Η εταιρεία επρόκειτο να λάβει 6,8 δισ. ευρώ κρατικής στήριξης για το εργοστάσιο κατασκευής ημιαγωγών στη Γερμανία, σε μια επένδυση που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 17 δισ. ευρώ
Αρνητική εμφανίζεται η Γερμανία διά στόματος του υπουργού της Οικονομικών στο αίτημα της αμερικανικής τεχνολογικής εταιρείας Intel για μεγαλύτερου ύψους επιδοτήσεις στην μονάδα κατασκευής ημιαγωγών, καθώς η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης δεν μπορεί να το αντέξει οικονομικά.
Αυτό αναφέρουν σε δημοσίευμά τους την Κυριακή 11 Ιουνίου οι Financial Times.σε δημοσίευμά τους στο οποίο φιλοξενούν δηλώσεις του Christian Lindner.
«Δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα χρήματα στον προϋπολογισμό», ανέφερε η εφημερίδα σε συνέντευξή του ο Lindner.
«Προσπαθούμε να εξυγιάνουμε τον προϋπολογισμό αυτή τη στιγμή, όχι να τον επεκτείνουμε».
Η εταιρεία επρόκειτο να λάβει 6,8 δισ. ευρώ κρατικής στήριξης για το εργοστάσιο κατασκευής ημιαγωγών στη Γερμανία, σε μια επένδυση που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 17 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, εξαιτίας του υψηλότερου κόστους ενέργειας αλλά και της κατασκευής, απαιτούνται επιπλέον 10 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει η εφημερίδα.
Πέρυσι, ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι επέλεξε την πόλη του Μαγδεμβούργου στην κεντρική Γερμανία για να κατασκευάσει μια καινούργια μονάδα παραγωγής ημιαγωγών.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου επενδυτικού σχεδιασμού ύψους 88 δισ. δολαρίων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Βάσει του σχεδιασμού αυτού, προβλέπεται η ενίσχυση ενός εργοστασίου στην Ιρλανδία, ένας χώρος συσκευασίας και συναρμολόγησης στην Ιταλία, όπως και η κατασκευή μιας μονάδας σχεδιασμού και έρευνας στη Γαλλία.
Η Intel είναι μία από τις πολλές κατασκευάστριες ημιαγωγών που επιδιώκει να εξασφαλείσει κρατική χρηματοδότηση για την κατασκευή εργοστασίων στην Ευρώπη.
Άλλες εταιρείες που ακολουθούν την ίδια λογική είναι η TSMC της Ταϊβάν και η αμερικανική Wolfspeed.
www.bankingnews.gr
Αυτό αναφέρουν σε δημοσίευμά τους την Κυριακή 11 Ιουνίου οι Financial Times.σε δημοσίευμά τους στο οποίο φιλοξενούν δηλώσεις του Christian Lindner.
«Δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα χρήματα στον προϋπολογισμό», ανέφερε η εφημερίδα σε συνέντευξή του ο Lindner.
«Προσπαθούμε να εξυγιάνουμε τον προϋπολογισμό αυτή τη στιγμή, όχι να τον επεκτείνουμε».
Η εταιρεία επρόκειτο να λάβει 6,8 δισ. ευρώ κρατικής στήριξης για το εργοστάσιο κατασκευής ημιαγωγών στη Γερμανία, σε μια επένδυση που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 17 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, εξαιτίας του υψηλότερου κόστους ενέργειας αλλά και της κατασκευής, απαιτούνται επιπλέον 10 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει η εφημερίδα.
Πέρυσι, ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι επέλεξε την πόλη του Μαγδεμβούργου στην κεντρική Γερμανία για να κατασκευάσει μια καινούργια μονάδα παραγωγής ημιαγωγών.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου επενδυτικού σχεδιασμού ύψους 88 δισ. δολαρίων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Βάσει του σχεδιασμού αυτού, προβλέπεται η ενίσχυση ενός εργοστασίου στην Ιρλανδία, ένας χώρος συσκευασίας και συναρμολόγησης στην Ιταλία, όπως και η κατασκευή μιας μονάδας σχεδιασμού και έρευνας στη Γαλλία.
Η Intel είναι μία από τις πολλές κατασκευάστριες ημιαγωγών που επιδιώκει να εξασφαλείσει κρατική χρηματοδότηση για την κατασκευή εργοστασίων στην Ευρώπη.
Άλλες εταιρείες που ακολουθούν την ίδια λογική είναι η TSMC της Ταϊβάν και η αμερικανική Wolfspeed.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών