Τα στοιχεία για την καταναλωτική εμπιστοσύνη της Βρετανίας αποδείχθηκαν καλύτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις
Άνοδο κατέγραψε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στο Ηνωμένο Βασίλειο για τον Σεπτέμβριο του 2019, σύμφωνα με τα σημερινά (27/9) στοιχεία του Ινστιτούτου GfK, τα οποία αποδείχθηκαν ανώτερα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορρφώθηκε στις -12 μονάδες, έναντι -14 μονάδων τον Αύγουστο του 2019, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ότι ο δείκτης θα παραμείνει αμετάβλητος.
Παράλληλα, ο δείκτης που αφορά την προσωπική οικονομική κατάσταση των καταναλωτών βελτιώθηκε κατά 3 μονάδες, στις +2 μονάδες συνολικά, όντας αυξημένος κατά μία μονάδα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2018.
Όσον αφορά τον δείκτη που σχετίζεται με γενική οικονομική κατάσταση για τους τελευταίους δώδεκα μήνες, σημειώθηκε άνοδος επίσης κατά 3 μονάδες, όντας υψηλότερα κατά μία μονάδα σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Ο δείκτης αγορών κατέγραψε άνοδο 2 μονάδων, στις +3 μονάδες, ενώ ο δείκτης αποταμίευσης αυξήθηκε επίσης κατά 2 μονάδες, στις +23 μονάδες συνολικά, όντας υψηλότερος κατά 10 μονάδες σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2018.
Σύμφωνα με τον διευθυντή στρατηγικής πελατών του GfK, Joe Staton, τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πιο μεικτά σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα «καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται λιγότερο αισιόδοξοι για την κατάσταση των προσωπικών τους οικονομικών και της γενικότερης οικονομίας».
«Από το δημοψήφισμα του Brexit έχουμε δει μία σειρά αρνητικών στοιχείων που αφορούν τον γενικό δείκτη, με μία καθοδική τάση», πρόσθεσε ο κ. Staton, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «έχουμε σίγουρα πολύ δρόμο ώστε να φτάσουμε τα ιστορικά χαμηλά των -39 μονάδων, τα οποία είχαμε δει τις πρώτες μέρες της τελευταίας ύφεσης».
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορρφώθηκε στις -12 μονάδες, έναντι -14 μονάδων τον Αύγουστο του 2019, την ίδια στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ότι ο δείκτης θα παραμείνει αμετάβλητος.
Παράλληλα, ο δείκτης που αφορά την προσωπική οικονομική κατάσταση των καταναλωτών βελτιώθηκε κατά 3 μονάδες, στις +2 μονάδες συνολικά, όντας αυξημένος κατά μία μονάδα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2018.
Όσον αφορά τον δείκτη που σχετίζεται με γενική οικονομική κατάσταση για τους τελευταίους δώδεκα μήνες, σημειώθηκε άνοδος επίσης κατά 3 μονάδες, όντας υψηλότερα κατά μία μονάδα σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Ο δείκτης αγορών κατέγραψε άνοδο 2 μονάδων, στις +3 μονάδες, ενώ ο δείκτης αποταμίευσης αυξήθηκε επίσης κατά 2 μονάδες, στις +23 μονάδες συνολικά, όντας υψηλότερος κατά 10 μονάδες σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2018.
Σύμφωνα με τον διευθυντή στρατηγικής πελατών του GfK, Joe Staton, τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πιο μεικτά σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα «καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται λιγότερο αισιόδοξοι για την κατάσταση των προσωπικών τους οικονομικών και της γενικότερης οικονομίας».
«Από το δημοψήφισμα του Brexit έχουμε δει μία σειρά αρνητικών στοιχείων που αφορούν τον γενικό δείκτη, με μία καθοδική τάση», πρόσθεσε ο κ. Staton, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «έχουμε σίγουρα πολύ δρόμο ώστε να φτάσουμε τα ιστορικά χαμηλά των -39 μονάδων, τα οποία είχαμε δει τις πρώτες μέρες της τελευταίας ύφεσης».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών