Ο ΟΗΕ προετοιμάζει την παράδοση πακέτων ακθρωπιστικής βοήθειας με ρομποτικά οχήματα σε περιοχές όπου λόγω εντάσεων η ανθρώπινη πρόσβαση καθίσταται αδύνατη
Τα ρομποτικά οχήματα που κινούνται με τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να παραδώσουν δέματα τροφίμων σε ζώνες συγκρούσεων και καταστροφών ήδη από το επόμενο έτος, σε μια κίνηση που στοχεύει να σώσει τις ζωές εργαζομένων στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας, σύμφωνα δήλωση αξιωματούχου του Παγκόσμιου Επισιτιστικού Προγράμματος στο Reuters.
Οι επιθέσεις κατά των εργαζομένων στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια εν μέσω του υψηλότερου αριθμού βίαιων συγκρούσεων από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη.
Το WFP, η υπηρεσία επισιτιστικής βοήθειας του ΟΗΕ, έχασε μόνο τρεις εργάτες νωρίτερα αυτό το έτος στη σύγκρουση στο Σουδάν.
"Μερικές φορές είναι πολύ επικίνδυνο να στείλεις οδηγό ή προσωπικό του WFP.
Επομένως, η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα μπορούσε να είναι πραγματικά μια αλλαγή", δήλωσε ο Bernhard Kowatsch, επικεφαλής του τμήματος καινοτομίας του WFP.
Τα φορτηγά είναι αμφίβια και μπορούν να μεταφέρουν περίπου 1-2 τόνους τροφής το καθένα.
Η σχετική ιδέα ήρθε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της μάχης για το Χαλέπι της Συρίας, μεταξύ 2012 και 2016, όταν εργάτες ανθρωπιστικής βοήθειας πάλεψαν να βρουν βοήθεια σε πολιορκημένα μέρη της πόλης, είπε ο Kowatsch.
Οι ρίψεις αέρα ήταν ακριβές και απαιτούσαν μεγάλους χώρους που δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι σε αυτό το τμήμα της Συρίας, είπε.
Η υπηρεσία του ΟΗΕ χρησιμοποιεί ήδη περίπου 50 από τα οχήματα στο Νότιο Σουδάν, αλλά προς το παρόν απαιτούνται περισσότεροι εξειδικευμένοι χειριστές.
Στο πλαίσιο του έργου AHEAD (Autonomous Humanitarian Emergency Aid Devices) με το Γερμανικό Αεροδιαστημικό Κέντρο (DLR), το WFP θα τα δοκιμάσει χωρίς οδηγούς στις αρχές του επόμενου έτους, δήλωσε ο Kowatsch.
www.bankingnews.gr
Οι επιθέσεις κατά των εργαζομένων στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια εν μέσω του υψηλότερου αριθμού βίαιων συγκρούσεων από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη.
Το WFP, η υπηρεσία επισιτιστικής βοήθειας του ΟΗΕ, έχασε μόνο τρεις εργάτες νωρίτερα αυτό το έτος στη σύγκρουση στο Σουδάν.
"Μερικές φορές είναι πολύ επικίνδυνο να στείλεις οδηγό ή προσωπικό του WFP.
Επομένως, η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα μπορούσε να είναι πραγματικά μια αλλαγή", δήλωσε ο Bernhard Kowatsch, επικεφαλής του τμήματος καινοτομίας του WFP.
Τα φορτηγά είναι αμφίβια και μπορούν να μεταφέρουν περίπου 1-2 τόνους τροφής το καθένα.
Η σχετική ιδέα ήρθε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της μάχης για το Χαλέπι της Συρίας, μεταξύ 2012 και 2016, όταν εργάτες ανθρωπιστικής βοήθειας πάλεψαν να βρουν βοήθεια σε πολιορκημένα μέρη της πόλης, είπε ο Kowatsch.
Οι ρίψεις αέρα ήταν ακριβές και απαιτούσαν μεγάλους χώρους που δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι σε αυτό το τμήμα της Συρίας, είπε.
Η υπηρεσία του ΟΗΕ χρησιμοποιεί ήδη περίπου 50 από τα οχήματα στο Νότιο Σουδάν, αλλά προς το παρόν απαιτούνται περισσότεροι εξειδικευμένοι χειριστές.
Στο πλαίσιο του έργου AHEAD (Autonomous Humanitarian Emergency Aid Devices) με το Γερμανικό Αεροδιαστημικό Κέντρο (DLR), το WFP θα τα δοκιμάσει χωρίς οδηγούς στις αρχές του επόμενου έτους, δήλωσε ο Kowatsch.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών