Μειώνει τα κόστη ο γερμανικός γίγαντας ενόψει της μεγάλης πτώσης στις παγκόσμιες πωλήσεις
H Daimler, ο γίγαντας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας απέκλεισε την επέκταση της παραγωγής στη Γερμανία και προετοιμάζεται για μείωση στα κόστη, ενόψει της απότομης πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων.
Ο Ola Kallenius, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, ο οποίος κατέχει τη Mercedes-Benz δήλωσε στους Financial Times ότι θα επενδύσει στην ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά αντί της Γερμανίας «και ενδεχομένως σε άλλες χώρες του εξωτερικού, όπου υπάρχουν πωλήσεις αυτοκινήτων».
Η δήλωση του Kallenius ακολουθεί χρονικά την ανακοίνωση του γερμανικού προμηθευτή ανταλλακτικών αυτοκινήτων Continental ότι άλλες 10.000 θέσεις βρίσκονται εν κινδύνω, μετά τις 20.000 που χάθηκαν το 2019.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ραχοκοκαλιά της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης και απασχολεί άμεσα περίπου 815.000 άτομα στη χώρα, σύμφωνα με την οργάνωση VDA.
Συνολικά 2,2 εκατομμύρια εργάζονται σε αντικείμενοι που σχετίζονται με την κατασκευή αυτοκινήτων.
Τον Ιούνιο, η IG Metall, η ένωση που εκπροσωπεί τους περισσότερους Γερμανούς εργάτες στην αυτοκινητοβιομηχανία, εκτίμησε ότι τουλάχιστον 80.000 θέσεις εργασίας θα μπορούσαν να χαθούν στη Γερμανία λόγω της ύφεσης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων που προκλήθηκε από την πανδημία.
Δεκάδες χιλιάδες απώλειες θέσεων εργασίας είχαν ήδη ανακοινωθεί πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε αντιμέτωπη με το υψηλό κόστος της μετάβασης στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Ola Kallenius, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, ο οποίος κατέχει τη Mercedes-Benz δήλωσε στους Financial Times ότι θα επενδύσει στην ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά αντί της Γερμανίας «και ενδεχομένως σε άλλες χώρες του εξωτερικού, όπου υπάρχουν πωλήσεις αυτοκινήτων».
Η δήλωση του Kallenius ακολουθεί χρονικά την ανακοίνωση του γερμανικού προμηθευτή ανταλλακτικών αυτοκινήτων Continental ότι άλλες 10.000 θέσεις βρίσκονται εν κινδύνω, μετά τις 20.000 που χάθηκαν το 2019.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ραχοκοκαλιά της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης και απασχολεί άμεσα περίπου 815.000 άτομα στη χώρα, σύμφωνα με την οργάνωση VDA.
Συνολικά 2,2 εκατομμύρια εργάζονται σε αντικείμενοι που σχετίζονται με την κατασκευή αυτοκινήτων.
Τον Ιούνιο, η IG Metall, η ένωση που εκπροσωπεί τους περισσότερους Γερμανούς εργάτες στην αυτοκινητοβιομηχανία, εκτίμησε ότι τουλάχιστον 80.000 θέσεις εργασίας θα μπορούσαν να χαθούν στη Γερμανία λόγω της ύφεσης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων που προκλήθηκε από την πανδημία.
Δεκάδες χιλιάδες απώλειες θέσεων εργασίας είχαν ήδη ανακοινωθεί πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε αντιμέτωπη με το υψηλό κόστος της μετάβασης στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Σχόλια αναγνωστών