Τελευταία Νέα
Διεθνή

Παραδοχή Volkswagen: Tα εργοστάσια μπαταριών EV είναι «πρακτικά μη βιώσιμα» στην ΕΕ λόγω του αυξανόμενου ενεργειακού κόστους

Παραδοχή Volkswagen: Tα εργοστάσια μπαταριών EV είναι «πρακτικά μη βιώσιμα» στην ΕΕ λόγω του αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης και η πιο εξαρτημένη από τις εισαγωγές ρωσικού φυσικού αερίου, η Γερμανία έχει δει τη βιομηχανική της παραγωγή να πέφτει λόγω των υψηλών τιμών της ενέργειας λόγω ελλείψεων

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen έγραψε ότι τα εργοστάσια μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι «πρακτικά μη βιώσιμα» αυτή τη στιγμή λόγω του αυξανόμενου κόστους ενέργειας.
Περαιτέρω επενδύσεις σε βασικά βιομηχανικά έργα, όπως εργοστάσια μπαταριών στη Γερμανία και την ΕΕ, γίνονται όλο και πιο ανέφικτες λόγω της αδυναμίας των πολιτικών να ελέγξουν τις εκτοξευόμενες μακροπρόθεσμες τιμές ενέργειας, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της επωνυμίας Volkswagen AG, Thomas Schaefer.
Η Ευρώπη, και ιδιαίτερα η Γερμανία, έχει καταστραφεί από την απώλεια ρωσικών εξαγωγών ενέργειας προς το μπλοκ μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις δυτικές κυρώσεις στη Μόσχα.
Η ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζουν μια σοβαρή ενεργειακή κρίση για το μεγαλύτερο μέρος του 2022.
Η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης και η πιο εξαρτημένη από τις εισαγωγές ρωσικού φυσικού αερίου, η Γερμανία έχει δει τη βιομηχανική της παραγωγή να πέφτει λόγω των υψηλών τιμών της ενέργειας λόγω ελλείψεων.
Ο Schafer προειδοποίησε ότι «οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα, η Νοτιοανατολική Ασία και περιοχές όπως η Βόρεια Αφρική προχωρούν μπροστά».
«Εκτός και αν καταφέρουμε να μειώσουμε τις τιμές της ενέργειας στη Γερμανία και την Ευρώπη γρήγορα και αξιόπιστα, οι επενδύσεις σε ενεργοβόρα παραγωγή ή νέα εργοστάσια κυψελών μπαταριών στη Γερμανία και την ΕΕ θα είναι πρακτικά μη βιώσιμες», δημοσίευσε ο Schaefer στο LinkedIn στις 28 Νοεμβρίου.

«Η δημιουργία αξίας σε αυτόν τον τομέα θα γίνει αλλού».

Ο Schaefer επαίνεσε την κοινή προσπάθεια συνεργασίας βιομηχανικής πολιτικής μεταξύ των υπουργών οικονομικών της Γαλλίας και της Γερμανίας, Bruno Le Maire και Robert Habeck την περασμένη εβδομάδα, αλλά είπε ότι το σχέδιό τους «υπολείπεται σε κρίσιμους τομείς και δεν ανταποκρίνεται στις προβλεπόμενες προτεραιότητες».
Η οικονομική κρίση της Ευρώπης επιδεινώθηκε επίσης από τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού της κυβέρνησης Μπάιντεν, ο οποίος ψηφίστηκε το καλοκαίρι.
Ο νέος νόμος για το κλίμα και τη φορολογία στοχεύει να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ και να μειώσει την εξάρτηση από ξένες χώρες όπως η Κίνα για εξαρτήματα και υλικά μπαταριών.
Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατήγγειλαν ότι οι επιδοτήσεις και οι περιορισμοί βλάπτουν επίσης τις ευρωπαϊκές εταιρείες και παραβιάζουν τους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου κάνοντας διακρίσεις σε βάρος μη αμερικανικών εταιρειών.
Οι υπουργοί οικονομικών της Γαλλίας και της Γερμανίας είναι και οι δύο αντίθετοι στην οικονομική ατζέντα του Μπάιντεν και τους θεωρούν ότι αντιστρέφουν εν μέρει τις προηγούμενες εμπορικές πολιτικές δεκαετιών με τους συμμάχους της.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης