Πολλοί έσπευσαν στα μαγαζιά λίγες ημέρες νωρίτερα, ώστε να αποφύγουν τον συνωστισμό της χθεσινής ημέρας (26 Νοεμβρίου)
Επίσης, τα ίδια στοιχεία δείχνουν αύξηση της κίνησης κατά 47,5% σε σχέση με πέρυσι.
Η προτίμηση του διαδικτύου και ο χρόνος των αγορών
Η πτώση από το 2019 αποδίδεται σε δύο παράγοντες: αφενός περισσότεροι ήταν οι Αμερικανοί που προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου φέτος.
Αφετέρου, πολλοί έσπευσαν να κάνουν τα ψώνια τους νωρίτερα φέτος αντί να περιμένουν τις εκπτώσεις της Black Friday.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί έσπευσαν στα μαγαζιά λίγες ημέρες νωρίτερα, ώστε να αποφύγουν τον συνωστισμό της χθεσινής ημέρας.
Εξάλλου, οι αγορές των Αμερικανών για τα Χριστούγεννα ξεκίνησαν φέτος πολύ νωρίτερα.
Παράλληλα πολλά καταστήματα είχαν προσφορές τις προηγούμενες εβδομάδες.
Η ανησυχία για την πανδημία
Βέβαια, η αύξηση της κινητικότητας σε σχέση με το 2020 οφείλεται στο γεγονός ότι οι πολίτες των ΗΠΑ ανησυχούν πλέον λιγότερο για την πορεία του ιού.
Επίσης, πέρυσι, τα καταστήματα λιανικής λειτουργούσαν με περιορισμένο ωράριο.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και με τα δεδομένα της φετινής χρονιάς, η Black Friday αναμένεται να αποτελέσει την πιο δραστήρια ημέρα από άποψη κινητικότητας στα αμερικανικά εμπορικά καταστήματα για το 2021, σύμφωνα με προβλέψεις της Sensormatic.
Online αγορές
Σύμφωνα με στοιχεία από την Adobe Analytics, τα καταστήματα είχαν τζίρο 8,9 δισ. δολαρίων χθες, ενώ πέρυσι την ημέρα της Black Friday το ποσό ανερχόταν στα 9 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την Adobe είναι η πρώτη φορά που αναστρέφεται η ανοδική πορεία του τζίρου για τις online αγορές την εν λόγω ημέρα.
Η Adobe επεξεργάστηκε τα δεδομένα από τουλάχιστον ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε αμερικανικές ιστοσελίδες λιανεμπορίου με περίπου 100 εκατ. προϊόντα σε 18 κατηγορίες.
Σημειώνεται πως οι online αγορές την Πέμπτη, την ημέρα των Ευχαριστιών, ανήλθαν σε 5,1 δισ. δολάρια, στο ίδιo δηλαδή επίπεδο με πέρυσι
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών