Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Christian Lindner εξέφρασε την αντίθεσή του στην παράταση του δημοφιλούς εκπτωτικού εισιτηρίου των 9 ευρώ για τις τοπικές μεταφορές, καθώς όπως είπε, θα κοστίζει 14 δισεκατομμύρια ευρώ στην οικονομία, ποσό που θα μπορούσε να διατεθεί σε άλλον τομέα.
Μιλώντας σε ημερίδα στο Βερολίνο, ισχυρίστηκε πως κάλλιστα αυτό το ποσό θα μπορούσε να κατευθυνθεί στην παιδεία.
Ο υπουργός Οικονομικών, ο οποίος προέρχεται από το φιλικό προς τις επιχειρήσεις κόμμα FDP, έχει επανειλημμένα απορρίψει την παράταση του τρίμηνου προγράμματος της κυβέρνησης με εξαιρετικά φθηνά μέσα μαζικής μεταφοράς, που ξεκίνησε το καλοκαίρι για να βοηθήσει στο αυξημένο κόστος ζωής και να συμβάλλει στη μείωση της χρήσης των αυτοκινήτων.
Το πρόγραμμα των εκπτωτικών εισιτηρίων θα ολοκληρωθεί θα στα τέλη Αυγούστου, σύμφωνα με το Bloomberg.
Υπέρ του μέτρου η Bundesbank
Πάντως εκτιμάται πως το μέτρο βοήθησε στη συγκράτηση του πληθωρισμού.
Ο πρόεδρος της Bundesbank Joachim Nagel είπε ότι το τέλος του εισιτηρίου και η άνοδος της βενζίνης πρόκειται να οδηγήσουν σε νέα αύξηση των τιμών κατά περίπου μία ποσοστιαία μονάδα το φθινόπωρο.
Ο πληθωρισμός μπορεί να αγγίξει ακόμη και το 10%, και είναι η πρώτη φορά που σημειώνει διψήφιο αριθμό μετά από περισσότερα από 70 χρόνια, δήλωσε ο Nagel σε συνέντευξή του στη Rheinische Post.
Μια δημοσκόπηση της Kantar που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα έδειξε ότι το εισιτήριο των 9 ευρώ έχει υποστήριξη από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.
Ωστόσο, ο Lindner είπε ότι ο στόχος με το μέτρο δεν επιτεύχθηκε πλήρως, καθώς μια έρευνα έδειξε ότι οι Γερμανοί δεν έχουν αλλάξει συνήθειες και προτιμούν το αυτοκίνητο το αυτοκίνητο από τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών