Τελευταία Νέα
Διεθνή

Όλα για την εξαγορά της Ducati – Μεταξύ των «μνηστήρων» οι Βenetton και Harley Davidson

Όλα για την εξαγορά της Ducati – Μεταξύ των «μνηστήρων» οι Βenetton και Harley Davidson
Πλέον, στη «μάχη» μπαίνουν οι ινδικές εταιρείες κατασκευής μοτοσικλετών, Eicher Motors και Bajaj Auto
Ολοένα και πληθαίνουν οι υποψήφιοι αγοραστές για την θρυλική και άκρως δημοφιλή κατασκευάστρια μηχανών Ducati, καθώς πλέον στο «παιχνίδι» έχουν εισέλθει και ινδικές και αμερικανικές εταιρείες, αλλά και η γνωστή ιταλική οικογένεια Βenetton (μέσω της Edizione Holding).
Όπως είχε γίνει γνωστό τον Ιούνιο, φαβορί αρχικά ήταν η αμερικανική εταιρεία κατασκευής μοτοσικλετών Harley Davidson, με επικείμενη προσφορά εξαγοράς κοντά στα 1,5 δισ. ευρώ, ωστόσο αργότερα εκδήλωσαν ενδιαφέρον γνωστά funds όπως η KKR, η Bain Capital και η Permira.
Πλέον, στη «μάχη» μπαίνουν οι ινδικές εταιρείες κατασκευής μοτοσικλετών, Eicher Motors και Bajaj Auto, αλλά και η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία Polaris Industries.
Η Volkswagen, που το τμήμα που κατέχει στην Audi ελέγχει τη Ducati, ελπίζει να αποκομίσει 1,4 με 1,5 δισ. ευρώ από την πώληση της ιταλικής φίρμας.
Η Ducati ξεκίνησε το 1926 ως κατασκευαστής πυκνωτών και εξαρτημάτων ραδιοφώνου, ενώ το εργοστάσιο της Μπολόνια παρέμεινε ανοικτό στο Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο παρά το γεγονός έγινε στόχος πολλών βομβιστικών επιθέσεων.
Οι αναβάτες της Ducati έχουν κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike 14 φορές, με τον Carl Fogarty και τον Troy Bayliss πιο επιτυχημένους αναβάτες της.
Βέβαια, αξίζει να υπενθυμιστεί ότι κάθε χρόνο «η Ducati πωλείται», οπότε δε θα είναι και περίεργο αν εν τέλει δεν προχωρήσει η κίνηση της VW.
Κι αυτό διότι το τίμημα των 1,2 δισ. που ζητά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν αρκεί σίγουρα να καλύψει τη ζημία του «dieselgate», του σκανδάλου παραποίησης εκποπών ρύπων. 
Οπότε εν τέλει κρίνεται ακόμη και τώρα αμφίβολο αν πουλήσει μία σιτορική εταιρεία με μέση κερδοφορία 100 εκατ. ευρώ ετησίως. 
Το συνολικό κόστος του σκανδάλου για την αυτοκινητοβιομηχανία ανέρχεται σε πάνω από 25 δισ. δολάρια στη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένων των προστίμων, των κυρώσεων, της αποκατάστασης των καταναλωτών και του κόστους αγοράς οχημάτων.
Στην Ευρώπη, η Volkswagen θα προσφέρει μια πρόσθετη εγγύηση δύο ετών, αλλά δεν θα αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες οχημάτων της που επηρεάζονται από την εξαπάτηση της στις δοκιμές εκπομπών, έπειτα από απόφαση της Κομισιόν, στις 14 Ιουνίου 2017.
Ο συνολικός αριθμός των προβληματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια, μερικά εκ των οποίων έχουν ήδη επαναγοραστεί ή αντικατασταθεί.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης