Τα περισσότερα τραπεζικά καταστήματα έκλεισε η HSBC - που τα μείωσε κατά 321 ή κατά σχεδόν 25% - την οποία ακολούθησε ο όμιλος Royal Bank of Scotland (RBS, NatWest), που έκλεισε 191 καταστήματα ή το 10% του δικτύου του
Περισσότερα από 1.000 κεντρικά τραπεζικά καταστήματα έκλεισαν την τελευταία διετία στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η ένωση καταναλωτών «Which?», εξέλιξη που αποδίδεται στην ολοένα μεγαλύτερη «στροφή» των τραπεζικών πελατών σε υπηρεσίες διαδικτυακής τραπεζικής, αλλά και σε τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρουν τα βρετανικά ταχυδρομεία.
Όμως, η χρήση της διαδικτυακής τραπεζικής φαίνεται πως δεν αφορά ομοιογενώς ολόκληρο τον βρετανικό πληθυσμό, καθώς ενώ το 56% των ενηλίκων χρησιμοποίησαν αντίστοιχες υπηρεσίες το 2015, 20 εκατ. ενήλικες απείχαν από αυτές, στους οποίους περιλαμβάνονται πολίτες που δεν χρησιμοποιούν καθόλου το διαδίκτυο αλλά και όσοι αντιμετωπίζουν πολύ μικρές ταχύτητες διαδικτυακής σύνδεσης.
Σύμφωνα με την ένωση καταναλωτών Which?, οι τράπεζες οφείλουν να αφουγκράζονται καλύτερα τους πελάτες τους όταν κάνουν αλλαγές στις υπηρεσίες που προσφέρουν ή κλείνουν υποκαταστήματά τους, ούτως ώστε να αντιλαμβάνονται τις πραγματικές ανάγκες τους.
Όπως ανέφερε η Which?, μεταξύ Ιανουαρίου 2015 και Ιανουαρίου 2017, 1.046 τραπεζικά καταστήματα στη Βρετανία έκλεισαν ή είναι προγραμματισμένα να κλείσουν μέχρι το τέλος του ερχόμενου μήνα.
Μεταξύ αυτών, τα περισσότερα τραπεζικά καταστήματα έκλεισε η HSBC - που τα μείωσε κατά 321 ή κατά σχεδόν 25% - την οποία ακολούθησε ο όμιλος Royal Bank of Scotland (RBS, NatWest), που έκλεισε 191 καταστήματα ή το 10% του δικτύου του.
Ο όμιλος Lloyds (Lloyds, Halifax, Bank of Scotland) έκλεισε 180 τραπεζικά καταστήματα ή το 14% του δικτύου του, με την Barclays να κλείνει 132 καταστήματα, 117 η Co-op, 87 η Santander και 18 η TSB.
www.bankingnews.gr
Όμως, η χρήση της διαδικτυακής τραπεζικής φαίνεται πως δεν αφορά ομοιογενώς ολόκληρο τον βρετανικό πληθυσμό, καθώς ενώ το 56% των ενηλίκων χρησιμοποίησαν αντίστοιχες υπηρεσίες το 2015, 20 εκατ. ενήλικες απείχαν από αυτές, στους οποίους περιλαμβάνονται πολίτες που δεν χρησιμοποιούν καθόλου το διαδίκτυο αλλά και όσοι αντιμετωπίζουν πολύ μικρές ταχύτητες διαδικτυακής σύνδεσης.
Σύμφωνα με την ένωση καταναλωτών Which?, οι τράπεζες οφείλουν να αφουγκράζονται καλύτερα τους πελάτες τους όταν κάνουν αλλαγές στις υπηρεσίες που προσφέρουν ή κλείνουν υποκαταστήματά τους, ούτως ώστε να αντιλαμβάνονται τις πραγματικές ανάγκες τους.
Όπως ανέφερε η Which?, μεταξύ Ιανουαρίου 2015 και Ιανουαρίου 2017, 1.046 τραπεζικά καταστήματα στη Βρετανία έκλεισαν ή είναι προγραμματισμένα να κλείσουν μέχρι το τέλος του ερχόμενου μήνα.
Μεταξύ αυτών, τα περισσότερα τραπεζικά καταστήματα έκλεισε η HSBC - που τα μείωσε κατά 321 ή κατά σχεδόν 25% - την οποία ακολούθησε ο όμιλος Royal Bank of Scotland (RBS, NatWest), που έκλεισε 191 καταστήματα ή το 10% του δικτύου του.
Ο όμιλος Lloyds (Lloyds, Halifax, Bank of Scotland) έκλεισε 180 τραπεζικά καταστήματα ή το 14% του δικτύου του, με την Barclays να κλείνει 132 καταστήματα, 117 η Co-op, 87 η Santander και 18 η TSB.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών