Τελευταία Νέα
Διεθνή

Pieton (Renault): Στοιχηματίζουμε στον κινητήρα εσωτερικής καύσης - Θα δίνει τον τόνο στην αγορά ως το 2040

Pieton (Renault): Στοιχηματίζουμε στον κινητήρα εσωτερικής καύσης - Θα δίνει τον τόνο στην αγορά ως το 2040
Δεν υπάρχει σενάριο στο οποίο οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και οι υβριδικοί κινητήρες να καταλήξουν να αντιπροσωπεύουν μερίδιο χαμηλότερο του 40% της αγοράς ως το 2040, είπε ο CEO της Renault
Σχετικά Άρθρα

Η Renault προβλέπει ότι ο κινητήρας εσωερικής καύσης θα συνεχίσει να παίζει τον κεντρικό ρόλο στις δραστηριότητές της τα επόμενα χρόνια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού κολοσσού της αυτοκινητοβιομηχανίας Thierry Pieton σε συνέντευξή του στο CNBC.
Ο Όμιλος Renault ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μια μη δεσμευτική συμφωνία-πλαίσιο με την κινέζικη εταιρεία Gelly για την ίδρυση μιας εταιρείας που θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη, παραγωγή και πώληση υβριδικών κινητήρων και υψηλής απόδοσης κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με τη Renault, τόσο η ίδια όσο και η κινέζικη θα έχουν μερίδιο 50% στην επιχείρηση, η οποία θα αποτελείται από 17 εγκαταστάσεις παραγωγής κινητήρων και πέντε κέντρα έρευνας και ανάπτυξης.
«Κατά την άποψή μας, και σύμφωνα με όλες τις μελέτες που έχουμε, δεν υπάρχει σενάριο στο οποίο οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και οι υβριδικοί κινητήρες να καταλήξουν να αντιπροσωπεύουν μερίδιο χαμηλότερο του 40% της αγοράς ως το 2040», είπε ο επικεφαλής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης αποτελούν στην πραγματικότητα μια αγορά που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται», πρόσθεσε.
Η σύμπραξη με την Geely έρχεται καθώς η Renault ολοκληρώνει τα σχέδια για τη δημιουργία ενός spin-off ηλεκτροκίνητου οχήματος που θα ονομάζεται Ampere.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στο CNBC, o CEO της Renault αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη να υπάρξουν διαφορετικοί τύποι οχημάτων.
«Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε, ταυτόχρονα, παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από τη μία πλευρά — με το Ampere— και να δημιουργήσουμε μια αξιόλογη παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών κινητήρων».
«Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η Renault προχώρησε σε συνεργασία με την κινέζικη Geely», πρόσθεσε ο Pieton, «καθώς η σύμπραξή τους δημιουργεί έναν κορυφαίο παγκόσμιο παραγωγό και προμηθευτή κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών κινητήρων με περίπου 19.000 υπαλλήλους στον κόσμο, που θα καλύπτει 130 χώρες».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης