Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να συνεργαστούν, ανταλλάσσοντας τεχνικές και εμπορικές πληροφορίες, που κρίνονται απαραίτητες για την Alstom για το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη προμήθεια και την υποστήριξη ενός στόλου δέκα τριδύμων συρμών με πρόωση υδρογόνου (HMU), ο οποίος πρόκειται να κατασκευαστεί από την Alstom στη Βρετανία.
Ο νέος στόλος HMU θα βασίζεται στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας προϊόντων Alstom Aventra, με στόχο οι τελικές συμβάσεις για τον εν λόγω στόλο να υπογραφούν στις αρχές του 2022.
Η Eversholt Rail και η Alstom δεσμεύονται να αναλάβουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην υποστήριξη των φιλοδοξιών της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου και της Σκωτίας για την απαλλαγή του σιδηροδρομικού τομέα από τις ανθρακούχες εκπομπές, μέχρι το 2040 και το 2035 αντίστοιχα. Η Alstom είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λύσεων τροχαίου υλικού και ήταν η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που κατασκεύασε το Coradia iLint, τρένο που κινείται με υδρογόνο και το οποίο είναι ήδη σε λειτουργία στη Γερμανία.
Ο Nick Crossfield, Διευθύνων Σύμβουλος της Alstom για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, δήλωσε: Η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή (COP26) είναι μια υπενθύμιση της επείγουσας ανάγκης για απαλλαγή από τον άνθρακα.
Ο σιδηρόδρομος είναι ήδη το μέσο μεταφοράς με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αλλά μπορούμε να καταφέρουμε ακόμη περισσότερα και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή τη συμφωνία με τους φίλους μας στην Eversholt Rail, η οποία θα προσφέρει τον πρώτο στόλο νέων τρένων υδρογόνου στη Βρετανία.
Η Mary Kenny, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Eversholt Rail, σχολίασε: Είναι σημαντικό να ξεκινήσουμε την απεξάρτηση των βρετανικών σιδηροδρόμων από τον άνθρακα το συντομότερο δυνατόν, εάν θέλουμε να επιτύχουμε τον στόχο για net-zero έως το 2050.
Η πρόωση με υδρογόνου θα παίξει σημαντικό ρόλο και αυτή η συνεργασία με την Alstom θα δείξει πώς ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Η Alstom και η Eversholt Rail έχουν συνεργαστεί κατά το παρελθόν πάνω στο Breeze, μια λύση υδρογονοκίνητου τροχαίου υλικού για τον σιδηρόδρομο του Ηνωμένου Βασιλείου, που σκοπό είχε να μετατρέψει μια υφιστάμενη Ηλεκτρική Πολλαπλή Μονάδα σε μονάδα υδρογόνου.
Και οι δύο εταιρείες πιστεύουν ότι υπάρχει ικανή ζήτηση για στόλο νέων τρένων από τους σιδηροδρομικούς φορείς σε ολόκληρη τη Βρετανία.
Το εύρος και βάθος της γνώσης, αλλά και της εμπειρίας που αποκτήθηκε από αυτό το έργο, μαζί με την πληροφόρηση των ενδιαφερομένων μερών σχετικά με τις μελλοντικές στρατηγικές στόλου, ήταν ανεκτίμητης αξίας για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό του προϊόντος.
Αξιοποιώντας τη μακρόχρονη τεχνογνωσία της Alstom στην παροχή υπηρεσιών κινητικότητας για τη Βρετανία, ο συρμός Aventra έχει αναπτυχθεί για να εξυπηρετήσει τα δρομολόγια κύριας γραμμής, που μπορεί να εκτείνεται από συστήματα μετρό υψηλής χωρητικότητας έως υπηρεσίες υπεραστικών γραμμών.
Σχεδιασμένα για να είναι η ταχύτερη, εξυπνότερη και οικονομικότερη πλατφόρμα προϊόντων στις σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές, τα τρένα Aventra είναι αρθρωτά, από το μήκος των βαγονιών έως την εσωτερική διάταξη και το σχεδιασμό.
Μπορούν εύκολα να τροποποιηθούν σύμφωνα με τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών, διατηρώντας παράλληλα τα βασικά πλεονεκτήματα, όπως το ελαφρύ αμάξωμα και το χαμηλό κόστος κύκλου ζωής.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών