
Σύμφωνα με τον Andreas Zwick, επικεφαλής καινοτομίας και μηχανολογίας στη Continental, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτή την τεχνολογία, καθώς προσφέρει μειωμένο βάρος και εξοικονόμηση χώρου, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υδραυλικά συστήματα.
Μέσα στην επόμενη πενταετία έως δεκαετία η Continental εκτιμά πως τα συστήματα brake-by-wire θα γίνουν στάνταρ τεχνολογία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με software-defined αρχιτεκτονικές και λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Σύμφωνα με τον Andreas Zwick, επικεφαλής καινοτομίας και μηχανολογίας στη Continental, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτή την τεχνολογία, καθώς προσφέρει μειωμένο βάρος και εξοικονόμηση χώρου, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υδραυλικά συστήματα.
Ο Robert Bachmann, υπεύθυνος για τα μελλοντικά προγράμματα φρένων της Continental, δήλωσε πως η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με κορυφαίους κατασκευαστές, μεταξύ αυτών και νέους παίκτες της αγοράς, για την εφαρμογή των ηλεκτρομηχανικών φρένων.
Όπως τόνισε, η Κίνα κινείται ιδιαίτερα γρήγορα στην υιοθέτηση τέτοιων συστημάτων, λόγω του ταχέως εξελισσόμενου κύκλου ζωής των μοντέλων της
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τον Andreas Zwick, επικεφαλής καινοτομίας και μηχανολογίας στη Continental, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτή την τεχνολογία, καθώς προσφέρει μειωμένο βάρος και εξοικονόμηση χώρου, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υδραυλικά συστήματα.
Ο Robert Bachmann, υπεύθυνος για τα μελλοντικά προγράμματα φρένων της Continental, δήλωσε πως η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με κορυφαίους κατασκευαστές, μεταξύ αυτών και νέους παίκτες της αγοράς, για την εφαρμογή των ηλεκτρομηχανικών φρένων.
Όπως τόνισε, η Κίνα κινείται ιδιαίτερα γρήγορα στην υιοθέτηση τέτοιων συστημάτων, λόγω του ταχέως εξελισσόμενου κύκλου ζωής των μοντέλων της
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών