Ως φήμη μιας επιχείρησης, εννοούμε το όνομα που έχει διαμορφώσει στην αγορά η εταιρεία τόσο προς τους προμηθευτές και συνεργάτες, όσο και προς τους απασχολούμενους, τους πελάτες και την τοπική κοινωνία
Η φήμη & πελατεία μιας επιχείρησης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα assets, που λαμβάνονται υπόψη στις μελέτες αποτίμησης εταιρικής αξίας από τους εκάστοτε Συμβούλους. Αν και ο όρος είναι προφανής ως προς την ερμηνεία και το περιεχόμενο, πολλές φορές παραμένει αδιόρατος και υποτιμημένος.
Ως φήμη μιας επιχείρησης, εννοούμε το όνομα που έχει διαμορφώσει στην αγορά η εταιρεία τόσο προς τους προμηθευτές και συνεργάτες, όσο και προς τους απασχολούμενους, τους πελάτες και την τοπική κοινωνία. Η δημιουργία καλής φήμης αποτελεί σύνθετη διαδικασία που απαιτεί αφοσίωση σε πληθώρα ειδικών παραμέτρων και προϋποθέσεων όπως:
• Συνέπεια στην τήρηση συμφωνιών και στην εκπλήρωση ανειλημμένων υποχρεώσεων
• Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών η προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές
• Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Προσήλωση στην καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια
• Υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας στις μεταβαλλόμενες συνθήκες
• Εφαρμογή πολιτικών ESG με στόχευση την προστασία του περιβάλλοντος, την κοινωνική ενσωμάτωση,(πολιτική κατά των διακρίσεων κ.α) και την χρηστή εταιρική διαχείριση. Ήδη η εφαρμογή στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης & ESG είναι πλέον υποχρεωτικές για τις εισαγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες , ενώ αποτελούν κριτήριο θετικής αξιολόγησης από επενδυτές, funds, η τραπεζικά ιδρύματα σε περιπτώσεις προσέλκυσης κεφαλαίων.
Η ισχυρή εταιρική φήμη ως αποτέλεσμα προσεκτικού σχεδιασμού αποτελεί τη βάση της πελατειακής ανάπτυξης με τη μορφή ενός δυναμικά, αλληλοτροφοδοτούμενου κύκλου και όπως είναι ευρέως γνωστό ισχυρή πελατειακή βάση σημαίνει εύρωστη και οικονομικά βιώσιμη επιχείρηση.
Προϋπόθεση για τα ανωτέρω αποτελεί η εκπόνηση επικαιροποιημένου Επιχειρησιακού Σχεδίου που θα προετοιμάσει τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας εστιάζοντας στη διαμόρφωση των στόχων, των αξιών και της εταιρικής κουλτούρας θέτοντας παράλληλα μετρήσιμους στόχους και δείκτες ανά δράση.
Υπηρεσίες Βιώσιμης Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
www.boxmind.gr
www.bankingnews.gr
Ως φήμη μιας επιχείρησης, εννοούμε το όνομα που έχει διαμορφώσει στην αγορά η εταιρεία τόσο προς τους προμηθευτές και συνεργάτες, όσο και προς τους απασχολούμενους, τους πελάτες και την τοπική κοινωνία. Η δημιουργία καλής φήμης αποτελεί σύνθετη διαδικασία που απαιτεί αφοσίωση σε πληθώρα ειδικών παραμέτρων και προϋποθέσεων όπως:
• Συνέπεια στην τήρηση συμφωνιών και στην εκπλήρωση ανειλημμένων υποχρεώσεων
• Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών η προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές
• Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Προσήλωση στην καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια
• Υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας στις μεταβαλλόμενες συνθήκες
• Εφαρμογή πολιτικών ESG με στόχευση την προστασία του περιβάλλοντος, την κοινωνική ενσωμάτωση,(πολιτική κατά των διακρίσεων κ.α) και την χρηστή εταιρική διαχείριση. Ήδη η εφαρμογή στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης & ESG είναι πλέον υποχρεωτικές για τις εισαγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες , ενώ αποτελούν κριτήριο θετικής αξιολόγησης από επενδυτές, funds, η τραπεζικά ιδρύματα σε περιπτώσεις προσέλκυσης κεφαλαίων.
Η ισχυρή εταιρική φήμη ως αποτέλεσμα προσεκτικού σχεδιασμού αποτελεί τη βάση της πελατειακής ανάπτυξης με τη μορφή ενός δυναμικά, αλληλοτροφοδοτούμενου κύκλου και όπως είναι ευρέως γνωστό ισχυρή πελατειακή βάση σημαίνει εύρωστη και οικονομικά βιώσιμη επιχείρηση.
Προϋπόθεση για τα ανωτέρω αποτελεί η εκπόνηση επικαιροποιημένου Επιχειρησιακού Σχεδίου που θα προετοιμάσει τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας εστιάζοντας στη διαμόρφωση των στόχων, των αξιών και της εταιρικής κουλτούρας θέτοντας παράλληλα μετρήσιμους στόχους και δείκτες ανά δράση.
Υπηρεσίες Βιώσιμης Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
www.boxmind.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών