Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ: Άνοδος 8,5% των λιανικών πωλήσεων τις γιορτές – Άλμα 11% στο ηλεκτρονικό εμπόριο

ΗΠΑ: Άνοδος 8,5% των λιανικών πωλήσεων τις γιορτές – Άλμα 11% στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καταγράφηκε αυξημένη κίνηση στα καταστήματα εν μέσω ανησυχιών για την αλυσίδα εφοδιασμού λόγω της αύξησης των κρουσμάτων, καθώς και εκτίναξη των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Σχετικά Άρθρα

Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 8,5% την φετινή εορταστική περίοδο αγορών από την 1η Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με σημερινή έκθεση της Mastercard, χάρη στην αυξημένη κίνηση στα καταστήματα εν μέσω ανησυχιών για την αλυσίδα εφοδιασμού λόγω της αύξησης των κρουσμάτων, καθώς και στην εκτίναξη των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
'Οπως μετέδωσε το Reuters τη Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021 οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ σημείωσαν άλμα 11% κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, σύμφωνα με την έκθεση SpendingPulse της Mastercard, υπογραμμίζοντας για άλλη μια φορά τον ρόλο της πανδημίας COVID-19 στη μεταστροφή των αγοραστικών συνηθειών των πελατών.

Ψηφιακές αγορές

Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στις γιορτές αποτέλεσαν το 20,9% των συνολικών λιανικών πωλήσεων το 2021, σημειώνοντας ότι ο τομέας συνεχίζει να σημειώνει ανάπτυξη, καθώς οι καταναλωτές απολαμβάνουν την ευκολία της περιήγησης και των αγορών στην άνεση του σπιτιού τους.
"Οι αγοραστές ανυπομονούσαν να εξασφαλίσουν τα δώρα τους πριν από τη αυξημένη εορταστική κίνηση του λιανεμπορίου, με τις συζητήσεις γύρω από τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και της προσφοράς εργασίας να στέλνουν τους καταναλωτές στο διαδίκτυο και στα καταστήματα μαζικά", ανέφερε σε δήλωσή του ο ανώτερος σύμβουλος της Mastercard, Steve Sadove.

Αγοραστικές επιλογές

Τομείς όπως τα κοσμήματα και τα ηλεκτρονικά συνέχισαν να σημειώνουν αύξηση, καθώς η μείωση των δαπανών για φαγητό, ταξίδια και αναψυχή ενθάρρυνε τους αγοραστές να κάνουν άλλες αγορές.
Οι πωλήσεις κοσμημάτων σημείωσαν άλμα 32% από το 2020 και οι πωλήσεις ηλεκτρονικών αυξήθηκαν κατά 16,2%, σύμφωνα με την έκθεση.
Η έκθεση SpendingPulse παρακολουθεί τις δαπάνες συνδυάζοντας τη δραστηριότητα πωλήσεων στο δίκτυο πληρωμών της Mastercard με εκτιμήσεις για τα μετρητά και άλλες μορφές πληρωμών, αλλά δεν περιλαμβάνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης