Οι ανταμοιβές - κυρίως μέσω πόντων σε αγορές μέσω καρτών - αποτελούν καλή είδηση για τους καταναλωτές, κάτι που δεν είναι σίγουρο για τους μετόχους των εταιρειών έκδοσης καρτών
Ανταμοιβές αξίας άνω των 100 δισ. δολαρίων ΗΠΑ (περίπου 93 δισ. ευρώ) έχουν προσφέρει την τελευταία εξαετία στους κατόχους πιστωτικών καρτών οι έξι μεγαλύτερες εταιρείες έκδοσης πιστωτικών καρτών στον κόσμο.
Σύμφωνα με στοιχεία της Instinet, οι ανταμοιβές που λαμβάνουν οι χρήστες των πιστωτικών καρτών αυξάνονται με μέσο ετήσιο ρυθμό 14%, στην ανταγωνιστική προσπάθεια των επιχειρήσεων να κερδίσουν - και να διατηρήσουν - νέους πελάτες.
Οι ανταμοιβές - κυρίως μέσω πόντων σε αγορές μέσω καρτών - αποτελούν καλή είδηση για τους καταναλωτές, κάτι που δεν είναι σίγουρο για τους μετόχους των εταιρειών έκδοσης καρτών.
Στην προσπάθειά τους να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι εταιρείες αυτές αναγκάζονται να επιστρέφουν μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους στους χρήστες των καρτών τους, κατά συνέπεια όσο μεγαλύτερες είναι οι προσφερόμενες ανταμοιβές, τόσο μικρότερα είναι τα κέρδη τους.
Ιδιαίτερο πρόβλημα φέρεται να αντιμετωπίζει η American Express, η οποία από ηγέτιδα του κλάδου της έχει καταστεί ουραγός.
Η εικόνα είναι διαφορετική για τις Visa και Mastercard, οι οποίες ούτε εκδίδουν κάρτες, ούτε δανείζουν χρήματα σε καταναλωτές, παρά μόνον διαχειρίζονται τα παγκόσμια δίκτυα που πραγματοποιούν τις περισσότερες εμπορικές συναλλαγές με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
Τα έσοδά τους αυξάνονται με την άνοδο της αξίας των συναλλαγών με κάρτες και η άνοδος των ανταμοιβών αναμένεται να συμβάλλει στην περαιτέρω αύξηση των συναλλαγών.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με στοιχεία της Instinet, οι ανταμοιβές που λαμβάνουν οι χρήστες των πιστωτικών καρτών αυξάνονται με μέσο ετήσιο ρυθμό 14%, στην ανταγωνιστική προσπάθεια των επιχειρήσεων να κερδίσουν - και να διατηρήσουν - νέους πελάτες.
Οι ανταμοιβές - κυρίως μέσω πόντων σε αγορές μέσω καρτών - αποτελούν καλή είδηση για τους καταναλωτές, κάτι που δεν είναι σίγουρο για τους μετόχους των εταιρειών έκδοσης καρτών.
Στην προσπάθειά τους να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι εταιρείες αυτές αναγκάζονται να επιστρέφουν μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους στους χρήστες των καρτών τους, κατά συνέπεια όσο μεγαλύτερες είναι οι προσφερόμενες ανταμοιβές, τόσο μικρότερα είναι τα κέρδη τους.
Ιδιαίτερο πρόβλημα φέρεται να αντιμετωπίζει η American Express, η οποία από ηγέτιδα του κλάδου της έχει καταστεί ουραγός.
Η εικόνα είναι διαφορετική για τις Visa και Mastercard, οι οποίες ούτε εκδίδουν κάρτες, ούτε δανείζουν χρήματα σε καταναλωτές, παρά μόνον διαχειρίζονται τα παγκόσμια δίκτυα που πραγματοποιούν τις περισσότερες εμπορικές συναλλαγές με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
Τα έσοδά τους αυξάνονται με την άνοδο της αξίας των συναλλαγών με κάρτες και η άνοδος των ανταμοιβών αναμένεται να συμβάλλει στην περαιτέρω αύξηση των συναλλαγών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών