Νωρίτερα, ο κ. Σκρέκας είχε κατηγορήσει την κυβέρνηση ότι άφησε να λήξουν οι περιβαλλοντικές μελέτες
Τους ισχυρισμούς του τομεάρχη της ΝΔ Κώστα Σκρέκα ότι η κυβέρνηση άφησε να λήξουν οι περιβαλλοντικές μελέτες σε τρία αεροδρόμια με αποτέλεσμα η Fraport να μην τα παραλαμβάνει απέρριψε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
«Πρώτον δεν ισχύει και δεύτερον είπε και άλλα ο κ. Σκρέκας.
Είπε ότι έχουμε κατεβάσει τα μολύβια.
Καταρχάς για να βγάζουμε κάποια συμπεράσματα για το πως κινείται η ΝΔ και τα στελέχη της.
Πιο καλούς αντιπροσώπους ο κ. Schaeuble στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να βρει.
Την ώρα που η Ελλάδα δίνει μία μάχη για τη διαπραγμάτευση ο κ. Μητσοτάκης πάει να συναντήσει τον κ. Schaeuble.
Ο Θεός ξέρει τι θα ζητήσει σε σχέση με τη χώρα μας.
Την ίδια ώρα ο κ. Σκρέκας γίνεται υπερασπιστής, νομικός σύμβουλος της Fraport.
Ούτε η Fraport δεν τα ζητεί αυτά που είπε ο κ. Σκρέκας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας: «Να δούμε τι ισχύει με τις περιβαλλοντικές μελέτες των αεροδρομίων.
Δεν υπήρχαν.
Έπρεπε να έχουν όλα, αλλά δεν είχαμε.
Την υποχρέωση αυτή με τον διαγωνισμό την είχε αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ.
Έχουν ολοκληρωθεί όλων των αεροδρομίων οι αδειοδοτήσεις. Υπάρχουν δύο αεροδρόμια, Άκτιο και Κέρκυρα, που είχαμε μία καθυστέρηση στον έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Πλέον έχουν εγκριθεί, η μία είναι στο τυπογραφείο για έκδοση και η άλλη θα εκδοθεί.
Αυτό για να καταλάβουν όλοι που είχαν τις υποδομές και τη χώρα οι κυβερνήσεις της ΝΔ».
Σκρέκας: Ο υπουργός Υποδομών άφησε να λήξουν οι περιβαλλοντικές μελέτες
Από την πλευρά του, ο κ. Σκρέκας είχε υποστηρίξει ότι: «αυτή τη στιγμή ο κρατικός μηχανισμός είναι σε αποσύνθεση, περισσότερο από ποτέ.
Λήξαν οι αδειοδοτήσεις και τώρα η Fraport δεν παραλαμβάνει τα αεροδρόμια κι έτσι δεν προχωράει η εκταμίευση 1,2 δισ. που θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία, δεν πληρώνονται 20 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τα ενοίκια και δεν ξεκινάει το επενδυτικό πρόγραμμα των 400 εκατ. ευρώ για την αναμόρφωση των αεροδρομίων».
«Πρώτον δεν ισχύει και δεύτερον είπε και άλλα ο κ. Σκρέκας.
Είπε ότι έχουμε κατεβάσει τα μολύβια.
Καταρχάς για να βγάζουμε κάποια συμπεράσματα για το πως κινείται η ΝΔ και τα στελέχη της.
Πιο καλούς αντιπροσώπους ο κ. Schaeuble στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να βρει.
Την ώρα που η Ελλάδα δίνει μία μάχη για τη διαπραγμάτευση ο κ. Μητσοτάκης πάει να συναντήσει τον κ. Schaeuble.
Ο Θεός ξέρει τι θα ζητήσει σε σχέση με τη χώρα μας.
Την ίδια ώρα ο κ. Σκρέκας γίνεται υπερασπιστής, νομικός σύμβουλος της Fraport.
Ούτε η Fraport δεν τα ζητεί αυτά που είπε ο κ. Σκρέκας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας: «Να δούμε τι ισχύει με τις περιβαλλοντικές μελέτες των αεροδρομίων.
Δεν υπήρχαν.
Έπρεπε να έχουν όλα, αλλά δεν είχαμε.
Την υποχρέωση αυτή με τον διαγωνισμό την είχε αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ.
Έχουν ολοκληρωθεί όλων των αεροδρομίων οι αδειοδοτήσεις. Υπάρχουν δύο αεροδρόμια, Άκτιο και Κέρκυρα, που είχαμε μία καθυστέρηση στον έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Πλέον έχουν εγκριθεί, η μία είναι στο τυπογραφείο για έκδοση και η άλλη θα εκδοθεί.
Αυτό για να καταλάβουν όλοι που είχαν τις υποδομές και τη χώρα οι κυβερνήσεις της ΝΔ».
Σκρέκας: Ο υπουργός Υποδομών άφησε να λήξουν οι περιβαλλοντικές μελέτες
Από την πλευρά του, ο κ. Σκρέκας είχε υποστηρίξει ότι: «αυτή τη στιγμή ο κρατικός μηχανισμός είναι σε αποσύνθεση, περισσότερο από ποτέ.
Λήξαν οι αδειοδοτήσεις και τώρα η Fraport δεν παραλαμβάνει τα αεροδρόμια κι έτσι δεν προχωράει η εκταμίευση 1,2 δισ. που θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία, δεν πληρώνονται 20 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τα ενοίκια και δεν ξεκινάει το επενδυτικό πρόγραμμα των 400 εκατ. ευρώ για την αναμόρφωση των αεροδρομίων».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών