Δεν είναι ωστόσο ξεκάθαρο αν η μείωση αυτή οφείλονταν στις δυτικές κυρώσεις ή σε διακοπή φορτώσεων λόγω κακών καιρικών συνθηκών
Τα φορτία με προορισμό την Κίνα, την Ινδία και την Τουρκία, που έχουν γίνει βασικοί εξαγωγικοί προορισμοί για τη Ρωσία υποκαθιστώντας την Ευρώπη, σημείωσαν τρίτη συνεχόμενη πτώση, προσθέτει το Bloomberg.
Οι συνολικές εξαγωγές πετρελαίου της χώρες που έγιναν δια θαλάσσης μειώθηκαν συγκεκριμένα κατά 117.000 βαρέλια την ημέρα στα 2,615 εκατομμύρια βαρέλια σε μέση βάση τεσσάρων εβδομάδων.
Δεν είναι ωστόσο βέβαιο ότι η μείωση αυτή οφείλεται στις δυτικές κυρώσεις και όχι στις καιρικές συνθήκες, προσθέτει το πρακτορείο, καθώς επί σειρά ημερών τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας και του Ειρηνικού λόγω των ισχυρών καταιγίδων υπολειτουργούσαν, με τις φορτώσεις στο Kozmino, λιμάνι του Ειρηνικού, να σταματούν εντελώς για περισσότερες από 11 ημέρες τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την εταιρεία διαχείρισης αγωγών Transneft PJSC, για να ανακάμψουν ωστόσο αμέσως μετά.
Ωστόσο, εικάζεται ότι και η έλλειψη πλοίων για τη μεταφορά φορτίων στις πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις που απαιτούνται μετά την απαγόρευση της ΕΕ για τις θαλάσσιες εισαγωγές αργού από τη Ρωσία μπορεί επίσης να έχει αρνητικό αντίκτυπο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών