Η μοιραία πτήση πιθανότητα δεν ήταν ακυβέρνητη κατά την πρόσκρουση της στη θάλασσα
Στην εκτίμηση ότι η συντριβή του αεροσκάφους της Malaysia Airlines, το οποίο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου 2014, είναι έργο αεροπειρατή ή τζιχαντιστή προχώρησε ειδικός αεροπορικών δυστυχημάτων, βασιζόμενος στο πτερύγιο που εντοπίστηκε στα ανοικτά της Μαδαγασκάρης.
Σύμφωνα με τον ειδικό, Larry Vance, η μοιραία πτήση ΜΗ370 των αερογραμμών της Μαλαισίας, πιθανότατα δεν ήταν ακυβέρνητη τη στιγμή της πρόσκρουσης της στην επιφάνεια της θάλασσας.
«Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί ο εντοπισμός του πτερυγίου (flaperon) στη Μαδαγασκάρη.
Το πτερύγιο αυτό, ήταν σε θέση προέκτασης, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος εκτελούσε ελεγχόμενη πτήση κατά την πρόσκρουσή του, στη θάλασσα» υποστήριξε μιλώντας σε αυστριαλιανά ΜΜΕ ο Vance.
Όπως είπε, η επέκταση του συγκεκριμένου πτερυγίου γίνεται όταν το αεροσκάφος προσπαθεί να προσγειωθεί, μέσω ενεργοποίησης ενός διακόπτη, κάτι που είναι απίθανο να συμβεί όταν υπάρχει ένα έκτακτο μη προγραμματισμένο γεγονός.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τον ειδικό, Larry Vance, η μοιραία πτήση ΜΗ370 των αερογραμμών της Μαλαισίας, πιθανότατα δεν ήταν ακυβέρνητη τη στιγμή της πρόσκρουσης της στην επιφάνεια της θάλασσας.
«Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί ο εντοπισμός του πτερυγίου (flaperon) στη Μαδαγασκάρη.
Το πτερύγιο αυτό, ήταν σε θέση προέκτασης, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος εκτελούσε ελεγχόμενη πτήση κατά την πρόσκρουσή του, στη θάλασσα» υποστήριξε μιλώντας σε αυστριαλιανά ΜΜΕ ο Vance.
Όπως είπε, η επέκταση του συγκεκριμένου πτερυγίου γίνεται όταν το αεροσκάφος προσπαθεί να προσγειωθεί, μέσω ενεργοποίησης ενός διακόπτη, κάτι που είναι απίθανο να συμβεί όταν υπάρχει ένα έκτακτο μη προγραμματισμένο γεγονός.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών