Σύμφωνα με το Λιμενικό από την επίθεση το πλοίο φαίνεται να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και εισροή νερού στο μηχανοστάσιό του, ενώ έως αυτή τη στιγμή δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός
Το ελληνικών συμφερόντων πλοίο Tutor αυτή τη στιγμή βυθίζεται στη Νότια Ερυθρά Θάλασσα μετά από αλλεπάλληλα και σφορδρά χτυπήματα των Houthis, το τελευταίο εκ των οποίων πραγματοποιήθηκε από ένα μικρό σκάφος.
Λίγο νωρίτερα, το σκαρί του είχε χτυπηθεί και πάλι αυτή τη φορά από αέρως, πιθανότατα από μη επανδρωμένο αεροσκάφος.
Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα από την επίθεση το πλοίο φαίνεται να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και εισροή νερού στο μηχανοστάσιό του, ενώ έως αυτή τη στιγμή δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.
Στο πλοίο που εκτελούσε δρομολόγιο από το Σουέζ για την Ινδία, δεν επιβαίνουν Έλληνες ναυτικοί ενώ πιθανότητα το Tutor να χρειαστεί να ρυμουλκηθεί σε λιμάνι ασφαλείας.
Η πρώτη επίθεση από αέρος σύμφωνα με πληροφορίες έγινε από ένα drone.
Το περιστατικό συνέβη σε απόσταση 67,7 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά του υεμενίτικου λιμανιού Χοντέιντα, δήλωσε η βρετανική εταιρία για την ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών Ambrey.
Η ελληνική εταιρία διαχείρισης του πλοίου δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλιο, σημειώνεται στο τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters.
Οι αντάρτες Houthis επιτίθενται σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσα από τον Νοέμβριο σε ένδειξη αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους στον πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Hamas.
Συμφερόντων Κρίτωνα Λεντούδη το πλοίο που στοχοποίησαν οι Houthis
Το πλοίο Tutor ανήκει στην Livenza Shipping Inc (με έδρα την Ελλάδα) και τη διαχείρισή του, καθώς και εκμετάλλευσή του, έχει η Evalend Shipping Co SA (παρομοίως με έδρα από την Ελλάδα) ιδιοκτησίας Κρίτωνα Λεντούδη.
Η οικογένειας Λεντούδη άρχισε να δραστηριοποιείται στη ναυτιλία το 1965, όταν τα αδέλφια Γεώργιος και Ευάγγελος Λεντούδης αποφάσισαν να επενδύσουν στη θάλασσα ιδρύοντας την ναυτιλιακή εταιρεία Leduma Compania Maritima, η οποία διαχειρίζονταν πλοία γενικού φορτίου.
Την επόμενη δεκαετία αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους.
Ο Γεώργιος Λεντούδης δημιούργησε την ναυτιλιακή εταιρεία Glentmar Compania Maritima, που αργότερα ανέλαβε ο γιος του, Κώστας.
Ο Ευάγγελος Λεντούδης, ίδρυσε την Evalend Shipping το 1972.
Μετά τον θάνατο του, το 1984, τα ηνία της ναυτιλιακής ανέλαβε ο Κρίτων.
Μέχρι τις αρχές της δεκαετία του 2000 η ναυτιλιακή έδωσε βάρος στην διαχείριση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ενώ από το 2005 και μετά επένδυσε στα πετρελαιοφόρα.
Σήμερα, μετά από 50 χρόνια πορείας στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, η Evalend Shipping διαθέτει στόλο με πάνω από 50 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 4,4 εκατ. dwt.
Φέτος ο Κρίτων Λεντούδης, τιμήθηκε με το Βραβείο Ευκράντη 2022 για την Υποστήριξη της Ελληνικής Ναυτιλιακής Επιχειρηματικότητας.
www.bankingnews.gr
Λίγο νωρίτερα, το σκαρί του είχε χτυπηθεί και πάλι αυτή τη φορά από αέρως, πιθανότατα από μη επανδρωμένο αεροσκάφος.
The Commercial Shipping Vessel that is currently Sinking after being Struck by a Small Boat earlier today in the Southern Red Sea, has reportedly been Impacted again, this time by an Unknown Aerial Projectile.
— OSINTdefender (@sentdefender) June 12, 2024
Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα από την επίθεση το πλοίο φαίνεται να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και εισροή νερού στο μηχανοστάσιό του, ενώ έως αυτή τη στιγμή δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.
Στο πλοίο που εκτελούσε δρομολόγιο από το Σουέζ για την Ινδία, δεν επιβαίνουν Έλληνες ναυτικοί ενώ πιθανότητα το Tutor να χρειαστεί να ρυμουλκηθεί σε λιμάνι ασφαλείας.
Η πρώτη επίθεση από αέρος σύμφωνα με πληροφορίες έγινε από ένα drone.
Το περιστατικό συνέβη σε απόσταση 67,7 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά του υεμενίτικου λιμανιού Χοντέιντα, δήλωσε η βρετανική εταιρία για την ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών Ambrey.
Η ελληνική εταιρία διαχείρισης του πλοίου δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλιο, σημειώνεται στο τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters.
Οι αντάρτες Houthis επιτίθενται σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσα από τον Νοέμβριο σε ένδειξη αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους στον πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Hamas.
Συμφερόντων Κρίτωνα Λεντούδη το πλοίο που στοχοποίησαν οι Houthis
Το πλοίο Tutor ανήκει στην Livenza Shipping Inc (με έδρα την Ελλάδα) και τη διαχείρισή του, καθώς και εκμετάλλευσή του, έχει η Evalend Shipping Co SA (παρομοίως με έδρα από την Ελλάδα) ιδιοκτησίας Κρίτωνα Λεντούδη.
Η οικογένειας Λεντούδη άρχισε να δραστηριοποιείται στη ναυτιλία το 1965, όταν τα αδέλφια Γεώργιος και Ευάγγελος Λεντούδης αποφάσισαν να επενδύσουν στη θάλασσα ιδρύοντας την ναυτιλιακή εταιρεία Leduma Compania Maritima, η οποία διαχειρίζονταν πλοία γενικού φορτίου.
Την επόμενη δεκαετία αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους.
Ο Γεώργιος Λεντούδης δημιούργησε την ναυτιλιακή εταιρεία Glentmar Compania Maritima, που αργότερα ανέλαβε ο γιος του, Κώστας.
Ο Ευάγγελος Λεντούδης, ίδρυσε την Evalend Shipping το 1972.
Μετά τον θάνατο του, το 1984, τα ηνία της ναυτιλιακής ανέλαβε ο Κρίτων.
Μέχρι τις αρχές της δεκαετία του 2000 η ναυτιλιακή έδωσε βάρος στην διαχείριση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ενώ από το 2005 και μετά επένδυσε στα πετρελαιοφόρα.
Σήμερα, μετά από 50 χρόνια πορείας στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, η Evalend Shipping διαθέτει στόλο με πάνω από 50 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 4,4 εκατ. dwt.
Φέτος ο Κρίτων Λεντούδης, τιμήθηκε με το Βραβείο Ευκράντη 2022 για την Υποστήριξη της Ελληνικής Ναυτιλιακής Επιχειρηματικότητας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών