Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης απομακρύνθηκε από τα ιστορικά χαμηλά του προηγούμενου μήνα
Σημαντική άνοδο κατέγραψε το καταναλωτικό κλίμα στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιούνιο του 2020, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα (19/5) το ινστιτούτο GfK, λόγω της άρσης των περιοριστικών μέτρων για την αντιμέτωπιση του Covid-19.
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK διαμορφώθηκε στις -30 μονάδες, έναντι -36 μονάδων τον Μάιο του 2020, γεγονός που αποτελεί το υψηλότερο επίπεδ των τελευταίων τριών μηνών, ενώ η μηνιαία άνοδος του δείκτη ήταν μία από τις μεγαλύτερες που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια.
Σημειώνεται ότι οι -36 μονάδες του προηγούμενου μήνα αποτέλεσαν το χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγράψει ποτέ το ινστιτούτο στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παρά την άνοδο του Ιουνίου ο δείκτης παραμένει χαμηλότερα σε σχέση με τις αρχές του έτους.
Καθοριστικός παράγοντας για τη βελτίωση του δείκτη αποτέλεσε η άνοδος που σημειώθηκε στην αισιοδοξία των καταναλωτών όσον αφορά τις προοπτικές των επόμενων δώδεκα μηνών που αφορούν τόσο τα προσωπικά τους οικονομικά όσο και τη γενικότερη κατάσταση της βρετανικής οικονομίας.
Παράλληλα, οι Βρετανοί καταναλωτές εμφανίστηκαν περισσότερο πρόθυμοι να προχωρήσουν σε κάποια σημαντική αγορά κατά το επόμενο διάστημα, σε σχέση με τον Μάιο.
«Με την αγορά εργασίας να ετοιμάζεται για περισσότερες απώλειες θέσεων εργασίας, πρέπει να αναρωτηθούμε εάν βλέπουμε πρώιμα σημάδια οικονομικής ανάκαμψης ή την περίφημη "αναπήδηση της νεκρής γάτας"», αναφέρει ο διευθυντής του ινστιτούτου, Joe Staton, διευκρινίζοντας ότι «τα περισσότερα στοιχήματα θα είναι γύρω από τη νεκρή γάτα».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK διαμορφώθηκε στις -30 μονάδες, έναντι -36 μονάδων τον Μάιο του 2020, γεγονός που αποτελεί το υψηλότερο επίπεδ των τελευταίων τριών μηνών, ενώ η μηνιαία άνοδος του δείκτη ήταν μία από τις μεγαλύτερες που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια.
Σημειώνεται ότι οι -36 μονάδες του προηγούμενου μήνα αποτέλεσαν το χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγράψει ποτέ το ινστιτούτο στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παρά την άνοδο του Ιουνίου ο δείκτης παραμένει χαμηλότερα σε σχέση με τις αρχές του έτους.
Καθοριστικός παράγοντας για τη βελτίωση του δείκτη αποτέλεσε η άνοδος που σημειώθηκε στην αισιοδοξία των καταναλωτών όσον αφορά τις προοπτικές των επόμενων δώδεκα μηνών που αφορούν τόσο τα προσωπικά τους οικονομικά όσο και τη γενικότερη κατάσταση της βρετανικής οικονομίας.
Παράλληλα, οι Βρετανοί καταναλωτές εμφανίστηκαν περισσότερο πρόθυμοι να προχωρήσουν σε κάποια σημαντική αγορά κατά το επόμενο διάστημα, σε σχέση με τον Μάιο.
«Με την αγορά εργασίας να ετοιμάζεται για περισσότερες απώλειες θέσεων εργασίας, πρέπει να αναρωτηθούμε εάν βλέπουμε πρώιμα σημάδια οικονομικής ανάκαμψης ή την περίφημη "αναπήδηση της νεκρής γάτας"», αναφέρει ο διευθυντής του ινστιτούτου, Joe Staton, διευκρινίζοντας ότι «τα περισσότερα στοιχήματα θα είναι γύρω από τη νεκρή γάτα».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών