γράφει : Νίκος Κονδυλόπουλος
Η πολυεθνική επενδύει σε Self-Service έκδοση καρτών για περισσότερους από 70.000 εργαζόμενους, με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας
Την επέκταση αυτή σφράγισε, δίνοντας το πράσινο φως, μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρίσιμες εταιρίες διεθνώς, η Saudi Aramco.
Ο πετρελαϊκός κολοσσός και σύμβολο της οικονομικής ισχύος της Σαουδικής Αραβίας, με κεφαλαιοποίηση που αγγίζει τα 2 τρις δολάρια και έχοντας στο δυναμικό της περισσότερους από 70,000 εργαζόμενους παγκοσμίως, πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην αυτοματοποίηση της έκδοσης και αντικατάστασης καρτών πρόσβασης προσωπικού, αποκτώντας ένα δίκτυο από Self-Service kiosks, που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του Ομίλου.
Μέσω του νέου συστήματος, ο χρήστης παραδίδει στο Self-Service kiosk την παλιά κάρτα πρόσβασης και παραλαμβάνει τη νέα, η οποία εκτυπώνεται επιτόπου, έχοντας αποθηκεύσει στο μικροκύκλωμά της τα στοιχεία του κατόχου, καθώς και μοναδικά χαρακτηριστικά που καθιστούν αδύνατη την υποκλοπή ή την αντιγραφή της.
Το σύστημα που αναπτύχθηκε από τη Unixfor βασίστηκε στη λύση ECDS, μία μοναδική στο είδος της τεχνολογική καινοτομία, που προσφέρει μια ασφαλή Self-Service εμπειρία, άμεσης έκδοσης ή και ανανέωσης eID πλαστικών καρτών (κλασικών & ανέπαφων) με χαρακτηριστικά υψηλών προδιαγραφών προστασίας όπως:
Εγγραφή κρυπτογραφημένων δεδομένων,
κωδικοποίηση RFID κυκλώματος ή chip,
HDP έγχρωμη εκτύπωση διπλής όψης και υψηλής ευκρίνειας με επίστρωση με ειδικών ολογραφικών φιλμ,
κάμερες ασφαλείας που φωτογραφίζουν με υψηλή ευκρίνεια τον χρήστη,
καθώς και ειδικούς σαρωτές παλάμης ώστε να επαληθεύονται τα βιομετρικά χαρακτηριστικά του.
Για την Aramco, τρείς (3) μήνες πιλοτικής λειτουργίας ήταν αρκετοί για να διαπιστώσει στην πράξη τη χρηστικότητα και αποτελεσματικότητα του συστήματος της Unixfor και να προχωρήσει άμεσα σε επέκταση του δικτύου, αποκτώντας 30 πλήρως λειτουργικά Self-Service kiosks τα οποία βρίσκονται πλέον στη διάθεση των εργαζομένων της.
Η εγκατάσταση και η χρήση ενός δικτύου από ECDS συστήματα μπορεί να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στη βελτιστοποίηση της παροχής υπηρεσιών διαφόρων κλάδων, όπως είναι οι Δημόσιες Υπηρεσίες (Ταυτότητες, Διπλώματα Οδήγησης, Διαβατήρια), τα Πανεπιστήμια (κάρτες φοιτητών, κάρτες προσωπικού), οι Πάροχοι Υπηρεσιών Υγείας (κάρτα ασθενή, κάρτα προσωπικού, κάρτα μέλους), Οικονομικά ιδρύματα (κάρτες μισθοδοσίας, τραπεζικές κάρτες), Retail αλυσίδες ή καταστήματα (κάρτες loyalty), Εταιρίες καυσίμων (κάρτες στόλου), καθώς και τα Τμήματα Προσωπικού μεγάλων εταιριών (κάρτες εισόδου/πρόσβασης), δήλωσε ο Θεόδωρος Ορεινός, Regional Director / Business Development, της Unixfor.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών