Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή μεταφορική εταιρεία παγκοσμίως, AP Moller-Maersk, συνεργάζεται με την IBM, για να δημιουργήσει μια πλατφόρμα συναλλαγών σε ολόκληρο τον κλάδο και υποστηρίζει ότι μπορεί να επιταχύνει το εμπόριο και να εξοικονομήσει δισεκατομμύρια δολάρια.
Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δει ελάχιστες καινοτομίες από τότε που το εμπορευματοκιβώτιο εφευρέθηκε στη δεκαετία του 1950 και το διασυνοριακό εμπόριο εξακολουθεί να διέρχεται από ένα τεράστιο μονοπάτι γραφειοκρατίας.
Η επιτυχία της πλατφόρμας, η οποία θα τεθεί στη διάθεση της θαλάσσιας ναυτιλιακής βιομηχανίας περίπου στα μέσα του 2018, εξαρτάται από το αν η Maersk και η IBM μπορούν να πείσουν τους εκφορτωτές, τους μεταφορείς εμπορευμάτων, τις ναυτιλιακές, τα λιμάνια και τις τελωνειακές αρχές να υπογράψουν.
Η τεχνολογία Blockchain υποστηρίζει το bitcoin και επιτρέπει την κοινή χρήση δεδομένων σε ένα δίκτυο μεμονωμένων υπολογιστών.
Θα βοηθήσει στη διαχείριση και την παρακολούθηση δεκάδων εκατομμυρίων εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, ψηφιοποιώντας τη διαδικασία της αλυσίδας εφοδιασμού, ανέφεραν οι εταιρείες.
Μια αποστολή ψυγείων από την Ανατολική Αφρική προς την Ευρώπη μπορεί να περάσει από περίπου 30 άτομα και οργανισμούς και περιλαμβάνει περισσότερες από 200 διαφορετικές επικοινωνίες, σύμφωνα με την Maersk.
Η τεκμηρίωση και η γραφειοκρατία μπορούν να κοστίσουν το ένα πέμπτο του συνολικού κόστους μετακίνησης ενός εμπορευματοκιβωτίου.
"Υπάρχει μια ισχυρή ώθηση από τον τελικό πελάτη για να προχωρήσουμε σε αυτή την αλλαγή. Μπορούμε να συναντήσουμε αρχικά αντίσταση από ένα μέρος του κλάδου", δήλωσε εμπορικός διευθυντής της Maersk, Vincent Clerc.
"Η επιτυχία της πλατφόρμας εξαρτάται από την αποδοχή όλων των συμμετεχόντων".
Οι τελωνειακές και λιμενικές αρχές στις ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη, τις Κάτω Χώρες και την επαρχία Γκουανγκντόνγκ της Κίνας. έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη χρήση της πλατφόρμας και μερικές άλλες ναυτιλιακές εταιρείες ενδιαφέρονται επίσης, ανέφερε.
Η Maersk, η οποία χειρίζεται ένα από τα επτά εμπορευματοκιβώτια που αποστέλλονται παγκοσμίως, πώλησε την ενεργειακή της δραστηριότητα το 2017, για να εστιάσει εξ ολοκλήρου στις μεταφορές και στον εφοδιασμό.
Μια κυβερνοεπίθεση το 2017 προκάλεσε από τις μεγαλύτερες διαταραχές στην παγκόσμια ναυτιλία, αναδεικνύοντας την ευπάθεια των συστημάτων επικοινωνίας.
Τα εμπορευματοκιβώτια και οι λιμενικές λειτουργίες της Maersk, χτυπήθηκαν για εβδομάδες, καθώς αγωνίστηκαν για να φέρουν τα συστήματα πληροφορικής της, συμπεριλαμβανομένων περίπου 1500 αιτήσεων, online.
Οι Maersk και IBM ανακοίνωσαν για πρώτη φορά τη συνεργασία τους τον Μάρτιο του 2017.
www.bankingnews.gr
Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δει ελάχιστες καινοτομίες από τότε που το εμπορευματοκιβώτιο εφευρέθηκε στη δεκαετία του 1950 και το διασυνοριακό εμπόριο εξακολουθεί να διέρχεται από ένα τεράστιο μονοπάτι γραφειοκρατίας.
Η επιτυχία της πλατφόρμας, η οποία θα τεθεί στη διάθεση της θαλάσσιας ναυτιλιακής βιομηχανίας περίπου στα μέσα του 2018, εξαρτάται από το αν η Maersk και η IBM μπορούν να πείσουν τους εκφορτωτές, τους μεταφορείς εμπορευμάτων, τις ναυτιλιακές, τα λιμάνια και τις τελωνειακές αρχές να υπογράψουν.
Η τεχνολογία Blockchain υποστηρίζει το bitcoin και επιτρέπει την κοινή χρήση δεδομένων σε ένα δίκτυο μεμονωμένων υπολογιστών.
Θα βοηθήσει στη διαχείριση και την παρακολούθηση δεκάδων εκατομμυρίων εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, ψηφιοποιώντας τη διαδικασία της αλυσίδας εφοδιασμού, ανέφεραν οι εταιρείες.
Μια αποστολή ψυγείων από την Ανατολική Αφρική προς την Ευρώπη μπορεί να περάσει από περίπου 30 άτομα και οργανισμούς και περιλαμβάνει περισσότερες από 200 διαφορετικές επικοινωνίες, σύμφωνα με την Maersk.
Η τεκμηρίωση και η γραφειοκρατία μπορούν να κοστίσουν το ένα πέμπτο του συνολικού κόστους μετακίνησης ενός εμπορευματοκιβωτίου.
"Υπάρχει μια ισχυρή ώθηση από τον τελικό πελάτη για να προχωρήσουμε σε αυτή την αλλαγή. Μπορούμε να συναντήσουμε αρχικά αντίσταση από ένα μέρος του κλάδου", δήλωσε εμπορικός διευθυντής της Maersk, Vincent Clerc.
"Η επιτυχία της πλατφόρμας εξαρτάται από την αποδοχή όλων των συμμετεχόντων".
Οι τελωνειακές και λιμενικές αρχές στις ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη, τις Κάτω Χώρες και την επαρχία Γκουανγκντόνγκ της Κίνας. έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη χρήση της πλατφόρμας και μερικές άλλες ναυτιλιακές εταιρείες ενδιαφέρονται επίσης, ανέφερε.
Η Maersk, η οποία χειρίζεται ένα από τα επτά εμπορευματοκιβώτια που αποστέλλονται παγκοσμίως, πώλησε την ενεργειακή της δραστηριότητα το 2017, για να εστιάσει εξ ολοκλήρου στις μεταφορές και στον εφοδιασμό.
Μια κυβερνοεπίθεση το 2017 προκάλεσε από τις μεγαλύτερες διαταραχές στην παγκόσμια ναυτιλία, αναδεικνύοντας την ευπάθεια των συστημάτων επικοινωνίας.
Τα εμπορευματοκιβώτια και οι λιμενικές λειτουργίες της Maersk, χτυπήθηκαν για εβδομάδες, καθώς αγωνίστηκαν για να φέρουν τα συστήματα πληροφορικής της, συμπεριλαμβανομένων περίπου 1500 αιτήσεων, online.
Οι Maersk και IBM ανακοίνωσαν για πρώτη φορά τη συνεργασία τους τον Μάρτιο του 2017.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών