Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτόμες λύσεις της στα «Super Market Awards 2023», έναν θεσμό που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στον χώρο του λιανεμπορίου, αποσπώντας 10 βραβεία -3 Gold, 4 Silver και 3 Bronze- σε διαφορετικές κατηγορίες. Η ΑΒ αποδεικνύει καθημερινά πως η δράση της είναι άμεσα συνυφασμένη με την αξιοπιστία, την καινοτομία και την εξασφάλιση της καλύτερης αναλογίας ποιότητας – τιμής για όλους.
Ειδικότερα, η ΑΒ απέσπασε Gold Βραβείο στην κατηγορία: «Δίκτυο Franchising» για τη σημαντική επένδυσή της στην ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα. Εξάλλου, το 2022 αριθμούσε 300 καταστήματα της ΑΒ στο δίκτυο Franchise, ενώ ο προγραμματισμός για τη διετία 2022-2023 περιλαμβάνει το άνοιγμα 110 νέων καταστημάτων, εταιρικών και franchise, με πάνω από 50 να έχουν ήδη εγκαινιαστεί. Η ΑΒ κέρδισε επίσης Gold Βραβείο στην κατηγορία: «Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες» για το απόλυτα σύγχρονο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημά της, AB Eshop και στην κατηγορία: «Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty» για την κάρτα AB Plus, η οποία προσφέρει περισσότερα προνόμια και επιλογές στους καταναλωτές και τους επιβραβεύει με προσφορές, εκπτώσεις και πολλά δώρα.
Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος βραβεύτηκε με Silver Award στην κατηγορία: «Ψηφιακές Τεχνολογίες & Συστήματα» για τη διαδικτυακή εφαρμογή ΑΒ Cloudfin OCR Data Capture, η οποία επεξεργάζεται και ψηφιοποιεί έγγραφα, όπως τιμολόγια αγορών και πωλήσεων. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει γρήγορη και εύκολη διαδικασία ταξινόμησης, η οποία συνεπάγεται καλύτερη ποιότητα διαχείρισης και εξοικονόμηση χρόνου. Παράλληλα, η εταιρεία διακρίθηκε με Silver Award στις κατηγορίες: «Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ» για το AB Eshop, το ηλεκτρονικό κατάστημά της, «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» για την Καμπάνια στρατηγικής επικοινωνίας, με κεντρικό μήνυμα: «Εδώ, το καλό είναι για όλους!» και «Big Data & Marketing Analytics» για το Business Intelligence και Διαχείριση Δεδομένων για ένα προσωποποιημένο customer journey.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε ακόμη 3 Bronze Awards στην κατηγορία: «Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery» για το ΑΒ Eshop (HSC) - Continuous improvement on value adding for the customer και στις κατηγορίες: «Omni channel καινοτομίες» για την ψηφιακή εφαρμογή AB App, μία μοναδική εμπειρία αγορών και επιβράβευσης στο χέρι του κάθε καταναλωτή και «Δίκτυο S/M Franchising Convenience» για το δίκτυο καταστημάτων ΑΒ Shop&Go, το οποίο φέρνει στις γειτονιές έναν ιδανικό τύπο καταστήματος για γρήγορα και εύκολα ψώνια, με 155 από αυτά να βρίσκονται ήδη σε λειτουργία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!
Ο θεσμός «Super Market Awards» αναγνωρίζει και επιβραβεύει εξαιρετικά επιτεύγματα και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες σε κάθε κλάδο ή αγορά. Στόχος της αξιολόγησης και της επιβράβευσης είναι η διαρκής βελτίωση των εταιρειών, των κλάδων και του επιχειρηματικού τοπίου συνολικά στην Ελλάδα.
Τα 10 βραβεία που απέσπασε φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελούν μία πολύ σημαντική επιβράβευση και μία αναγνώριση της προσφοράς της ΑΒ στον καταναλωτή και ευρύτερα στην κοινωνία.
www.bankingnews.gr
Δέκα διακρίσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα Super Market Awards 2023
Επιβεβαίωση της αφοσίωσης σε εργαζόμενους και καταναλωτές
Σχόλια αναγνωστών