Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Siemens συζητά τη συγχώνευση της επιχείρησης σιδηροδρόμων με τις ανταγωνίστριες της

Η Siemens συζητά τη συγχώνευση της επιχείρησης σιδηροδρόμων με τις ανταγωνίστριες της
Οι συγχωνεύσεις στον σιδηροδρομικό κλάδο έχουν γίνει τάση τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν να περιορίσουν το κόστος
Η Siemens βρίσκεται σε συνομιλίες για τη συγχώνευση της επιχείρησης σιδηροδρόμων με τις ανταγωνίστριες Alstom και Bombardier, ενώ θα καταλήξει σε λίγες μέρες ποιο εταίρο θα επιλέξει για περαιτέρω διαπραγματεύσεις.
Οι συγχωνεύσεις στον σιδηροδρομικό κλάδο έχουν γίνει τάση τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν να περιορίσουν το κόστος, ενώ η Δύση ανταγωνίζεται με την κρατική CRRC της Κίνας, που έχει την υποστήριξη της κινεζικής κυβέρνησης.
Οι τρεις βασικοί ανταγωνιστές της CRRC, Bombardier, Siemens και Alstom, συνομίλησαν μεταξύ τους για διάφορες συνεργασίες τα τελευταία χρόνια.
Πηγές ανέφεραν ότι τον Ιούλιο 2017, ότι η Bombardier και η Siemens βρίσκονταν στα τελικά στάδια των συνομιλιών για να συγχωνεύσουν τις σιδηροδρομικές τους επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με ένα εναλλακτικό σενάριο στο οποίο συμμετέχει η Alstom, η Siemens θα μεταφέρει τις σιδηροδρομικές της δραστηριότητες στο γαλλικό όμιλο και θα γίνει μέτοχος της Alstom.
Ωστόσο, με τη συνεργασία με τη γαλλική ομάδα, η Siemens προσπαθεί να φέρει σε συζητήσεις τη Bombardier, αναφέρουν πηγές εξοικειωμένες με το θέμα.
Η Bombardier εξακολουθεί να είναι η πιο πιθανή επιλογή και πιο εύκολο να γίνει, σύμφωνα με πηγές.
Η Alstom, ενώ αρχικά είχε δηλώσει πως θα παραμείνει στο περιθώριο της συγχώνευσης, έκτοτε αποφάσισε να εκτιμήσει τουλάχιστον τις επιλογές της.
Η Siemens και η Alstom ενεπλάκησαν σε μία σκληρή διαμάχη το 2014, όταν η Siemens προσπάθησε να προχωρήσει στην εξααγορά ύψους 12,4 δισ. ευρώ της General Electric της επιχείρησης ηλεκτρικής ενέργειας της Alstom.
Από τότε, οι άνθρωποι κοντά στις εταιρείες έχουν περιγράψει τις σχέσεις ως τεταμένες.
Τον περασμένο μήνα, η Siemens και η Bombardier έφτασαν πολύ κοντά σε συμφωνία για τη δημιουργία δύο ξεχωριστών κοινοπραξιών για τα τμήματα σηματοδότησης και τροχαίου υλικού, αλλά την τελευταία στιγμή η συμφωνία χάλασε.
Σύμφωνα με το σχέδιο της συμφωνίας, η Bombardier θα κατέβαλε λίγο περισσότερο από το 50% των μετοχών στις κοινές σιδηροδρομικές μεταφορές, σύμφωνα με μία πηγή.
Η Siemens θα έπαιρνε περίπου το 80% της συμμετοχής σε μια κοινοπραξία για την τεχνολογία σηματοδότησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης