«Η επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη και ο αντίκτυπος είναι πιθανό να γίνει αισθητός ταχύτερα από το αναμενόμενο»
Η κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση για τα ηλεκτρικά οχήματα θα έρθει πολύ νωρίτερα από ότι υπολογίζουν οι περισσότεροι αναλυτές, εκτιμά ο διευθύνων σύμβουλος της Glencore, Ivan Glasenberg.
«Η επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη και ο αντίκτυπος είναι πιθανό να γίνει αισθητός ταχύτερα από το αναμενόμενο.
Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αυξάνουν τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις υιοθετούν αυστηρότερους στόχους εκπομπών», είπε σήμερα ο κ. Glasenberg, σε συνέδριο στη Βαρκελώνη.
Άκρως ζημιογόνα για τις εταιρείες η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025
Η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να αυξήσει κατά πολύ το κόστος τους, βλάπτοντας έτσι την κερδοφορία.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg, επικαλούμενο τις δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της Continental (δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ελαστικών στην Ευρώπη), κ. Wolfgang Schaefer, η απόσβεση για τις εταιρείες αναμένεται να έρθει από το 2025, οπότε και η ζήτηση για τα πρωτοποριακά οχήματα εκτιμάται πως θα ανακάμψει ραγδαία και οι πωλήσεις θα φτάσουν σε βιώσιμα επίπεδα.
Μέχρι τότε, η Volkswagen και η Daimler θα αυξήσουν κατακόρυφα τις δαπάνες τους για την εξέλιξη των κινητήρων, στα 9 δισ. και 10 δισ. ευρώ αντίστοιχα.
Πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα παραμένει η αμερικανική Tesla.
Αξίζει να σημειωθεί πως το α’ 3μηνο 2017 στην Ευρώπη εκτοξεύτηκαν 36%, ήτοι 235.438 οχήματα, αριθμός ωστόσο πολύ μικρός σε σχέση με τα σχεδόν 2 εκατομμύρια οχήματα που πωλήθηκαν σε όλη την Ήπειρο για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Δύο δισ. δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα θα επενδύσει η Volkswagen, για να «εξιλεωθεί» από το dieselgate
Την επένδυση 2 δισ. δολαρίων στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι και το 2027 ανακοίνωσε νωρίτερα μέσα στο έτος η Volkswagen, σε μία προσπάθεια να αφήσει πίσω το «αμαρτωλό παρελθόν» της που σημαδεύτηκε από το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων («dieselgate»), το οποίο της έχει κοστίσει μέχρι στιγμής πάνω από 20 δισ. δολάρια.
Το πρώτο από τα μοντέλα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους των Η.Π.Α. έως και το 2020, με τον απώτερο στόχο να είναι η πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως το χρόνο μέχρι το 2025.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του διακανονισμού με την Καλιφόρνια, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί για πώληση 5.000 ηλεκτρικών οχημάτων στην πολιτεία έως το 2025.
Στα τέλη του 2016, η Volkswagen είχε κάνει ήδη γνωστές τις προθέσεις της να στραφεί στα τύπου SUV και ηλεκτρικά οχήματα, σταματώντας ταυτόχρονα την πώληση diesel οχημάτων στην αμερικανική αγορά.
Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπεύει να έχει κυκλοφορήσει 19 μοντέλα SUV μέχρι το 2020 παγκοσμίως, από μόλις δύο που έχει τώρα.
Να σημειωθεί πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αντιστοιχούσαν στο ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων της Volkswagen στη χώρα.
www.bankingnews.gr
«Η επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη και ο αντίκτυπος είναι πιθανό να γίνει αισθητός ταχύτερα από το αναμενόμενο.
Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αυξάνουν τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις υιοθετούν αυστηρότερους στόχους εκπομπών», είπε σήμερα ο κ. Glasenberg, σε συνέδριο στη Βαρκελώνη.
Άκρως ζημιογόνα για τις εταιρείες η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025
Η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να αυξήσει κατά πολύ το κόστος τους, βλάπτοντας έτσι την κερδοφορία.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg, επικαλούμενο τις δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της Continental (δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ελαστικών στην Ευρώπη), κ. Wolfgang Schaefer, η απόσβεση για τις εταιρείες αναμένεται να έρθει από το 2025, οπότε και η ζήτηση για τα πρωτοποριακά οχήματα εκτιμάται πως θα ανακάμψει ραγδαία και οι πωλήσεις θα φτάσουν σε βιώσιμα επίπεδα.
Μέχρι τότε, η Volkswagen και η Daimler θα αυξήσουν κατακόρυφα τις δαπάνες τους για την εξέλιξη των κινητήρων, στα 9 δισ. και 10 δισ. ευρώ αντίστοιχα.
Πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα παραμένει η αμερικανική Tesla.
Αξίζει να σημειωθεί πως το α’ 3μηνο 2017 στην Ευρώπη εκτοξεύτηκαν 36%, ήτοι 235.438 οχήματα, αριθμός ωστόσο πολύ μικρός σε σχέση με τα σχεδόν 2 εκατομμύρια οχήματα που πωλήθηκαν σε όλη την Ήπειρο για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Δύο δισ. δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα θα επενδύσει η Volkswagen, για να «εξιλεωθεί» από το dieselgate
Την επένδυση 2 δισ. δολαρίων στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι και το 2027 ανακοίνωσε νωρίτερα μέσα στο έτος η Volkswagen, σε μία προσπάθεια να αφήσει πίσω το «αμαρτωλό παρελθόν» της που σημαδεύτηκε από το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων («dieselgate»), το οποίο της έχει κοστίσει μέχρι στιγμής πάνω από 20 δισ. δολάρια.
Το πρώτο από τα μοντέλα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους των Η.Π.Α. έως και το 2020, με τον απώτερο στόχο να είναι η πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως το χρόνο μέχρι το 2025.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του διακανονισμού με την Καλιφόρνια, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί για πώληση 5.000 ηλεκτρικών οχημάτων στην πολιτεία έως το 2025.
Στα τέλη του 2016, η Volkswagen είχε κάνει ήδη γνωστές τις προθέσεις της να στραφεί στα τύπου SUV και ηλεκτρικά οχήματα, σταματώντας ταυτόχρονα την πώληση diesel οχημάτων στην αμερικανική αγορά.
Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπεύει να έχει κυκλοφορήσει 19 μοντέλα SUV μέχρι το 2020 παγκοσμίως, από μόλις δύο που έχει τώρα.
Να σημειωθεί πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αντιστοιχούσαν στο ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων της Volkswagen στη χώρα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών