Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν αρκετά σπορ μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των Celica και MR2, στην 8η και 4η γενιά τους, αντίστοιχα. Θα λανσαριστούν από το 2026 και μετά.
Σύμφωνα με φήμες, η νέα Celica θα είναι ένα κουπέ με κινητήρα μπροστά, ενώ το νέο MR2 θα παραμείνει πιστό στη διάταξη με κινητήρα στο κέντρο, πιθανώς εμπνευσμένο από το πρωτότυπο FT-Se. Και τα δύο μοντέλα θα διαθέτουν το νέο υπερτροφοδοτούμενο 2,0 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα της Toyota, αποδίδοντας περίπου 400 ίππους. Θα υπάρχει και ηλεκτρική έκδοση με σύστημα τετρακίνησης. Αναλυτικότερα, το MR2 ενδέχεται να κυκλοφορήσει και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση με ισχύ που ξεπερνά τους 500 ίππους. Σχεδιαστικά θα υιοθετεί στοιχεία από το πρωτότυπο FT-Se (αυτό στις εικόνες). Πιθανότατα θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, αξιοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία μπαταριών που έχει εξελίξει η Toyota σε συνεργασία με την Lexus και παρουσιάστηκε στο ηλεκτρικό πρωτότυπο LF-ZC. Οι μπαταρίες νέας γενιάς θα διαθέτουν πρισματική δομή, η οποία μειώνει το συνολικό βάρος, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και αυτονομία. Αυτά τα χαρακτηριστικά αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα του νέου MR2 (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών