Η επόμενη γενιά του Renault Megane, η οποία αναμένεται το 2028, θα μεταβεί σε νέα πλατφόρμα και θα προσφέρει περισσότερες επιλογές κινητήρων
Σε νέα πλατφόρμα με περισσότερες επιλογές κινητήρων θα βασιστεί η επόμενη γενιά του Megane, καθώς η Renault προετοιμάζεται για ένα πιο ευέλικτο μέλλον ανάμεσα σε ηλεκτρικά και υβριδικά συστήματα κίνησης.
Η επόμενη γενιά του Renault Megane, η οποία αναμένεται το 2028, θα μεταβεί σε νέα πλατφόρμα και θα προσφέρει περισσότερες επιλογές κινητήρων, ανάμεσά τους και εκδόσεις με τεχνολογία range extender.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μία ευρύτερη στρατηγική της Renault να επανεξετάσει τη θέση της στην κατηγορία C, όπου σήμερα εκπροσωπείται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα όπως το Megane E-Tech και το Scenic.
Όπως αποκάλυψε ο νέος CEO του ομίλου Renault, Francois Provost, στο Auto Express, ο στόχος είναι να ενισχυθεί η παρουσία της μάρκας σε μεγαλύτερες κατηγορίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
«Στο επόμενο μεσοπρόθεσμο πλάνο προτείνουμε μία νέα πλατφόρμα και λύσεις που θα ενισχύσουν τη θέση μας στην κατηγορία C στην καρδιά της Ευρώπης», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σήμερα, τα οικογενειακά μοντέλα της Renault όπως τα Austral, Espace και Rafale διατίθενται με θερμικά ή υβριδικά σύνολα, ενώ τα Megane και Scenic είναι αυστηρά ηλεκτρικά. Η νέα στρατηγική φαίνεται να περιλαμβάνει τη συγχώνευση των επόμενων μοντέλων C και D κατηγορίας σε μία κοινή πλατφόρμα, ώστε να μειωθεί το κόστος εξέλιξης έως και 40%, και παράλληλα να διατηρηθούν οι τιμές σε ανταγωνιστικά επίπεδα
Διαβάστε περισσότερα
Η επόμενη γενιά του Renault Megane, η οποία αναμένεται το 2028, θα μεταβεί σε νέα πλατφόρμα και θα προσφέρει περισσότερες επιλογές κινητήρων, ανάμεσά τους και εκδόσεις με τεχνολογία range extender.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μία ευρύτερη στρατηγική της Renault να επανεξετάσει τη θέση της στην κατηγορία C, όπου σήμερα εκπροσωπείται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα όπως το Megane E-Tech και το Scenic.
Όπως αποκάλυψε ο νέος CEO του ομίλου Renault, Francois Provost, στο Auto Express, ο στόχος είναι να ενισχυθεί η παρουσία της μάρκας σε μεγαλύτερες κατηγορίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
«Στο επόμενο μεσοπρόθεσμο πλάνο προτείνουμε μία νέα πλατφόρμα και λύσεις που θα ενισχύσουν τη θέση μας στην κατηγορία C στην καρδιά της Ευρώπης», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σήμερα, τα οικογενειακά μοντέλα της Renault όπως τα Austral, Espace και Rafale διατίθενται με θερμικά ή υβριδικά σύνολα, ενώ τα Megane και Scenic είναι αυστηρά ηλεκτρικά. Η νέα στρατηγική φαίνεται να περιλαμβάνει τη συγχώνευση των επόμενων μοντέλων C και D κατηγορίας σε μία κοινή πλατφόρμα, ώστε να μειωθεί το κόστος εξέλιξης έως και 40%, και παράλληλα να διατηρηθούν οι τιμές σε ανταγωνιστικά επίπεδα
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών