Τα πρώτα αποτελέσματα είναι θετικά, καθώς η εταιρία αναμένεται φέτος να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η λειτουργική κερδοφορία το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, διαμορφώθηκε στα 2.2 εκατομμύρια ευρώ.
Στην ψηφιακή εποχή ο καταναλωτής έχει αλλάξει.
Οι ανάγκες του είναι διαφορετικές, οι προτεραιότητές του δεν είναι ίδιες με εκείνες του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος, αξιοποιεί στο μέγιστο τις ψηφιακές τεχνολογίες και επιλέγει αλυσίδα ή κατάστημα για τις αγορές του, έχοντας ως βασικό κριτήριο την εμπειρία που του προσφέρεται.
Ο καταναλωτής ζητά περισσότερα, καθώς αναζητά τη βέλτιστη εμπειρία και πολλαπλές επιλογές.
Ζητά να μπορεί να συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα με τα ψηφιακά κανάλια, θέλει να έχει ευελιξία στις πληρωμές του και, προφανώς, ψάχνει το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης και παράδοση όποτε αυτός/ή το επιθυμεί.
Αυτές ακριβώς τις ανάγκες επιδιώκει να καλύψει το Public Group, μέσα από την υλοποίηση ενός επενδυτικού πλάνου, συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ, καθώς και τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος συνεργασιών, με στόχο τη βέλτιστη omnichannel εμπειρία, που θα καλύπτει νέες ανάγκες που δημιουργούνται.
Το πλάνο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα, σε συνδυασμό με εκείνη των online αγορών και της εξυπηρέτησης από ψηφιακά κανάλια.
Τα πρώτα αποτελέσματα είναι θετικά, καθώς η εταιρία αναμένεται φέτος να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η λειτουργική κερδοφορία το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, διαμορφώθηκε στα 2.2 εκατομμύρια ευρώ.
Καταστήματα νέας γενιάς
Οι καταναλωτές ζητούν μία διαφορετική εμπειρία και το Public Group ανταποκρίνεται με τα νέας γενιάς καταστήματά του. Τη διετία 2022-2023 προβλέπεται συνολική επένδυση 10 εκατ. ευρώ με σκοπό την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται και τα 13 σημεία της MediaMarkt προσφέροντας την κορυφαία εμπειρία αγορών.
Επιπλέον, διευρύνει τη γκάμα των επιλογών σε προϊόντα, μέσω της εισόδου και της ανάπτυξης της κατηγορίας των οικιακών συσκευών. Μέσα στο 2022, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές είναι ήδη διαθέσιμες μέσα από συνολικά 17 καταστήματα Public σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού κρίνεται ικανοποιητική, δεδομένου ότι τον Σεπτέμβριο -μέσα σε διάστημα μόλις 3 μηνών- οι πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% επί του συνόλου.
Κορυφαία εμπειρία eCommerce – πάνω από 25% του τζίρου οι omni-channel πωλήσεις
Πέραν των φυσικών καταστημάτων, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει πλέον και το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναν τομέα όπου τα Public ήταν πρωτοπόρα από την αρχή της λειτουργίας τους.
Το μεγάλο ζητούμενο για τους καταναλωτές είναι οι έγκαιρες παραδόσεις. Αξιοποιώντας τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.), από όπου εξυπηρετείται το δίκτυο των Public & των MediaMarkt, η εταιρία έχει καταφέρει να μειώσει δραστικά τον χρόνο παράδοσης και προσφέρει τη δυνατότητα για παράδοση την επόμενη ημέρα (Next Day Delivery) σε 100.000 προϊόντα.
Ένα δεύτερο αίτημα είναι η ευελιξία στις πληρωμές. Εδώ τα Public καινοτομούν προσφέροντας την υπηρεσία Public Now, Pay Later, αξιοποιώντας τη στρατηγική συνεργασία του Ομίλου με την Klarna. Οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν με τη χρεωστική τους με άτοκες δόσεις και έχουν «αγκαλιάσει» την δυνατότητα αυτή, καθώς ήδη το 22% των prepaid online παραγγελιών άνω των 35 ευρώ γίνονται μέσω της Klarna.
Μία ακόμη ανάγκη των καταναλωτών αφορά τις επισκευές. Η συνεργασία με την iRepair, στην οποία έχει επενδύσει το Public Group, προσφέρει τη δυνατότητα για service συσκευών μέσα στα καταστήματα Public. Τα iRepair corners είναι διαθέσιμα σήμερα σε 15 σημεία του δικτύου και θα επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, παρέχεται, πιλοτικά, η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι για τη Νέα Ερυθραία.
Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα και σε επίπεδο εξυπηρέτησης, όπως στις υπηρεσίες after sales. Δείγμα των νέων δυνατοτήτων είναι και το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Douleutaras. Από τον Ιούνιο μία νέα πιλοτική υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Public σε Λάρνακα και Λευκωσία, για εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών.
Τέλος, η έμφαση στην εξυπηρέτηση έφερε το Public Remote, το νέο κανάλι online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, όπως το Next Day refund. Επιπλέον, το call center σημειώνει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν στο call center επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα.
Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO Public Group
Επενδύσεις €20 εκατ. και διεύρυνση οικοσυστήματος καινοτομίας
Οι συνεργασίες με iRepair, Douleutaras και Klarna αποτελούν ένα πρώτο δείγμα των συνεργιών που φέρνουν οι επενδύσεις του Public Group. Ο Όμιλος έχει δημιουργήσει τον επενδυτικό βραχίονα, Public Capital Partners, που επενδύει συνολικά 20 εκατ. ευρώ σε ταχέως αναπτυσσόμενες και καινοτόμες επιχειρήσεις, με έμφαση στον τομέα του λιανεμπορίου, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV.
Στο ίδιο πλαίσιο και το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub που δημιουργήθηκε από το Public Group και έχει υλοποιήσει πάνω από 100 projects, που βοηθούν τον οργανισμό να λειτουργήσει με τον πιο σύγχρονο και ευέλικτο τρόπο. Στα projects που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνονται το γρήγορο mobile ordering & checkout στα καταστήματα, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη για το 27% των αγορών, αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα.
Παράλληλα, η εταιρεία διεκδικεί ενεργό ρόλο στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός καλύτερου μέλλοντος, με το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth, ενώ επίσης επενδύει και στο ανθρώπινο δυναμικό της, με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης.
Με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, τα Public γίνονται Public2 και φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη.
www.bankingnews.gr
Οι ανάγκες του είναι διαφορετικές, οι προτεραιότητές του δεν είναι ίδιες με εκείνες του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος, αξιοποιεί στο μέγιστο τις ψηφιακές τεχνολογίες και επιλέγει αλυσίδα ή κατάστημα για τις αγορές του, έχοντας ως βασικό κριτήριο την εμπειρία που του προσφέρεται.
Ο καταναλωτής ζητά περισσότερα, καθώς αναζητά τη βέλτιστη εμπειρία και πολλαπλές επιλογές.
Ζητά να μπορεί να συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα με τα ψηφιακά κανάλια, θέλει να έχει ευελιξία στις πληρωμές του και, προφανώς, ψάχνει το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης και παράδοση όποτε αυτός/ή το επιθυμεί.
Αυτές ακριβώς τις ανάγκες επιδιώκει να καλύψει το Public Group, μέσα από την υλοποίηση ενός επενδυτικού πλάνου, συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ, καθώς και τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος συνεργασιών, με στόχο τη βέλτιστη omnichannel εμπειρία, που θα καλύπτει νέες ανάγκες που δημιουργούνται.
Το πλάνο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα, σε συνδυασμό με εκείνη των online αγορών και της εξυπηρέτησης από ψηφιακά κανάλια.
Τα πρώτα αποτελέσματα είναι θετικά, καθώς η εταιρία αναμένεται φέτος να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η λειτουργική κερδοφορία το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, διαμορφώθηκε στα 2.2 εκατομμύρια ευρώ.
Καταστήματα νέας γενιάς
Οι καταναλωτές ζητούν μία διαφορετική εμπειρία και το Public Group ανταποκρίνεται με τα νέας γενιάς καταστήματά του. Τη διετία 2022-2023 προβλέπεται συνολική επένδυση 10 εκατ. ευρώ με σκοπό την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται και τα 13 σημεία της MediaMarkt προσφέροντας την κορυφαία εμπειρία αγορών.
Επιπλέον, διευρύνει τη γκάμα των επιλογών σε προϊόντα, μέσω της εισόδου και της ανάπτυξης της κατηγορίας των οικιακών συσκευών. Μέσα στο 2022, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές είναι ήδη διαθέσιμες μέσα από συνολικά 17 καταστήματα Public σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού κρίνεται ικανοποιητική, δεδομένου ότι τον Σεπτέμβριο -μέσα σε διάστημα μόλις 3 μηνών- οι πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% επί του συνόλου.
Κορυφαία εμπειρία eCommerce – πάνω από 25% του τζίρου οι omni-channel πωλήσεις
Πέραν των φυσικών καταστημάτων, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει πλέον και το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναν τομέα όπου τα Public ήταν πρωτοπόρα από την αρχή της λειτουργίας τους.
Το μεγάλο ζητούμενο για τους καταναλωτές είναι οι έγκαιρες παραδόσεις. Αξιοποιώντας τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.), από όπου εξυπηρετείται το δίκτυο των Public & των MediaMarkt, η εταιρία έχει καταφέρει να μειώσει δραστικά τον χρόνο παράδοσης και προσφέρει τη δυνατότητα για παράδοση την επόμενη ημέρα (Next Day Delivery) σε 100.000 προϊόντα.
Ένα δεύτερο αίτημα είναι η ευελιξία στις πληρωμές. Εδώ τα Public καινοτομούν προσφέροντας την υπηρεσία Public Now, Pay Later, αξιοποιώντας τη στρατηγική συνεργασία του Ομίλου με την Klarna. Οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν με τη χρεωστική τους με άτοκες δόσεις και έχουν «αγκαλιάσει» την δυνατότητα αυτή, καθώς ήδη το 22% των prepaid online παραγγελιών άνω των 35 ευρώ γίνονται μέσω της Klarna.
Μία ακόμη ανάγκη των καταναλωτών αφορά τις επισκευές. Η συνεργασία με την iRepair, στην οποία έχει επενδύσει το Public Group, προσφέρει τη δυνατότητα για service συσκευών μέσα στα καταστήματα Public. Τα iRepair corners είναι διαθέσιμα σήμερα σε 15 σημεία του δικτύου και θα επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, παρέχεται, πιλοτικά, η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι για τη Νέα Ερυθραία.
Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα και σε επίπεδο εξυπηρέτησης, όπως στις υπηρεσίες after sales. Δείγμα των νέων δυνατοτήτων είναι και το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Douleutaras. Από τον Ιούνιο μία νέα πιλοτική υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Public σε Λάρνακα και Λευκωσία, για εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών.
Τέλος, η έμφαση στην εξυπηρέτηση έφερε το Public Remote, το νέο κανάλι online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, όπως το Next Day refund. Επιπλέον, το call center σημειώνει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν στο call center επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα.
Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO Public Group
Επενδύσεις €20 εκατ. και διεύρυνση οικοσυστήματος καινοτομίας
Οι συνεργασίες με iRepair, Douleutaras και Klarna αποτελούν ένα πρώτο δείγμα των συνεργιών που φέρνουν οι επενδύσεις του Public Group. Ο Όμιλος έχει δημιουργήσει τον επενδυτικό βραχίονα, Public Capital Partners, που επενδύει συνολικά 20 εκατ. ευρώ σε ταχέως αναπτυσσόμενες και καινοτόμες επιχειρήσεις, με έμφαση στον τομέα του λιανεμπορίου, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV.
Στο ίδιο πλαίσιο και το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub που δημιουργήθηκε από το Public Group και έχει υλοποιήσει πάνω από 100 projects, που βοηθούν τον οργανισμό να λειτουργήσει με τον πιο σύγχρονο και ευέλικτο τρόπο. Στα projects που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνονται το γρήγορο mobile ordering & checkout στα καταστήματα, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη για το 27% των αγορών, αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα.
Παράλληλα, η εταιρεία διεκδικεί ενεργό ρόλο στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός καλύτερου μέλλοντος, με το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth, ενώ επίσης επενδύει και στο ανθρώπινο δυναμικό της, με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης.
Με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, τα Public γίνονται Public2 και φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών