στο πέρασμα του χρόνου (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών