Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Πόσο αξιόπιστη είναι η ασφάλιση μέσω διαδικτύου - Που θα πρέπει να δώσετε προσοχή

Πόσο αξιόπιστη είναι η ασφάλιση μέσω διαδικτύου - Που θα πρέπει να δώσετε προσοχή
Κλειδί οι όροι της ασφαλιστικής σύμβασης
Σχετικά Άρθρα
Για την αξιοπιστία της ασφάλισης κατοικίας και άλλων προαιρετικών και υποχρεωτικών ασφαλίσεων μιλά σήμερα στο ΒΝ ο κος Μπάμπης Μπαμπίλης, CCI & Head of Anytime Leader στην Interamrican.
Εξηγεί το πώς μπορεί ο ασφαλισμένος να προσθέσει ή να αφαιρέσει καλύψεις και πώς μπορεί να διορθώσει λάθος καταχωρήσεις αλλά, και τι ενέργειες πρέπει να κάνει όταν κολλήσουν τα ηλεκτρονικά συστήματα. Παράλληλα απαντά στο ερώτημα αν ο ασφαλισμένος μπορεί να αγοράσει ηλεκτρονικά υπηρεσίες βοήθειας. Τέλος, ο ίδιος δίνει κάποιες χρήσιμες συμβουλές ώστε οι ασφαλισμένοι να αποφύγουν τις κακοτοπιές.

Προσθέσεις και αφαιρέσεις ασφαλιστικών προϊόντων από το διαδίκτυο

O Όμιλος Interamerican αναφέρει διαθέτει μια μεγάλη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων με στόχο να κάνει την ασφάλιση πιο προσιτή. Πέρα από την ασφάλιση οχημάτων, ο πελάτης μπορεί να ασφαλίσει είτε το κτίριο είτε το περιεχόμενο της κατοικίας του ή να επιλέξει ένα συνδυαστικό πρόγραμμα.
Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να προσθέσει καλύψεις για σεισμό ή φυσικές καταστροφές, εφόσον το επιθυμεί. Ο ασφαλισμένος επιλέγει έναν βασικό κορμό καλύψεων και, στη συνέχεια, έχει τη δυνατότητα να προσθέσει ή να αφαιρέσει επιπλέον καλύψεις, Παράλληλα, μπορεί να ορίσει και τη διάρκεια της ασφάλισης, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του.

Λάθος καταχωρήσεις και διορθώσεις στοιχείων, ενεργοποίηση συμβολαίου

Κατά τη διαδικασία της online αγοράς, εάν ο πελάτης εντοπίσει κάποιο λάθος στα στοιχεία που έχει καταχωρήσει, μπορεί άμεσα να επιστρέψει στο αντίστοιχο πεδίο και να το διορθώσει πριν την ολοκλήρωση της αγοράς. Σε περίπτωση που το λάθος διαπιστωθεί μετά την έκδοση του συμβολαίου, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο, για να γίνουν οι διορθώσεις.
Αν πρόκειται για πελάτη που έχει ήδη ενεργό συμβόλαιο και θέλει να τροποποιήσει στοιχεία σε κάποιο επόμενο ασφαλιστήριο, εκτός από το τηλεφωνικό κέντρο, έχει επιπλέον τη δυνατότητα να κάνει τις αλλαγές μόνος του, είτε μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής  είτε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στην πλατφόρμα, απαντά ο κος  Μπαμπίλης προσθέτοντας ότι από τη στιγμή που ολοκληρώνεται η αγορά συμβολαίου, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πολυκαναλικό δίκτυο εξυπηρέτησης, για οποιοδήποτε περιστατικό, είτε πρόκειται για Οδική Βοήθεια, είτε για μεταφορά οχήματος λόγω ατυχήματος, είτε για αναγγελία ζημιάς.

Υπηρεσίες βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος

Οι υπηρεσίες βοηθείας είναι διαθέσιμες στους πελάτες μας ως προαιρετικές καλύψεις, τις οποίες μπορούν να προσθέσουν σε συνδυασμό με το βασικό ασφαλιστικό τους προϊόν, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος χρειαστεί να ενεργοποιήσει κάποια από αυτές τις καλύψεις, η διαδικασία είναι απλή και άμεση και γίνεται μέσω τηλεφωνικού κέντρου ή ηλεκτρονικής εφαρογής.

Πώς να αποφύγει τις κακοτοπιές ο πελάτης

Ο πελάτης οφείλει να μελετά προσεκτικά τους όρους της ασφαλιστικής σύμβασης, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις διαδικασίες αυτοματοποίησης και στην εκτέλεση των αποφάσεων.
Είναι σημαντικό να επιλέγει ασφαλιστικές εταιρείες που τηρούν αυστηρά πρότυπα διαφάνειας και παρέχουν συνεχή ενημέρωση. Επιπλέον, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις στις τεχνολογίες του κλάδου, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση, καθώς και να είναι ενήμερος για τον τρόπο συλλογής, αποθήκευσης και χρήσης των προσωπικών δεδομένων του, δίνοντας τη συναίνεσή του εκεί όπου απαιτείται. Μέσα από αυτά τα βήματα, ο ασφαλισμένος μπορεί να διασφαλίσει ότι διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την αξιολόγηση των αυτοματοποιημένων διαδικασιών και να προστατευτεί από τυχόν κινδύνους ή αθέμιτες πρακτικές.

Έλενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης