Διεθνή

Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν οι διαφημιστικές πρακτικές της Google

Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν οι διαφημιστικές πρακτικές της Google

Η Αρχή Ανταγωνισμού αναζητά πληροφορίες από τους διαφημιστές για τις τεχνολογικές πρακτικές της μηχανής αναζήτησης, σύμφωνα με αποκάλυψη του Reuters

Σχετικά Άρθρα

Η Αρχή Ανταγωνισμού αναζητά πληροφορίες από τους διαφημιστές για τις τεχνολογικές πρακτικές της μηχανής αναζήτησης, σύμφωνα με αποκάλυψη του Reuters
Οι αρχές προστασίας του ανταγωνισμού της ΕΕ έχουν ζητήσει πληροφορίες από τους διαφημιστές αναφορικά με τις τεχνολογικές πρακτικές της Google στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, αποκαλύπτει έγγραφο που έχει στα χέρια του το Reuters, όπως μετέδωσε την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021.

Πρόστιμα 8,25 δισ.

H Google, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, έχει ήδη καταβάλει πρόστιμα συνολικού ύψους 8,25 δισ. ευρώ την τελευταία τριετία επειδή εμπόδιζε τους ανταγωνιστές της στις online αγορές, στα smartphones που χρησιμοποιούν Android και στις online διαφημίσεις.

Τεχνολογία και δεδομένα

Τώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με τις έρευνες της ΕΕ αναφορικά με τις διαφημιστικές πρακτικές της, με έμφαση στην τεχνολογία και τα δεδομένα των χρηστών..
Η Google και η Facebook μαζί ελέγχουν πάνω από το 50% της αγοράς διαδικτυακών διαφημίσεων παγκοσμίως.
Και οι δυο εταιρείες βρίσκονται τώρα στο στόχαστρο αγωγής των ΗΠΑ για τη μεταξύ του συμφωνία τους το 2018 που έδινε στους διαφημιζόμενους πελάτες της Facebook την επιλογή να τοποθετούν διαφημίσεις στο δίκτυο των partners της Google.

Η απάντηση της Google

Η Google δήλωσε ότι συνεργάζεται με την Κομισίον, της οποίας το ερωτηματολόγιο των 13 σελίδων που στάλθηκε σε διαφημιζόμενους αυτόν τον μήνα αφορούσε τις συνέπειες της χρήσης της προεπιλεγμένης ρύθμισης «Συμπερίληψη του Δικτύου εμφάνισης Google» που εισήχθη το 2018 για καμπάνιες αναζήτησης στο Google Ads.
«Ανταγωνιζόμαστε με πολλούς άλλους στον κλάδο και δίνουμε στους ανθρώπους τη δυνατότητα λεπτομερούς ελέγχου σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες τους για την εξατομίκευση διαφημίσεων και τον περιορισμό της κοινοποίησης προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο της διαφύλαξης του απορρήτου», δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

Ερωτηματολόγια

Η Επιτροπή δήλωσε ότι τα ερωτηματολόγια αποτελούν μέρος της έρευνάς της σχετικά με τη χρήση των δεδομένων των χρηστών εκ μέρους της Google.
«Η έρευνα καλύπτει όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιακής διαφήμισης και το σύνολο των τεχνολογιών που αφορούν την προώθηση διαφημιστικού υλικού», δήλωσε την Τετάρτη 20/1 η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ

Εκπτώσεις

Η ΕΕ θέλει επίσης να μάθει εάν οι διαφημιζόμενοι λαμβάνουν εκπτώσεις όταν χρησιμοποιούν την Google ως μεσάζοντα για να αγοράσουν διαφημιστική προβολή από άλλες πηγές.
Το ερωτηματολόγιο ρωτά επίσης αν η δυνατότητα πρόσβασης στο YouTube της Google συνδέεται εάν η τελευταία έχει επιλεγεί ως διαμεσολαβητής.
Ρώτησε αν η ενσωμάτωση της Google το 2018 του διαφημστικού βραχίονα DoubleClick επηρέασε τους διαφημιζόμενους, καθώς και τυχόν επικείμενες επιπτώσεις από το σχέδιό της να καταργήσει σταδιακά τα cookie τρίτων μερών στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome έως το τέλος του 2022.
Οι διαφημιστές έχουν προθσμία μέχρι την Παρασκευή 22/1 να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο, η ύπαρξη του οποίο δημοσιοποιήθηκε από το Politico.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης