Η Atlantia διαχειρίζεται το μεγαλύτερο οδικό δίκτυο της Ιταλίας από το 1999 διάστημα στο οποίο έχει αυξήσει δραματικά τα διόδια
Διατεθειμένος να συνεχίσει να παραχωρεί στον κατασκευαστικό κολοσσό Atlantia τη διαχείριση του μεγαλύτερου οδικού άξονα της Ιταλίας, παρά το τραγικό δυστύχημα από την κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα στις 18 Αυγούστου με 43 νεκρούς, εμφανίζεται ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Luigi Di Maio.
Ο αναπληρωτής Ιταλός πρωθυπουργός και επικεφαλής της Κίνησης των 5 Αστεριών, που συγκυβερνά με τη Λέγκα του Βορά, δήλωσε σε συνέντευξη του στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera ότι «εάν η Atlantia μειώσει τα διόδια στους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους δεν θα ανακαλέσει τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το δημόσιο».
«Στόχος μας είναι η ανάκληση της σύμβασης.
Για να μας πείσουν όμως να μην προχωρήσουμε σε αυτό, οι Ιταλοί πρέπει να έχουν κάποιο όφελος από την εταιρεία που έχει κερδίσει πολλά από την αύξηση των διοδίων στους δρόμους της χώρας τα τελευταία χρόνια» είπε ο Di Maio.
Τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων στην Ιταλία είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη και συχνά αποτελεί θέμα συζήτησης σε μια χώρα που έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα ανα κάτοικο στην Ευρώπη.
Ο Di Maio δημοσίευσε στη σελίδα του στο Facebook ένα βίντεο από την κατάρρευση της γέφυρας, λέγοντας ότι το κόστος των διοδίων στην Ιταλία αυξήθηκε κατά 30% σε διάστημα 10 ετών και η Atlantia είχε κερδίσει 10 δις ευρώ από τότε που η Ιταλία ιδιωτικοποίησε το οδικό δίκτυο το 1999 .
Οι επιθέσεις του 5-Star ενάντια στην Atlantiaεχουν δημιουργήσει ένταση στις σχέσεις των δύο κυβερνητικών εταίρων με τον Di Maio να δηλώνει επ΄ αυτού ότι γνωρίζει τις θέσεις της Λέγκας υπογραμμίζοντας ότι «είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξεχάσει αυτό που είπε αμέσως μετά την τραγωδία, δηλαδή ότι οι ένοχοι πρέπει να «πληρώσουν».
www.bankingnews.gr
Ο αναπληρωτής Ιταλός πρωθυπουργός και επικεφαλής της Κίνησης των 5 Αστεριών, που συγκυβερνά με τη Λέγκα του Βορά, δήλωσε σε συνέντευξη του στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera ότι «εάν η Atlantia μειώσει τα διόδια στους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους δεν θα ανακαλέσει τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το δημόσιο».
«Στόχος μας είναι η ανάκληση της σύμβασης.
Για να μας πείσουν όμως να μην προχωρήσουμε σε αυτό, οι Ιταλοί πρέπει να έχουν κάποιο όφελος από την εταιρεία που έχει κερδίσει πολλά από την αύξηση των διοδίων στους δρόμους της χώρας τα τελευταία χρόνια» είπε ο Di Maio.
Τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων στην Ιταλία είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη και συχνά αποτελεί θέμα συζήτησης σε μια χώρα που έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα ανα κάτοικο στην Ευρώπη.
Ο Di Maio δημοσίευσε στη σελίδα του στο Facebook ένα βίντεο από την κατάρρευση της γέφυρας, λέγοντας ότι το κόστος των διοδίων στην Ιταλία αυξήθηκε κατά 30% σε διάστημα 10 ετών και η Atlantia είχε κερδίσει 10 δις ευρώ από τότε που η Ιταλία ιδιωτικοποίησε το οδικό δίκτυο το 1999 .
Οι επιθέσεις του 5-Star ενάντια στην Atlantiaεχουν δημιουργήσει ένταση στις σχέσεις των δύο κυβερνητικών εταίρων με τον Di Maio να δηλώνει επ΄ αυτού ότι γνωρίζει τις θέσεις της Λέγκας υπογραμμίζοντας ότι «είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξεχάσει αυτό που είπε αμέσως μετά την τραγωδία, δηλαδή ότι οι ένοχοι πρέπει να «πληρώσουν».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών