Νέο λογότυπο για το Facebook
Η Facebook αποφάσισε να αλλάξει το εταιρικό λογότυπό της ούτως ώστε να ξεχωρίζει ο όμιλος από το βασικό Facebook κοινωνικό δίκτυο.
Η Facebook έχει αλλάξει το logo της σε μια μινιμαλιστική απόδοση του ονόματός της, με στόχο να διαχωρίσει την ευρύτερη εταιρεία και τις θυγατρικές της οπως το Instagram και το Whatsapp από την εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου.
Η κίνηση έρχεται εν μέσω σφοδρής κριτικής που αντιμετωπίζει το Facebook από τους νομοθέτες και τις ρυθμιστικές αρχές για τις πρακτικές προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των προσωπικών δεδομένων. Επιπλέον η εταιρεία αντιμετωπίζει ελέγχους για αντιμονοπωλιακές πρακτικές εν μέρει λόγω των σχεδίων της με το ψηφιακό νόμισμα Libra.
Κάποιοι πολιτικοί, συμπεριλαμβανομένης της υποψήφιας των Δημοκρατικών Elizabeth Warren, ζήτησαν την εξαναγκαστική εκποίηση τουInstagram και άλλες εξαγορές, τις οποίες ο CEO Mark Zuckerberg αντιστάθηκαν έντονα.
Το νέο λογότυπο διαθέτει απλά κεφαλαία γράμματα και όχι το στυλιζαρισμένο μπλε "f" που έχει συνδεθεί εδώ και καιρό με την εταιρεία.
«Σήμερα, ενημερώνουμε την επωνυμία της εταιρείας μας για να είμαστε σαφέστεροι για τα προϊόντα που προέρχονται από το Facebook», ανέφερε η εταιρεία.
«Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες κάνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. Οι κύριες υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την εφαρμογή Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal και Calibra. Αυτές οι εφαρμογές και οι τεχνολογίες έχουν κοινή υποδομή εδώ και χρόνια και οι ομάδες πίσω από αυτές συχνά συνεργάζονται», κατέληξε η εταιρεία προσθέτοντας ότι θα αρχίσει σύντομα να χρησιμοποιεί το νέο σήμα.
Η Facebook έχει αλλάξει το logo της σε μια μινιμαλιστική απόδοση του ονόματός της, με στόχο να διαχωρίσει την ευρύτερη εταιρεία και τις θυγατρικές της οπως το Instagram και το Whatsapp από την εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου.
Η κίνηση έρχεται εν μέσω σφοδρής κριτικής που αντιμετωπίζει το Facebook από τους νομοθέτες και τις ρυθμιστικές αρχές για τις πρακτικές προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των προσωπικών δεδομένων. Επιπλέον η εταιρεία αντιμετωπίζει ελέγχους για αντιμονοπωλιακές πρακτικές εν μέρει λόγω των σχεδίων της με το ψηφιακό νόμισμα Libra.
Κάποιοι πολιτικοί, συμπεριλαμβανομένης της υποψήφιας των Δημοκρατικών Elizabeth Warren, ζήτησαν την εξαναγκαστική εκποίηση τουInstagram και άλλες εξαγορές, τις οποίες ο CEO Mark Zuckerberg αντιστάθηκαν έντονα.
Το νέο λογότυπο διαθέτει απλά κεφαλαία γράμματα και όχι το στυλιζαρισμένο μπλε "f" που έχει συνδεθεί εδώ και καιρό με την εταιρεία.
«Σήμερα, ενημερώνουμε την επωνυμία της εταιρείας μας για να είμαστε σαφέστεροι για τα προϊόντα που προέρχονται από το Facebook», ανέφερε η εταιρεία.
«Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες κάνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. Οι κύριες υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την εφαρμογή Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal και Calibra. Αυτές οι εφαρμογές και οι τεχνολογίες έχουν κοινή υποδομή εδώ και χρόνια και οι ομάδες πίσω από αυτές συχνά συνεργάζονται», κατέληξε η εταιρεία προσθέτοντας ότι θα αρχίσει σύντομα να χρησιμοποιεί το νέο σήμα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών