Για θέματα περιβάλλοντος και οικολογίας
Την 45η θέση ανάμεσα σε όλες τις εταιρείες κατέλαβε η ΑΧΑ για θέματα περιβάλλοντος και οικολογίας για να γίνει παράλληλα η πρώτη και μοναδική ασφαλιστική Εταιρεία που έχει μπει στη λίστα παγκοσμίως. Σύμφωνα με τη μεθοδολογία της Interbrand που ανακοινώνει τη λίστα, οι «Καλύτερες Πράσινες Εταιρικές Επωνυμίες» καθορίζονται βάσει 2 κριτηρίων:
- Πόσο φιλικές για το περιβάλλον είναι οι πρακτικές τους
-Πόσο φιλικές προς το περιβάλλον τις θεωρεί το κοινό
Στην περίπτωση της ΑΧΑ, η Interbrand ξεχώρισε τα παρακάτω ισχυρά χαρακτηριστικά:
- Το σημαντικό ρόλο που έχει η Εταιρεία σε θέματα κλιματικής αλλαγής, καθώς με τη δράση της βελτιώνει την ενημέρωση για θέματα κλιματικών κινδύνων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως μέσα από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ* και τον οργανισμό CARE, με τον οποίο βοηθά ευάλωτους πληθυσμούς να προετοιμαστούν καλύτερα για κλιματικούς κινδύνους.
- Το σημαντικό ρόλο που έχουν οι άνθρωποι της ΑΧΑ, υποσκελίζοντας τους περιβαλλοντικούς κινδύνους μέσα από την εθελοντική ομάδα ΑΧΑ Heartsin Action και τον εξειδικευμένο εθελοντισμό που στοχεύει στη διάχυση εμπειρίας, τη διαχείριση ρίσκου και την πρόληψη.
- Τη μείωση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ΑΧΑ και συγκεκριμένα:
-Κατανάλωση ενέργειας: μειώθηκε κατά 7% το 2012 σε σχέση με το 2011, ενώ επετεύχθη 16% μείωση από το 2008 έως το 2012.
- Διαχείριση απορριμμάτων: τα ανταλλακτικά των εκτυπωτών ανακυκλώνονται σε όλες τις χώρες, ενώ σε πολλές υπάρχουν πρωτοβουλίες ανακύκλωσης και άλλων υλικών (π.χ. μπαταριών). Το 2012, ανακυκλώθηκε 51% από τα δοχεία μελανιών των εκτυπωτών.
-Κατανάλωση ενέργειας: μειώθηκε κατά 2% μεταξύ του 2011 και του 2012, ενώ από το 2008 έως το 2012 η μείωση ήταν συνολικά 4%.
«Αυτή τη χρονιά, η Έκθεση για τις Καλύτερες Πράσινες Εταιρικές Επωνυμίες εστιάζει στη δύναμη της συμμετοχής και την ανάληψη δράσης», ανέφερε ο Jez Frampton, Διευθύνων Σύμβουλος της Interbrand Παγκοσμίως. «Η συγκεκριμένη έρευνα προτείνει σε όλους τους συμμέτοχους, επιχειρήσεις, καταναλωτές, εργαζόμενους, προμηθευτές, κυβερνήσεις και επενδυτές να είναι δεσμευμένοι και πρόθυμοι να οδηγήσουν την Εταιρική Υπευθυνότητα και την αειφορία στο επόμενο στάδιο. Αυτή τη χρονιά γιορτάζουμε τις 50 Καλύτερες Πράσινες Εταιρικές Επωνυμίες που πέτυχαν ή ξεπέρασαν αυτό το στόχο».
Η Alice Steenland, Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας στον Όμιλο ΑΧΑ, είπε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που αναγνωριζόμαστε για τον τρόπο με τον οποίο εμπλέκουμε στην ΑΧΑ όλα τα Μέρη που μας απαρτίζουν, από τους Πανεπιστημιακούς και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς μέχρι τους εργαζόμενούς μας, στην προσπάθειά μας να μειώσουμε τους περιβαλλοντικούς και κλιματικούς κινδύνους. Οι κλιματικοί κίνδυνοι βρίσκονται στον πυρήνα του ενδιαφέροντος για τις ασφαλιστικές εταιρείες και η ΑΧΑ εργάζεται σκληρά στην ανάληψη δράσεων τόσο στο πλαίσιο των εργασιών της όσο και στην ενίσχυση της γνώσης για την κοινωνία συνολικά. Το γεγονός ότι αναγνωριζόμαστε ως ηγέτες σε θέματα περιβάλλοντος αποτελεί απόδειξη πως τα μηνύματά μας ακούγονται, ενώ είναι ένα σημαντικό επακόλουθο της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας μας πριν λίγο καιρό, η οποία κινητοποίησε περισσότερους από 50.000 ανθρώπους μας γύρω από τα θέματα αυτά!»
www.bankingnews.gr
- Πόσο φιλικές για το περιβάλλον είναι οι πρακτικές τους
-Πόσο φιλικές προς το περιβάλλον τις θεωρεί το κοινό
Στην περίπτωση της ΑΧΑ, η Interbrand ξεχώρισε τα παρακάτω ισχυρά χαρακτηριστικά:
- Το σημαντικό ρόλο που έχει η Εταιρεία σε θέματα κλιματικής αλλαγής, καθώς με τη δράση της βελτιώνει την ενημέρωση για θέματα κλιματικών κινδύνων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως μέσα από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ* και τον οργανισμό CARE, με τον οποίο βοηθά ευάλωτους πληθυσμούς να προετοιμαστούν καλύτερα για κλιματικούς κινδύνους.
- Το σημαντικό ρόλο που έχουν οι άνθρωποι της ΑΧΑ, υποσκελίζοντας τους περιβαλλοντικούς κινδύνους μέσα από την εθελοντική ομάδα ΑΧΑ Heartsin Action και τον εξειδικευμένο εθελοντισμό που στοχεύει στη διάχυση εμπειρίας, τη διαχείριση ρίσκου και την πρόληψη.
- Τη μείωση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ΑΧΑ και συγκεκριμένα:
-Κατανάλωση ενέργειας: μειώθηκε κατά 7% το 2012 σε σχέση με το 2011, ενώ επετεύχθη 16% μείωση από το 2008 έως το 2012.
- Διαχείριση απορριμμάτων: τα ανταλλακτικά των εκτυπωτών ανακυκλώνονται σε όλες τις χώρες, ενώ σε πολλές υπάρχουν πρωτοβουλίες ανακύκλωσης και άλλων υλικών (π.χ. μπαταριών). Το 2012, ανακυκλώθηκε 51% από τα δοχεία μελανιών των εκτυπωτών.
-Κατανάλωση ενέργειας: μειώθηκε κατά 2% μεταξύ του 2011 και του 2012, ενώ από το 2008 έως το 2012 η μείωση ήταν συνολικά 4%.
«Αυτή τη χρονιά, η Έκθεση για τις Καλύτερες Πράσινες Εταιρικές Επωνυμίες εστιάζει στη δύναμη της συμμετοχής και την ανάληψη δράσης», ανέφερε ο Jez Frampton, Διευθύνων Σύμβουλος της Interbrand Παγκοσμίως. «Η συγκεκριμένη έρευνα προτείνει σε όλους τους συμμέτοχους, επιχειρήσεις, καταναλωτές, εργαζόμενους, προμηθευτές, κυβερνήσεις και επενδυτές να είναι δεσμευμένοι και πρόθυμοι να οδηγήσουν την Εταιρική Υπευθυνότητα και την αειφορία στο επόμενο στάδιο. Αυτή τη χρονιά γιορτάζουμε τις 50 Καλύτερες Πράσινες Εταιρικές Επωνυμίες που πέτυχαν ή ξεπέρασαν αυτό το στόχο».
Η Alice Steenland, Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας στον Όμιλο ΑΧΑ, είπε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που αναγνωριζόμαστε για τον τρόπο με τον οποίο εμπλέκουμε στην ΑΧΑ όλα τα Μέρη που μας απαρτίζουν, από τους Πανεπιστημιακούς και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς μέχρι τους εργαζόμενούς μας, στην προσπάθειά μας να μειώσουμε τους περιβαλλοντικούς και κλιματικούς κινδύνους. Οι κλιματικοί κίνδυνοι βρίσκονται στον πυρήνα του ενδιαφέροντος για τις ασφαλιστικές εταιρείες και η ΑΧΑ εργάζεται σκληρά στην ανάληψη δράσεων τόσο στο πλαίσιο των εργασιών της όσο και στην ενίσχυση της γνώσης για την κοινωνία συνολικά. Το γεγονός ότι αναγνωριζόμαστε ως ηγέτες σε θέματα περιβάλλοντος αποτελεί απόδειξη πως τα μηνύματά μας ακούγονται, ενώ είναι ένα σημαντικό επακόλουθο της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας μας πριν λίγο καιρό, η οποία κινητοποίησε περισσότερους από 50.000 ανθρώπους μας γύρω από τα θέματα αυτά!»
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών