Τελευταία Νέα
Διεθνή

GfK: Απομακρύνεται από τα χαμηλά τριών ετών η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Δεκέμβριο 2019, στι 9,7 μονάδες

GfK: Απομακρύνεται από τα χαμηλά τριών ετών η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Δεκέμβριο 2019, στι 9,7 μονάδες
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Άνοδο καταγράφει ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη Γερμανία για τον Δεκέμβριο του 2019, σύμφωνα με τα σημερινά (26/11) στοιχεία του ερευνητικού ινστιτούτου GfK, εν μέσω αυξημένων προσδοκιών για την πορεία της οικονομίας και το προσωπικό εισόδημα.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK διαμορφώθηκε στις 9,7 μονάδες, έναντι 9,6 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, γεγονός που είχε αποτελέσει το χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών μηνών.
Παράλληλα, τα στοιχεία του GfK για τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι οποίοι προέβλεπαν ότι ο δείκτης θα παραμείνει αμετάβλητος στις 9,6 μονάδες.
Το ινστιτούτου βασίζεται σε τρεις υποδείκτες προκειμένου να διαμορφώσει τον δείκτη που αφορά τον ερχόμενο μήνα, οι δύο εκ των οποίων κατέγραψαν σημαντική άνοδο σε μηνιαία βάση.
Ο υποδείκτης που αφορά τις προοπτικές της γερμανικής οικονομίας διαμορφώθηκε στις 13,8 μονάδες, έναντι 12,1 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, βάζοντας «φρένο» στην πτωτική πορεία των προηγούμενων μηνών.
Οι προσδοκίες εισοδήματος κατέγραψαν σημαντική άνοδογια τον Νοέμβριο του 2019, με τον σχετικό υποδείκτη να διαμορφώνεται στις 45,5 μονάδες, έναντι 39 μονάδων τον Οκτώβριο, δεχόμενος ώθηση από την υγιή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά εργασίας.
Παράλληλα, ο υποδείκτης που σχετίζεται με την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε αγορές υποχώρησε στις 50 μονάδες, έναντι 51,7 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, παραμένοντας ωστόσο σε υψηλά επίπεδα.
«Τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη Γερμανία συνέβαλαν σημαντικά στην αποφυγή της ύφεσης για το τρίτο τρίμηνο», δήλωσε ο αναλυτής του GfK, Rolf Buerkl, ενώ μέσω ανακοίνωσής του, το ινστιτούτο δήλωσε ότι «το καταναλωτικό κλίμα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό και η πρόθεση των καταναλωτών προς αγορές παραμένει σταθερή».
Ωστόσο, το GfK επεσήμανε ότι ο δείκτης διαμορφώθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με τον Δεκέμβριο του 2018, γεγονός που οφείλεται σε παράγοντες όπως είναι η επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, οι εμπορικές εντάσεις και η αβεβαιότητα για το Brexit.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης