Η Interlife επιτυγχάνει σταδιακά τον στόχο που είχε θέσει για ισόρροπη ανάπτυξη 50-50, μεταξύ του κλάδου αυτοκινήτου και των λοιπών κλάδων κατά ζημιών, θεμελιώνοντας ισχυρότερα την θέση της στην αγορά Γενικών Ασφαλίσεων (κατά Ζημιών)
Με παρακαταθήκη την αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων που κατέγραψε το πρώτο εξάμηνο του 2023 και το εννεάμηνο, η Interlife Ασφαλιστική προβλέπει συνολική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων 12,40% για το 2023, στα 92 εκ. ευρώ έναντι 82.488.090 εκ. το 2022 και ισόρροπη ανάπτυξη, μεταξύ κλάδου αυτοκινήτου και λοιπών ζημιών, στόχο που είχε θέσει πριν τέσσερα με πέντε χρόνια.
Κάλυψη στόχων για σταθμισμένη ανάπτυξη μεταξύ αυτοκινήτου, περιουσίας και αστικής ευθυνών
Η Interlife επιτυγχάνει σταδιακά τον στόχο που είχε θέσει για ισόρροπη ανάπτυξη 50-50, μεταξύ του κλάδου αυτοκινήτου και των λοιπών κλάδων κατά ζημιών, θεμελιώνοντας ισχυρότερα την θέση της στην αγορά Γενικών Ασφαλίσεων (κατά Ζημιών).
Συγκεκριμένα σύμφωνα με εκτιμήσεις των κ.κ. Ιωάννη Βοτσαρίδη –διευθύνων σύμβουλος και Αθανάσιο Πρόιο –οικονομικό διευθυντή, η παραγωγή στον κλάδο αυτοκινήτου θα κλείσει με αύξηση 6,40% στα 46.500 εκ. ευρώ από 43.702 εκ. το 2022,ενώ ο κλάδος λοιπών ζημιών (περιουσίας, βοηθείας, ατυχημάτων, μεταφορών, αστικής ευθύνης) εκτιμάται να αυξηθεί +17,31% στα 45.500 εκ. από 38.795.944 εκ. ευρώ.
Αύξηση 6% στην αστική ευθύνη οχημάτων, 39% σε λοιπούς κλάδους
Σύμφωνα με τα στοιχεία εννεαμήνου η συνολική παραγωγή αυξήθηκε +12,40% στα 92.εκ. ευρώ από 82.488 εκ.
Αύξηση στην παραγωγή κατέγραψαν όλοι οι επιμέρους κλάδοι. : των μεταφορών και σκαφών +18,24% στο 1.846.162 εκ., της ασφάλισης ατυχημάτων και ασθένειας +9,77% στα9.945.204 εκ. ευρώ, της περιουσίας +16,91% κυρίως λόγω των δανείων στα 2.472.371 εκ. ευρώ, της αστικής ευθύνης οχημάτων +6,12% στα 35.210.294 εκ. των χερσαίων οχημάτων +18,41% στα 10.257.351 ευρώ, των λοιπών κλάδων +39% στα 9.675.905 εκ.
Στο τέλος του έτους αναμένεται να αυξήσει και τα μερίδια της σε επιμέρους κλάδους.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του 2022 κατέχει την 2η θέση στην ασφάλιση πλοίων αναψυχής, την 5η θέση στην ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης, την 6η θέση στην ασφάλιση βοήθειας εν γένει και την 7η θέση στην ασφάλιση αυτοκινήτου.
Δείκτης τα αποτελέσματα εξαμήνου
Στο εξάμηνο η Interlife σημείωσε κέρδη ανά μετοχή 0,59 λεπτά του ευρώ και κέρδη μετά φόρων 10,93 εκ. ευρώ.
Το σύνολο των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων στα 46,99 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15,3%, με τις καθαρές αποζημιώσεις στα 38,74, αύξηση 9,53%.
Οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις στα 20.674 εκ. ευρώ αύξηση 21,3% με την μεταβολή των προβλέψεων στα 4.075 εκ., μεταβολή -26,5%.
Οι καθαρές αποζημιώσεις στα 24.749 εκ. μεταβολή +9,53%.
To σύνολο του ενεργητικού υπολογισμένο σύμφωνα με τα ΔΠΧΑ17 στα 283.862 εκ, μεταβολή +5,2% με το σύνολο των υποχρεώσεων στα 13.790 εκ., μεταβολή -3,8%.
Τα ίδια κεφάλαια αυξημένα στα 128.214 ευρώ από 119.200 το 2022 και 69.741 εκ. ευρώ το 2017.
Η κεφαλαιακή απαίτηση φερεγγυότητας στο 201,44% από 180% και το σύνολο επιλέξιμων ίδιων κεφαλαίων / ελάχιστη κεφαλαιακή απαίτηση στο 707,87% από 702%.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Κάλυψη στόχων για σταθμισμένη ανάπτυξη μεταξύ αυτοκινήτου, περιουσίας και αστικής ευθυνών
Η Interlife επιτυγχάνει σταδιακά τον στόχο που είχε θέσει για ισόρροπη ανάπτυξη 50-50, μεταξύ του κλάδου αυτοκινήτου και των λοιπών κλάδων κατά ζημιών, θεμελιώνοντας ισχυρότερα την θέση της στην αγορά Γενικών Ασφαλίσεων (κατά Ζημιών).
Συγκεκριμένα σύμφωνα με εκτιμήσεις των κ.κ. Ιωάννη Βοτσαρίδη –διευθύνων σύμβουλος και Αθανάσιο Πρόιο –οικονομικό διευθυντή, η παραγωγή στον κλάδο αυτοκινήτου θα κλείσει με αύξηση 6,40% στα 46.500 εκ. ευρώ από 43.702 εκ. το 2022,ενώ ο κλάδος λοιπών ζημιών (περιουσίας, βοηθείας, ατυχημάτων, μεταφορών, αστικής ευθύνης) εκτιμάται να αυξηθεί +17,31% στα 45.500 εκ. από 38.795.944 εκ. ευρώ.
Αύξηση 6% στην αστική ευθύνη οχημάτων, 39% σε λοιπούς κλάδους
Σύμφωνα με τα στοιχεία εννεαμήνου η συνολική παραγωγή αυξήθηκε +12,40% στα 92.εκ. ευρώ από 82.488 εκ.
Αύξηση στην παραγωγή κατέγραψαν όλοι οι επιμέρους κλάδοι. : των μεταφορών και σκαφών +18,24% στο 1.846.162 εκ., της ασφάλισης ατυχημάτων και ασθένειας +9,77% στα9.945.204 εκ. ευρώ, της περιουσίας +16,91% κυρίως λόγω των δανείων στα 2.472.371 εκ. ευρώ, της αστικής ευθύνης οχημάτων +6,12% στα 35.210.294 εκ. των χερσαίων οχημάτων +18,41% στα 10.257.351 ευρώ, των λοιπών κλάδων +39% στα 9.675.905 εκ.
Στο τέλος του έτους αναμένεται να αυξήσει και τα μερίδια της σε επιμέρους κλάδους.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του 2022 κατέχει την 2η θέση στην ασφάλιση πλοίων αναψυχής, την 5η θέση στην ασφάλιση γενικής αστικής ευθύνης, την 6η θέση στην ασφάλιση βοήθειας εν γένει και την 7η θέση στην ασφάλιση αυτοκινήτου.
Δείκτης τα αποτελέσματα εξαμήνου
Στο εξάμηνο η Interlife σημείωσε κέρδη ανά μετοχή 0,59 λεπτά του ευρώ και κέρδη μετά φόρων 10,93 εκ. ευρώ.
Το σύνολο των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων στα 46,99 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15,3%, με τις καθαρές αποζημιώσεις στα 38,74, αύξηση 9,53%.
Οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις στα 20.674 εκ. ευρώ αύξηση 21,3% με την μεταβολή των προβλέψεων στα 4.075 εκ., μεταβολή -26,5%.
Οι καθαρές αποζημιώσεις στα 24.749 εκ. μεταβολή +9,53%.
To σύνολο του ενεργητικού υπολογισμένο σύμφωνα με τα ΔΠΧΑ17 στα 283.862 εκ, μεταβολή +5,2% με το σύνολο των υποχρεώσεων στα 13.790 εκ., μεταβολή -3,8%.
Τα ίδια κεφάλαια αυξημένα στα 128.214 ευρώ από 119.200 το 2022 και 69.741 εκ. ευρώ το 2017.
Η κεφαλαιακή απαίτηση φερεγγυότητας στο 201,44% από 180% και το σύνολο επιλέξιμων ίδιων κεφαλαίων / ελάχιστη κεφαλαιακή απαίτηση στο 707,87% από 702%.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών