Ανασυγκρότηση της οικονομίας με την σφραγίδα της Marsh
Το διεθνές αεροδρόμιο, Boryspil του Κιέβου μπαίνει σε λειτουργία, εντός του 2024 και μετά από δύο χρόνια παύσης λειτουργιών, λόγω των πολεμικών συγκρούσεων.
Την περασμένη Παρασκευή το Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας και Άμυνας της Ουκρανίας ξεκίνησε επίσημες συζητήσεις με την μεσιτική (αντ)ασφαλίσεων Marsh LLC, με την οποία και έχει προηγηθεί σύμφωνο συνεργασίας σε θέματα ασφάλισης κινδύνων.
Τα θέματα των συζητήσεων αφορούν σε αυτή την φάση την ασφάλιση των πολεμικών κινδύνων.
Στις συζητήσεις μετέχουν και εκπρόσωποι της εταιρείας συμβούλων Oliver Wyman.
Ανασυγκρότηση της οικονομίας με την σφραγίδα της Marsh
Η εναέρια κυκλοφορία πάνω από την Ουκρανία διεκόπη, αμέσως μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, με το διεθνές αεροδρόμιο του Κιέβου Boryspil , λίγα μόλις χιλιόμετρα έξω από την πρωτεύουσα της Ουκρανίας να σταματά βίαια τις λειτουργίες του.
Σήμερα σύμφωνα με το Συμβούλιο Άμυνας της Ουκρανίας έχουν ξεκινήσει να διεξάγονται συνομιλίες και ήδη να έχουν γίνει τα πρώτα βήμα για την σύναψη συμφωνίας, μεταξύ Marsh και Ουκρανικής κυβέρνησης για την ασφάλιση των πολεμικών κινδύνων στις αεροπορικές μεταφορές και τα επαγγελματικά ταξίδια προς και από την Ουκρανία.
Στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων, μεταξύ Marsh και Ουκρανικής κυβέρνησης περιλαμβάνονται και οι ασφαλίσεις μεγάλων επενδύσεων που σκοπό έχουν την ανασυγκρότηση της οικονομίας της χώρας.
Τον Δεκέμβριο, από το αεροδρόμιο Boryspil ήδη αναχώρησε ένα αεροσκάφος τύπου Boeing 777-300 για πτήση τεχνικού περιεχομένου, παρά τις ρωσικές αεροπορικές επιθέσεις, ωστόσο παρά τις πρώτες εξαγγελίες για την επαναλειτουργία του αεροδρομίου δεν έχουν ανακοινωθεί οι λεπτομέρειες του σχεδίου ασφάλισης επαγγελματικών ταξιδίων και οικονομικής ανασυγκρότησης της χώρας.
Η Μαύρη Θάλασσα κινεί τις οικονομίες των χωρών
Υπενθυμίζει ότι η Marsh μαζί με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, κρατικές τράπεζες της Ουκρανίας έχει ήδη υπογράψει πρόγραμμα ασφάλισης πολεμικών κινδύνων για τις θαλάσσιες μεταφορές, είδηση που πρώτο το BN έγραψε στην Ελλάδα.
Ο στόχος της συνεργασίας αυτής είναι η μείωση του κόστους των αξιώσεων για ζημιές σε πλοία που μεταφέρουν σιτηρά μέσω του διαδρόμου της Μαύρης Θάλασσας.
Ο θαλάσσιος αυτός διάδρομος έχει οριστεί από το Κίεβο, προκειμένου τα πλοία να αποφύγουν τις Ρωσικές αποκλεισμένες θαλάσσιες ζώνες.
Η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας αποτελεί τη σημαντικότερη οδό στη μεταφορά ενεργειακών πόρων, συμπεριλαμβανομένου του πετρελαίου και του φυσικού αερίου.
Η σύγκρουση συνεχίζει παρά τις συμφωνίες που έχουν συνάψει οι ασφαλιστικές να προκαλεί ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των οδών ενεργειακού εφοδιασμού με τις χώρες που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις ενεργειακές διαδρομές της Μαύρης Θάλασσας να αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Στο διάστημα από την έναρξη του πολέμου, η κάθετη αύξηση των πολεμικών / κινδύνων πειρατείας οδήγησε σε αύξηση τιμών στα ασφάλιστρα με τις ασφαλιστικές να επανεκτιμούν συνεχώς τις τιμές των ασφαλίστρων για τον εκάστοτε κίνδυνο.
Οι κυρώσεις επίσης που επέβαλλε η διεθνής κοινότητα αύξησε τους κινδύνους, αυξάνοντας τις τιμές των ασφαλίστρων.
Οι αυξήσεις των ασφαλίστρων έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ναυτιλία, το εμπόριο και την οικονομία.
Στο σημείο αυτό το ΒΝ έχοντας παρακολουθήσει την πορεία των κινδύνων και της ασφάλισης κινδύνων, εικάζει ότι οι μεγάλοι κερδισμένοι στην ασφάλιση κινδύνων είναι τα Lloyd’s.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Την περασμένη Παρασκευή το Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας και Άμυνας της Ουκρανίας ξεκίνησε επίσημες συζητήσεις με την μεσιτική (αντ)ασφαλίσεων Marsh LLC, με την οποία και έχει προηγηθεί σύμφωνο συνεργασίας σε θέματα ασφάλισης κινδύνων.
Τα θέματα των συζητήσεων αφορούν σε αυτή την φάση την ασφάλιση των πολεμικών κινδύνων.
Στις συζητήσεις μετέχουν και εκπρόσωποι της εταιρείας συμβούλων Oliver Wyman.
Ανασυγκρότηση της οικονομίας με την σφραγίδα της Marsh
Η εναέρια κυκλοφορία πάνω από την Ουκρανία διεκόπη, αμέσως μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, με το διεθνές αεροδρόμιο του Κιέβου Boryspil , λίγα μόλις χιλιόμετρα έξω από την πρωτεύουσα της Ουκρανίας να σταματά βίαια τις λειτουργίες του.
Σήμερα σύμφωνα με το Συμβούλιο Άμυνας της Ουκρανίας έχουν ξεκινήσει να διεξάγονται συνομιλίες και ήδη να έχουν γίνει τα πρώτα βήμα για την σύναψη συμφωνίας, μεταξύ Marsh και Ουκρανικής κυβέρνησης για την ασφάλιση των πολεμικών κινδύνων στις αεροπορικές μεταφορές και τα επαγγελματικά ταξίδια προς και από την Ουκρανία.
Στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων, μεταξύ Marsh και Ουκρανικής κυβέρνησης περιλαμβάνονται και οι ασφαλίσεις μεγάλων επενδύσεων που σκοπό έχουν την ανασυγκρότηση της οικονομίας της χώρας.
Τον Δεκέμβριο, από το αεροδρόμιο Boryspil ήδη αναχώρησε ένα αεροσκάφος τύπου Boeing 777-300 για πτήση τεχνικού περιεχομένου, παρά τις ρωσικές αεροπορικές επιθέσεις, ωστόσο παρά τις πρώτες εξαγγελίες για την επαναλειτουργία του αεροδρομίου δεν έχουν ανακοινωθεί οι λεπτομέρειες του σχεδίου ασφάλισης επαγγελματικών ταξιδίων και οικονομικής ανασυγκρότησης της χώρας.
Η Μαύρη Θάλασσα κινεί τις οικονομίες των χωρών
Υπενθυμίζει ότι η Marsh μαζί με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, κρατικές τράπεζες της Ουκρανίας έχει ήδη υπογράψει πρόγραμμα ασφάλισης πολεμικών κινδύνων για τις θαλάσσιες μεταφορές, είδηση που πρώτο το BN έγραψε στην Ελλάδα.
Ο στόχος της συνεργασίας αυτής είναι η μείωση του κόστους των αξιώσεων για ζημιές σε πλοία που μεταφέρουν σιτηρά μέσω του διαδρόμου της Μαύρης Θάλασσας.
Ο θαλάσσιος αυτός διάδρομος έχει οριστεί από το Κίεβο, προκειμένου τα πλοία να αποφύγουν τις Ρωσικές αποκλεισμένες θαλάσσιες ζώνες.
Η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας αποτελεί τη σημαντικότερη οδό στη μεταφορά ενεργειακών πόρων, συμπεριλαμβανομένου του πετρελαίου και του φυσικού αερίου.
Η σύγκρουση συνεχίζει παρά τις συμφωνίες που έχουν συνάψει οι ασφαλιστικές να προκαλεί ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των οδών ενεργειακού εφοδιασμού με τις χώρες που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις ενεργειακές διαδρομές της Μαύρης Θάλασσας να αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Στο διάστημα από την έναρξη του πολέμου, η κάθετη αύξηση των πολεμικών / κινδύνων πειρατείας οδήγησε σε αύξηση τιμών στα ασφάλιστρα με τις ασφαλιστικές να επανεκτιμούν συνεχώς τις τιμές των ασφαλίστρων για τον εκάστοτε κίνδυνο.
Οι κυρώσεις επίσης που επέβαλλε η διεθνής κοινότητα αύξησε τους κινδύνους, αυξάνοντας τις τιμές των ασφαλίστρων.
Οι αυξήσεις των ασφαλίστρων έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ναυτιλία, το εμπόριο και την οικονομία.
Στο σημείο αυτό το ΒΝ έχοντας παρακολουθήσει την πορεία των κινδύνων και της ασφάλισης κινδύνων, εικάζει ότι οι μεγάλοι κερδισμένοι στην ασφάλιση κινδύνων είναι τα Lloyd’s.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών