Ο Βρετανικός τραπεζικός όμιλος Lloyds Banking Group (LLOY.L) αντιμετώπισε την 1η Ιανουαρίου 2020 σοβαρά προβλήματα λειτουργίας
Οι νέες τεχνολογίες στις τράπεζες ενίοτε έχουν και προβλήματα δημιουργώντας πλήθος προβλημάτων στις συναλλαγές.
Ο Βρετανικός τραπεζικός όμιλος Lloyds Banking Group (LLOY.L) αντιμετώπισε την 1η Ιανουαρίου 2020 σοβαρά προβλήματα λειτουργίας, με αποτέλεσμα οι πελάτες της Lloyds, Halifax και Bank of Scotland να μην έχουν πρόσβαση σε λογαριασμούς online για αρκετές ώρες αναφέρει το Reuters
Η διακοπή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποτελεί περιοδικό πρόβλημα για τις τράπεζες της Βρετανίας και οι ρυθμιστικές αρχές ενημέρωσαν τις τράπεζες ότι απαιτείται να επιλύουν τα προβλήματα αυτά πιο γρήγορα.
Οι πελάτες της Lloyds Banking Group δήλωσαν στα κοινωνικά μέσα ότι δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές στα κινητά τους ή δεν είχαν πρόσβαση στον ιστότοπο της τράπεζας για να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους από νωρίς το πρωί της Πρωτοχρονιάς, μια αργία όταν τα υποκαταστήματα των τραπεζών είναι κλειστά.
Το πρόβλημα χρειάστηκε αρκετές ώρες για να διορθωθεί, παρόλο που οι κάτοχοι λογαριασμού ήταν σε θέση να χρησιμοποιούν υπηρεσίες τηλεφωνικής τραπεζικής.
"Το Internet και η κινητή τραπεζική λειτουργούν κανονικά.
Λυπούμαστε για τα προβλήματα ", δήλωσαν η Lloyds Bank η Halifax και η Bank of Scotland είπαν το ίδιο πράγμα.
Οι πελάτες της TSB, της ισπανικού Sabadell (SABE.MC), επί εβδομάδες δεν είχαν πρόσβαση με ηλεκτρονικό τρόπο στους λογαριασμούς τους το 2018 λόγω μιας αποτυχίας στο πληροφοριακό σύστημα προκαλώντας πολλές αντιδράσεις στην Ισπανία.
Ο Βρετανικός τραπεζικός όμιλος Lloyds Banking Group (LLOY.L) αντιμετώπισε την 1η Ιανουαρίου 2020 σοβαρά προβλήματα λειτουργίας, με αποτέλεσμα οι πελάτες της Lloyds, Halifax και Bank of Scotland να μην έχουν πρόσβαση σε λογαριασμούς online για αρκετές ώρες αναφέρει το Reuters
Η διακοπή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποτελεί περιοδικό πρόβλημα για τις τράπεζες της Βρετανίας και οι ρυθμιστικές αρχές ενημέρωσαν τις τράπεζες ότι απαιτείται να επιλύουν τα προβλήματα αυτά πιο γρήγορα.
Οι πελάτες της Lloyds Banking Group δήλωσαν στα κοινωνικά μέσα ότι δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές στα κινητά τους ή δεν είχαν πρόσβαση στον ιστότοπο της τράπεζας για να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους από νωρίς το πρωί της Πρωτοχρονιάς, μια αργία όταν τα υποκαταστήματα των τραπεζών είναι κλειστά.
Το πρόβλημα χρειάστηκε αρκετές ώρες για να διορθωθεί, παρόλο που οι κάτοχοι λογαριασμού ήταν σε θέση να χρησιμοποιούν υπηρεσίες τηλεφωνικής τραπεζικής.
"Το Internet και η κινητή τραπεζική λειτουργούν κανονικά.
Λυπούμαστε για τα προβλήματα ", δήλωσαν η Lloyds Bank η Halifax και η Bank of Scotland είπαν το ίδιο πράγμα.
Οι πελάτες της TSB, της ισπανικού Sabadell (SABE.MC), επί εβδομάδες δεν είχαν πρόσβαση με ηλεκτρονικό τρόπο στους λογαριασμούς τους το 2018 λόγω μιας αποτυχίας στο πληροφοριακό σύστημα προκαλώντας πολλές αντιδράσεις στην Ισπανία.
Σχόλια αναγνωστών