Η Aeroflot διαθέτει 178 αεροπλάνα Airbus και Boeing στον στόλο της από την 1η Απριλίου και θεωρείται η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Ρωσία.
Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ρωσίας, η Aeroflot, έστειλε ένα από τα Airbus A330-300 στο Ιράν για επισκευή, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που μια ρωσική αεροπορική εταιρεία έπρεπε να αναζητήσει επισκευές στο Ιράν, ανέφερε ο ρωσικός ειδησεογραφικός ιστότοπος RBC στις 10 Απριλίου.
Η απόφαση να πραγματοποιηθούν επισκευές στο αεροσκάφος στο Ιράν προφανώς ελήφθη λόγω των δυτικών κυρώσεων που απαγορεύουν τη συντήρηση αεροσκαφών που ανήκουν σε ρωσικές αεροπορικές εταιρείες.
Το ρωσικό αεροσκάφος έφτασε στο Ιράν στις 5 Απριλίου και οι τεχνικοί της ιρανικής αεροπορικής εταιρείας Mahan Air θα εκτελούσαν εργασίες συντήρησης.
Η Aeroflot επιβεβαίωσε ότι έστειλε ένα από τα αεροπλάνα της στο Ιράν για συντήρηση, δηλώνοντας ότι η Mahan Air είχε «τον απαραίτητο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά και τεράστια εμπειρία» για το έργο και ότι αναμένει ότι το έργο θα εκτελούνταν «σε υψηλό επίπεδο ποιότητας», σύμφωνα με το RBC.
Σύμφωνα με πηγές του RBC, η Aeroflot φέρεται να έχει διερευνήσει την προοπτική συντήρησης στο Ιράν εδώ και αρκετούς μήνες. Η διατήρηση των γόνατων του συστήματος προσγείωσης του αεροσκάφους σε καλή κατάσταση είναι ο πρωταρχικός στόχος της αποστολής του πρώτου A330 στη Mahan Air για συντήρηση.
Προηγουμένως, η Aeroflot εκτελούσε αυτές τις υπηρεσίες χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις άλλων εργολάβων, όπως η HAECO του Χονγκ Κονγκ.
Η ρωσική εταιρεία και η HAECO συμφώνησαν σε μια νέα, μακροπρόθεσμη σύμβαση για τη συντήρηση και γενική επισκευή εξαρτημάτων αεροσκαφών το 2021.
Ωστόσο, οι διεθνείς κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Μόσχα ως αντίποινα για την εισβολή της στην Ουκρανία έχουν επηρεάσει πολλές πτυχές, συμπεριλαμβανομένης της παροχής υπηρεσιών επισκευής και αντικατάστασης εξαρτημάτων σε ρωσικές αεροπορικές εταιρείες.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ειδησεογραφικού πρακτορείου, η Aeroflot διαθέτει 178 αεροπλάνα Airbus και Boeing στον στόλο της από την 1η Απριλίου και θεωρείται η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Ρωσία.
Οι αεροπορικές εταιρείες στη Ρωσία ζητούν από τις ρυθμιστικές αρχές να τους επιτρέψουν να αυξήσουν τα διαστήματα σέρβις για δυτικά αεροσκάφη σε εξαιρετικές περιπτώσεις.
Έχουν ήδη υποβληθεί προτάσεις στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών και στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εποπτείας των Μεταφορών.
Εν τω μεταξύ, η AerCap, η μεγαλύτερη εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης αεροσκαφών παγκοσμίως, έχει κινηθεί νομικά κατά των ασφαλιστών, ζητώντας αποζημίωση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα αεροπλάνα και τους κινητήρες της που έχουν κολλήσει επί του παρόντος στη Ρωσία.
Η αεροπορική βιομηχανία στη Ρωσία αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις λόγω των επιπτώσεων των δυτικών κυρώσεων, οι οποίες έχουν περιορίσει περαιτέρω την πρόσβαση του ήδη προβληματικού τομέα σε βασικά εισαγόμενα ανταλλακτικά.
Ως αποτέλεσμα, αρκετές ρωσικές αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να λειτουργήσουν.
Η Kommersant, μια ρωσική εφημερίδα, ανέφερε ότι τουλάχιστον εννέα αεροπορικές εταιρείες στη χώρα ανέστειλαν τις δραστηριότητές τους το 2022
Μεταξύ αυτών, σε τέσσερις αεροπορικές εταιρείες ανακλήθηκαν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από την εθνική ρυθμιστική αρχή της αεροπορίας, Rosaviatsiya.
Γιατί η Ρωσία στράφηκε στο Ιράν για βοήθεια;
Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο, η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν κυρώσεις στη ρωσική αεροπορική βιομηχανία.
Οι κυρώσεις απαγόρευσαν τη χρήση ρωσικών αεροπλάνων στον εναέριο χώρο τους, απαγόρευσαν την πώληση ανταλλακτικών, ασφάλισης και υπηρεσιών συντήρησης για ρωσικές αεροπορικές εταιρείες και εξουσιοδοτούσαν τις εταιρείες leasing να τερματίσουν όλες τις μισθώσεις αεροσκαφών σε ρωσικούς αερομεταφορείς.
Ως εκ τούτου, οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες είχαν περιορισμένες επιλογές και έπρεπε να καταφύγουν στην απογύμνωση αεροπλάνων για ανταλλακτικά.
Ο Andrei Patrakov, ιδρυτής της εταιρείας ασφάλειας πτήσεων RunAvia, είπε στη RFE/RL ότι οι ρωσικές ρυθμιστικές αρχές είχαν λάβει ένα πιο δραστικό μέτρο αφού συνειδητοποίησαν ότι η άδεια χρήσης γνήσιων ανταλλακτικών, ακόμη και με τεκμηρίωση από τρίτες χώρες, ήταν ανεπαρκής.
Ως αποτέλεσμα, επέτρεψαν τη χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών, ακόμη και αν συνοδεύονταν από τεκμηρίωση από τρίτες χώρες όπως το Ιράν, υποδηλώνοντας ένα αίσθημα απόγνωσης, πρόσθεσε ο Patrakov.
www.bankingnews.gr
Η απόφαση να πραγματοποιηθούν επισκευές στο αεροσκάφος στο Ιράν προφανώς ελήφθη λόγω των δυτικών κυρώσεων που απαγορεύουν τη συντήρηση αεροσκαφών που ανήκουν σε ρωσικές αεροπορικές εταιρείες.
Το ρωσικό αεροσκάφος έφτασε στο Ιράν στις 5 Απριλίου και οι τεχνικοί της ιρανικής αεροπορικής εταιρείας Mahan Air θα εκτελούσαν εργασίες συντήρησης.
Η Aeroflot επιβεβαίωσε ότι έστειλε ένα από τα αεροπλάνα της στο Ιράν για συντήρηση, δηλώνοντας ότι η Mahan Air είχε «τον απαραίτητο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά και τεράστια εμπειρία» για το έργο και ότι αναμένει ότι το έργο θα εκτελούνταν «σε υψηλό επίπεδο ποιότητας», σύμφωνα με το RBC.
Σύμφωνα με πηγές του RBC, η Aeroflot φέρεται να έχει διερευνήσει την προοπτική συντήρησης στο Ιράν εδώ και αρκετούς μήνες. Η διατήρηση των γόνατων του συστήματος προσγείωσης του αεροσκάφους σε καλή κατάσταση είναι ο πρωταρχικός στόχος της αποστολής του πρώτου A330 στη Mahan Air για συντήρηση.
Προηγουμένως, η Aeroflot εκτελούσε αυτές τις υπηρεσίες χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις άλλων εργολάβων, όπως η HAECO του Χονγκ Κονγκ.
Η ρωσική εταιρεία και η HAECO συμφώνησαν σε μια νέα, μακροπρόθεσμη σύμβαση για τη συντήρηση και γενική επισκευή εξαρτημάτων αεροσκαφών το 2021.
Ωστόσο, οι διεθνείς κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Μόσχα ως αντίποινα για την εισβολή της στην Ουκρανία έχουν επηρεάσει πολλές πτυχές, συμπεριλαμβανομένης της παροχής υπηρεσιών επισκευής και αντικατάστασης εξαρτημάτων σε ρωσικές αεροπορικές εταιρείες.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ειδησεογραφικού πρακτορείου, η Aeroflot διαθέτει 178 αεροπλάνα Airbus και Boeing στον στόλο της από την 1η Απριλίου και θεωρείται η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Ρωσία.
Οι αεροπορικές εταιρείες στη Ρωσία ζητούν από τις ρυθμιστικές αρχές να τους επιτρέψουν να αυξήσουν τα διαστήματα σέρβις για δυτικά αεροσκάφη σε εξαιρετικές περιπτώσεις.
Έχουν ήδη υποβληθεί προτάσεις στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών και στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εποπτείας των Μεταφορών.
Εν τω μεταξύ, η AerCap, η μεγαλύτερη εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης αεροσκαφών παγκοσμίως, έχει κινηθεί νομικά κατά των ασφαλιστών, ζητώντας αποζημίωση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα αεροπλάνα και τους κινητήρες της που έχουν κολλήσει επί του παρόντος στη Ρωσία.
Η αεροπορική βιομηχανία στη Ρωσία αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις λόγω των επιπτώσεων των δυτικών κυρώσεων, οι οποίες έχουν περιορίσει περαιτέρω την πρόσβαση του ήδη προβληματικού τομέα σε βασικά εισαγόμενα ανταλλακτικά.
Ως αποτέλεσμα, αρκετές ρωσικές αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να λειτουργήσουν.
Η Kommersant, μια ρωσική εφημερίδα, ανέφερε ότι τουλάχιστον εννέα αεροπορικές εταιρείες στη χώρα ανέστειλαν τις δραστηριότητές τους το 2022
Μεταξύ αυτών, σε τέσσερις αεροπορικές εταιρείες ανακλήθηκαν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από την εθνική ρυθμιστική αρχή της αεροπορίας, Rosaviatsiya.
Γιατί η Ρωσία στράφηκε στο Ιράν για βοήθεια;
Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο, η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν κυρώσεις στη ρωσική αεροπορική βιομηχανία.
Οι κυρώσεις απαγόρευσαν τη χρήση ρωσικών αεροπλάνων στον εναέριο χώρο τους, απαγόρευσαν την πώληση ανταλλακτικών, ασφάλισης και υπηρεσιών συντήρησης για ρωσικές αεροπορικές εταιρείες και εξουσιοδοτούσαν τις εταιρείες leasing να τερματίσουν όλες τις μισθώσεις αεροσκαφών σε ρωσικούς αερομεταφορείς.
Ως εκ τούτου, οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες είχαν περιορισμένες επιλογές και έπρεπε να καταφύγουν στην απογύμνωση αεροπλάνων για ανταλλακτικά.
Ο Andrei Patrakov, ιδρυτής της εταιρείας ασφάλειας πτήσεων RunAvia, είπε στη RFE/RL ότι οι ρωσικές ρυθμιστικές αρχές είχαν λάβει ένα πιο δραστικό μέτρο αφού συνειδητοποίησαν ότι η άδεια χρήσης γνήσιων ανταλλακτικών, ακόμη και με τεκμηρίωση από τρίτες χώρες, ήταν ανεπαρκής.
Ως αποτέλεσμα, επέτρεψαν τη χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών, ακόμη και αν συνοδεύονταν από τεκμηρίωση από τρίτες χώρες όπως το Ιράν, υποδηλώνοντας ένα αίσθημα απόγνωσης, πρόσθεσε ο Patrakov.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών