Η υπηρεσία Einvoicing έχει ήδη διασυνδεθεί με την κεντρική μηχανογράφηση και αξιοποιείται καθημερινά από όλα τα καταστήματα (φυσικά και e-shop) όλων των εταιρειών του oμίλου.
Η υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης SoftOne EINVOICING έχει ήδη διασυνδεθεί με την κεντρική μηχανογράφηση και αξιοποιείται καθημερινά από όλα τα καταστήματα (φυσικά και e-shop) όλων των εταιρειών του Ομίλου -ZARA, PULL & BEAR, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA HOME και Uterqüe- για την έκδοση και ηλεκτρονική διαβίβαση αποδείξεων και τιμολογίων στην ΑΑΔΕ.
Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο διασύνδεσης με την υπηρεσία ECOS myDATA της SoftOne, η οποία αναμένεται να αυτοματοποιήσει τη διαχείριση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA και να διασφαλίσει τη συμμόρφωση των εταιρειών του Ομίλου με τις απαιτήσεις της σχετικής νομοθεσίας.
Αξιοποιώντας πρωτοποριακές τεχνολογίες, η υπηρεσία SoftOne EINVOICING επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο με οποιοδήποτε σύστημα λογισμικού της αγοράς και την ΑΑΔΕ, επιτρέποντας σε κάθε επιχείρηση να εκδίδει αποδείξεις λιανικής χωρίς τη χρήση φορολογικού μηχανισμού, απευθείας από το σύστημα που ήδη χρησιμοποιεί.
Παράλληλα, σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο, διαβιβάζονται αυτόματα και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA, σημειώνει ανακοίνωση.
Πλήρως συμβατή με οποιοδήποτε σύστημα ERP, οποιουδήποτε κατασκευαστή, είναι και η υπηρεσία ECOS myDATA της SoftOne η οποία αξιοποιεί τις διαθέσιμες εγγραφές της υφιστάμενης μηχανογράφησης κάθε επιχείρησης, αναλαμβάνοντας την έγκυρη διαβίβαση (και λήψη) όλων των προβλεπόμενων δεδομένων στην ΑΑΔΕ, χωρίς υψηλό κόστος ή τεχνικές αλλαγές και μετατροπές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών