Την τρέχουσα περίοδο, σε νοτιο-κορεατικά και ρουμάνικα ναυπηγεία ο όμιλος Αγγελικούση «χτίζει» συνολικά 18 πλοία
Τη ναυπήγηση τριών νέων πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων κλάσης VLCC μεταφοράς αργού πετρελαίου ανέθεσε χθες Τρίτη 4 Απριλίου 2017 στα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Maran Tankers του εφοπλιστού Γιάννη Αγγελικούση.
Όπως ανακοίνωσε η DSME - που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα - το συμβόλαιο ναυπήγησης των τριών πλοίων χωρητικότητας εκτοπίσματος 318 χιλ. dwt έκαστο, αξίζει αθροιστικά 250 εκατ. δολάρια ΗΠΑ ή περίπου 83 εκατ. δολάρια ανά πλοίο.
Τα νέα VLCC του ομίλου Αγγελικούση θα έχουν μήκος 336 και πλάτος 60 μέτρων και θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του 2018, ενώ θα είναι εφοδιασμένα με μηχανές υψηλής αποδοτικότητας που θα φέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην εξοικονόμηση καυσίμων, ούτως ώστε να ικανοποιoύν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του IMO.
Επισημαίνεται, ότι αυτή είναι η τρίτη παραγγελία ναυπήγησης νέων πλοίων που υπογράφει ο ελληνικός ναυτιλιακός όμιλος με τα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία DSME στους τελευταίους 11 μήνες.
Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο του 2016 ο όμιλος Αγγελικούση είχε παραγγείλει στην DSME δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers) και δύο VLCC, ενώ τον Δεκέμβριο του 2016 παρήγγειλε στα ίδια ναυπηγεία μια μεγάλη πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG FSRU).
Την τρέχουσα περίοδο, σε νοτιο-κορεατικά και ρουμάνικα ναυπηγεία ο όμιλος Αγγελικούση «χτίζει» συνολικά 18 πλοία.
Η χθεσινή παραγγελία του ναυτιλιακού ομίλου ακολούθησε την ανακοίνωση ενός σχεδίου των πιστωτών της DSME για την εισφορά σε αυτήν νέων κεφαλαίων 2,6 δισ. δολαρίων, στο πλαίσιο της διαδικασίας αναδιάρθρωσης της λειτουργίας των ναυπηγείων.
www.bankingnews.gr
Όπως ανακοίνωσε η DSME - που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα - το συμβόλαιο ναυπήγησης των τριών πλοίων χωρητικότητας εκτοπίσματος 318 χιλ. dwt έκαστο, αξίζει αθροιστικά 250 εκατ. δολάρια ΗΠΑ ή περίπου 83 εκατ. δολάρια ανά πλοίο.
Τα νέα VLCC του ομίλου Αγγελικούση θα έχουν μήκος 336 και πλάτος 60 μέτρων και θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του 2018, ενώ θα είναι εφοδιασμένα με μηχανές υψηλής αποδοτικότητας που θα φέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην εξοικονόμηση καυσίμων, ούτως ώστε να ικανοποιoύν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του IMO.
Επισημαίνεται, ότι αυτή είναι η τρίτη παραγγελία ναυπήγησης νέων πλοίων που υπογράφει ο ελληνικός ναυτιλιακός όμιλος με τα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία DSME στους τελευταίους 11 μήνες.
Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο του 2016 ο όμιλος Αγγελικούση είχε παραγγείλει στην DSME δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers) και δύο VLCC, ενώ τον Δεκέμβριο του 2016 παρήγγειλε στα ίδια ναυπηγεία μια μεγάλη πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG FSRU).
Την τρέχουσα περίοδο, σε νοτιο-κορεατικά και ρουμάνικα ναυπηγεία ο όμιλος Αγγελικούση «χτίζει» συνολικά 18 πλοία.
Η χθεσινή παραγγελία του ναυτιλιακού ομίλου ακολούθησε την ανακοίνωση ενός σχεδίου των πιστωτών της DSME για την εισφορά σε αυτήν νέων κεφαλαίων 2,6 δισ. δολαρίων, στο πλαίσιο της διαδικασίας αναδιάρθρωσης της λειτουργίας των ναυπηγείων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών