Ο αυξανόμενος πληθωρισμός και οι πιέσεις της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας παραμένουν στο επίκεντρο των μεγάλων brands
Ορισμένες εταιρείες διέκοψαν προσωρινά τις δραστηριότητές τους στη Ρωσία, είτε ως σήμα «εταιρικής καταδίκης» του πολέμου, είτε επειδή δεν μπορούν να συνεχίσουν τις δραστηριότητες τους στη χώρα λόγω των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί και που επηρεάζουν τα logistics.
Η εταιρεία ρούχων American Eagle με έδρα το Πίτσμπουργκ δήλωσε ότι λαμβάνει υπόψη τον πόλεμο μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας κατά την πρόβλεψη των προοπτικών του έτους, αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον οικονομικό αντίκτυπο που θα μπορούσε να έχει στην καταναλωτική ζήτηση. Η American Eagle δεν λειτουργεί φυσικά καταστήματα εκτός της Βόρειας Αμερικής και του Χονγκ Κονγκ, αλλά μιλά «αρμοδίως» καθώς στέλνει εμπορεύματα σε 81 χώρες.
Η Nike, η H&M και η κατασκευάστρια παλτό Canada Goose δήλωσαν ήδη ότι αναστέλλουν τις πωλήσεις τους και στη Ρωσία.
Η Nike σε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της στη Ρωσία αναφέρει ότι δεν μπορεί επί του παρόντος να εγγυηθεί την παράδοση των προϊόντων στη χώρα. Εκπρόσωπος της Nike είπε στο CNBC ότι δεδομένης της κατάστασης, μαζί με τις αυξημένες λειτουργικές προκλήσεις, η Nike αποφάσισε να σταματήσει τις δραστηριότητές της στην περιοχή.
«Είμαστε βαθιά προβληματισμένοι από την καταστροφική κρίση στην Ουκρανία και οι σκέψεις μας είναι με όλους εκείνους που επηρεάστηκαν, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων, των συνεργατών μας και των οικογενειών τους στην περιοχή», είπε η εκπρόσωπος.
Να θυμίσουμε ότι και η ελληνικών συμφερόντων Coca Cola 3E, ανακοίνωσε ότι πλέον δεν μπορεί να προβλέψει την πορεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2022, καθώς του 20% του όγκου των πωλήσεών της είναι σε Ρωσία και Ουκρανία.
Τέλος, και η Victoria's Secret προειδοποιεί ότι η αβεβαιότητα που δημιουργήθηκε από τον πόλεμο θα μπορούσε να επιβαρύνει τις επιχειρήσεις το πρώτο τρίμηνο του έτους και ενδεχομένως και μεταγενέστερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών