Ο δείκτης κατέτγραψε δεύτερη συνεχόμενη μηνιαία άνοδο για πρώτη φορά μετά τον Σεπτέμβριο του 2017
Περαιτέρω άνοδο κατέγραψε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με τα σημερινά (31/1) στοιχεία τους ερευνητικού ινστιτούτου GfK, καθώς ο βρετανικός λαός εμφανίζεται περισσότερο αισιόδοξος ενόψει της αποχώρησης της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος GfK διαμορφώθηκε στις -9 μονάδες, έναντι -11 μονάδων τον Δεκέμβριο του 2019, καταγράφοντας δεύτερη συνεχόμενη μηνιαία άνοδο για πρώτη φορά μετά τον Σεπτέμβριο του 2017.
Ο υποδείκτης που αφορά την οικονομική κατάσταση των καταναλωτών κατά τους προηγούμενους μήνες ενισχύθηκε κατά τέσσερις μονάδες, στο +1, ενώ ο υποδείκτης που σχετίζεται με τη μελλοντική οικονομική κατάσταση ενισχύθηκε κατά τρεις μονάδες, σκαρφαλώνοντας στο +6.
Όσον αφορά τον υποδείκτη της γενικής οικονομικής κατάστασης στη Βρετανία για το περασμένο έτος, σημειώθηκε άνοδος κατά τρεις μονάδες, στις -28 μονάδες συνολικά, ενώ παρόμοια ήταν η άνοδος και για τον υποδείκτη γενικής οικονομικής κατάστασης των επόμενων δώδεκα μηνών, ο οποίος διαμορφώθηκε στις -24 μονάδες.
Ωστόσο, ο υποδείκτης που αφορά την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε κάποια σημαντική αγορά υποχώρησε κατά δύο μονάδες, στο +1, κυρίως λόγω της αυξημένης δραστηριότητας που σημειώθηκε κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο του Δεκεμβρίου.
Ο διευθυντής στρατηγικής πελατών του GfK, Joe Staton, χαρακτήρισε την άνοδο ως «μίνι ανάκαμψη του Boris», αναφερόμενος στον Βρετανό πρωθυπουργό, Boris Johnson, ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει τη στήριξη του κοινοβουλίου για το σχέδιο αποχώρησης της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Εάν συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις, αναμένουμε σύντομα να επιστρέψουμε σε θετικά αποτελέσματα», υπογράμμισε ο κ. Staton, για να προσθέσει ότι «αν και ο δείκτης δεν κατάφερε να εισέλθει σε θετικό έδος, οι δύο συνεχόμενοι μήνες βελτίωσης αποτελούν καλά νέα».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος GfK διαμορφώθηκε στις -9 μονάδες, έναντι -11 μονάδων τον Δεκέμβριο του 2019, καταγράφοντας δεύτερη συνεχόμενη μηνιαία άνοδο για πρώτη φορά μετά τον Σεπτέμβριο του 2017.
Ο υποδείκτης που αφορά την οικονομική κατάσταση των καταναλωτών κατά τους προηγούμενους μήνες ενισχύθηκε κατά τέσσερις μονάδες, στο +1, ενώ ο υποδείκτης που σχετίζεται με τη μελλοντική οικονομική κατάσταση ενισχύθηκε κατά τρεις μονάδες, σκαρφαλώνοντας στο +6.
Όσον αφορά τον υποδείκτη της γενικής οικονομικής κατάστασης στη Βρετανία για το περασμένο έτος, σημειώθηκε άνοδος κατά τρεις μονάδες, στις -28 μονάδες συνολικά, ενώ παρόμοια ήταν η άνοδος και για τον υποδείκτη γενικής οικονομικής κατάστασης των επόμενων δώδεκα μηνών, ο οποίος διαμορφώθηκε στις -24 μονάδες.
Ωστόσο, ο υποδείκτης που αφορά την πρόθεση των καταναλωτών να προχωρήσουν σε κάποια σημαντική αγορά υποχώρησε κατά δύο μονάδες, στο +1, κυρίως λόγω της αυξημένης δραστηριότητας που σημειώθηκε κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο του Δεκεμβρίου.
Ο διευθυντής στρατηγικής πελατών του GfK, Joe Staton, χαρακτήρισε την άνοδο ως «μίνι ανάκαμψη του Boris», αναφερόμενος στον Βρετανό πρωθυπουργό, Boris Johnson, ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει τη στήριξη του κοινοβουλίου για το σχέδιο αποχώρησης της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Εάν συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις, αναμένουμε σύντομα να επιστρέψουμε σε θετικά αποτελέσματα», υπογράμμισε ο κ. Staton, για να προσθέσει ότι «αν και ο δείκτης δεν κατάφερε να εισέλθει σε θετικό έδος, οι δύο συνεχόμενοι μήνες βελτίωσης αποτελούν καλά νέα».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών