Τα στοιχεία του ερευνητικού ινστιτούτου GfK επιβεβαίωσαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Σταθερή παρέμεινε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Νοέμβριο του 2019, σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία του ερευνητικού ινστιτούτου GfK, τα οποία επιβεβαίωσαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης παρέμεινε αμετάβλητος σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2019, στις -14 μονάδες, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών επίσης στις -14 μονάδες.
Ο υποδείκτης που αφορά τς αλλαγές στα προσωπικά οικονομικά των καταναλωτών υποχώρησε κατά 1 μονάδα, στις 0 μονάδες συνολικά, ενώ ο αντίστοιχος υποδείκτης που σχετίζεται με τις προοπτικές των επόμενων μηνών παρέμεινε αμετάβλητος στις +1 μονάδες.
Όσον αφορά τους υποδείκτες που σχετίζονται με τη γενικότερη οικονομική κατάσταση στη Βρετανία τους προηγούμενους και τους επόμενους μήνες, ο πρώτος υποχώρησε κατά 1 μονάδα, στις -34 μονάδες συνολικά, ενώ ο δεύτερος αυξήθηκε κατά +3 μονάδες, επίσης στις -34 μονάδες συνολικά.
Παράλληλα, ο υποδείκτης που υπολογίζει την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε σημαντικές αγορές υποχώρησε κατά 1 μονάδα, στις 0 μονάδες συνολικά.
«Μπροστά στην αβεβαιότητα του Brexit και των εκλογών, οι καταναλωτές βρίσκονται σαφώς σε μία στάση αναμονής», δήλωσε ο διευθυντής του GfK, Joe Staton, προσθέτοντας ότι «οι εκλογές αποτελούν ενδεχομένως μία ευκαιρία ώστε να απομακρυνθούμε από τη στασιμότητα, αλλά προκειμένου να συμβεί αυτό θα πρέπει να υπάρξει ξεκάθαρο αποτέλεσμα».
«Η έλλειψη σαφήνειας όσον αφορά το βρετανικό κοινοβούλιο θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαίτερα επιζήμια για την καταναλωτική εμπιστοσύνη και να εμβαθύνει την προφανή δυσφορία που βλέπουμε κάθε μήνα», πρόσθεσε ο κ. Staton.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης παρέμεινε αμετάβλητος σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2019, στις -14 μονάδες, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών επίσης στις -14 μονάδες.
Ο υποδείκτης που αφορά τς αλλαγές στα προσωπικά οικονομικά των καταναλωτών υποχώρησε κατά 1 μονάδα, στις 0 μονάδες συνολικά, ενώ ο αντίστοιχος υποδείκτης που σχετίζεται με τις προοπτικές των επόμενων μηνών παρέμεινε αμετάβλητος στις +1 μονάδες.
Όσον αφορά τους υποδείκτες που σχετίζονται με τη γενικότερη οικονομική κατάσταση στη Βρετανία τους προηγούμενους και τους επόμενους μήνες, ο πρώτος υποχώρησε κατά 1 μονάδα, στις -34 μονάδες συνολικά, ενώ ο δεύτερος αυξήθηκε κατά +3 μονάδες, επίσης στις -34 μονάδες συνολικά.
Παράλληλα, ο υποδείκτης που υπολογίζει την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε σημαντικές αγορές υποχώρησε κατά 1 μονάδα, στις 0 μονάδες συνολικά.
«Μπροστά στην αβεβαιότητα του Brexit και των εκλογών, οι καταναλωτές βρίσκονται σαφώς σε μία στάση αναμονής», δήλωσε ο διευθυντής του GfK, Joe Staton, προσθέτοντας ότι «οι εκλογές αποτελούν ενδεχομένως μία ευκαιρία ώστε να απομακρυνθούμε από τη στασιμότητα, αλλά προκειμένου να συμβεί αυτό θα πρέπει να υπάρξει ξεκάθαρο αποτέλεσμα».
«Η έλλειψη σαφήνειας όσον αφορά το βρετανικό κοινοβούλιο θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαίτερα επιζήμια για την καταναλωτική εμπιστοσύνη και να εμβαθύνει την προφανή δυσφορία που βλέπουμε κάθε μήνα», πρόσθεσε ο κ. Staton.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών