Σημειώνεται ότι η Ρωσία έχει αναπτύξει μια διθέσια έκδοση αυτού του αεροσκάφους, εξοπλισμένη με ένα πολυλειτουργικό σύστημα ελέγχου που επιτρέπει τη μεταφορά του ελέγχου από τον έναν πιλότο στον άλλο
Η υπηρεσία Τύπου της Rostec ανέφερε ότι μια νέα σειρά μαχητικών Su-2023 πέμπτης γενιάς θα μεταφερθεί στις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις μέχρι το τέλος του έτους. Την πληροφορία επιβεβαιώθηκε ο Γενικός Διευθυντής του United Aircraft Corporation (UAC) Yuri Slyusar.
Εκτός από τα μαχητικά Su-57, το VKS θα λάβει και τα μαχητικά πολλαπλών ρόλων Su-35S.
Τα νέα Su-57 έχουν μια σειρά από προηγμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας εμπλοκής στόχων στον αέρα, στο νερό και στο έδαφος.
Σημειώνεται ότι η Ρωσία έχει αναπτύξει μια διθέσια έκδοση αυτού του αεροσκάφους, εξοπλισμένη με ένα πολυλειτουργικό σύστημα ελέγχου που επιτρέπει τη μεταφορά του ελέγχου από τον έναν πιλότο στον άλλο.
Η παράδοση νέων μαχητικών θα αποτελέσει σημαντική ενίσχυση για τις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις, αποδεικνύοντας τη συνεχή ανάπτυξη της στρατιωτικής αεροπορίας και την ενίσχυση της αμυντικής ικανότητας της χώρας.
Σήμερα γνωρίζουμε ότι στο πιλοτήριο του Su-57 παραγωγής, ο πίνακας οργάνων καταλαμβάνεται από ενιαία οθόνη τεχνολογίας αφής και το HUD είναι ολογραφικό, ευρυγώνιο, με την κλασσική μορφή και λειτουργία που έχει και στα μαχητικά τέταρτης γενιάς.
Γνωρίζουμε επίσης ότι κατ΄ επιλογή του ιπταμένου, κάποιες από τις ενδείξεις του μεταφέρονται σε προβολικό σύστημα επί κάσκας.
Σε β' φάση εξέλιξης οι κινητήρες
Σύμφωνα με τον κρατικό αμυντικό όμιλο Rostec, το ρωσικό μαχητικό 5ης γενιάς, Su-57 βρίσκεται σε δοκιμές με κινητήρες Izdeliye 30, ως “δεύτερη φάση” εξέλιξης τους
Οι Izdeliye 30 είναι οι κινητήρες Saturn AL-51F-1, βελτιωμενοι από τους AL-41F1 που “φορά” σήμερα το μαχητικό, προσφέροντας κάπου 6,5% αυξημένη ώση και 9% μείωση της κατανάλωσης.
Επίσης οι νέοι τουρμποφάν έχουν μειωμένο ίχνος ραντάρ λόγω επανασχεδιάσης των κινητής γεωμετρίας ακροφυσίων τους (και κατασκεύης τους από νέο υλικό), ενώ η ώση φθάνει τις 24.000 λίβρες χωρίς μετάκαυση και τις 37.000 με μετάκαυση.
Οι δοκιμές με τον νέο κινητήρα έχουν αργήσει τουλάχιστον ένα έτος από τον μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό (και πολύ περισσότερο από τον αρχικό, έχοντας μετατραπεί σε “βαρίδι” εξέλιξης του όλου προγράμματος), αλλά στόχος είναι οι επόμενες παραδόσεις Su-57 να τον ενσωματώνουν. Πάντως στο ρωσικό σχεδιασμό υπάρχει και “τρίτη φάση” εξέλιξης των κινητήρων του μαχητικού με έναν που περιγράφεται ως “6ης γενιάς”.
www.bankingnews.gr
Εκτός από τα μαχητικά Su-57, το VKS θα λάβει και τα μαχητικά πολλαπλών ρόλων Su-35S.
Τα νέα Su-57 έχουν μια σειρά από προηγμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας εμπλοκής στόχων στον αέρα, στο νερό και στο έδαφος.
Σημειώνεται ότι η Ρωσία έχει αναπτύξει μια διθέσια έκδοση αυτού του αεροσκάφους, εξοπλισμένη με ένα πολυλειτουργικό σύστημα ελέγχου που επιτρέπει τη μεταφορά του ελέγχου από τον έναν πιλότο στον άλλο.
Η παράδοση νέων μαχητικών θα αποτελέσει σημαντική ενίσχυση για τις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις, αποδεικνύοντας τη συνεχή ανάπτυξη της στρατιωτικής αεροπορίας και την ενίσχυση της αμυντικής ικανότητας της χώρας.
Σήμερα γνωρίζουμε ότι στο πιλοτήριο του Su-57 παραγωγής, ο πίνακας οργάνων καταλαμβάνεται από ενιαία οθόνη τεχνολογίας αφής και το HUD είναι ολογραφικό, ευρυγώνιο, με την κλασσική μορφή και λειτουργία που έχει και στα μαχητικά τέταρτης γενιάς.
Γνωρίζουμε επίσης ότι κατ΄ επιλογή του ιπταμένου, κάποιες από τις ενδείξεις του μεταφέρονται σε προβολικό σύστημα επί κάσκας.
Σε β' φάση εξέλιξης οι κινητήρες
Σύμφωνα με τον κρατικό αμυντικό όμιλο Rostec, το ρωσικό μαχητικό 5ης γενιάς, Su-57 βρίσκεται σε δοκιμές με κινητήρες Izdeliye 30, ως “δεύτερη φάση” εξέλιξης τους
Οι Izdeliye 30 είναι οι κινητήρες Saturn AL-51F-1, βελτιωμενοι από τους AL-41F1 που “φορά” σήμερα το μαχητικό, προσφέροντας κάπου 6,5% αυξημένη ώση και 9% μείωση της κατανάλωσης.
Επίσης οι νέοι τουρμποφάν έχουν μειωμένο ίχνος ραντάρ λόγω επανασχεδιάσης των κινητής γεωμετρίας ακροφυσίων τους (και κατασκεύης τους από νέο υλικό), ενώ η ώση φθάνει τις 24.000 λίβρες χωρίς μετάκαυση και τις 37.000 με μετάκαυση.
Οι δοκιμές με τον νέο κινητήρα έχουν αργήσει τουλάχιστον ένα έτος από τον μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό (και πολύ περισσότερο από τον αρχικό, έχοντας μετατραπεί σε “βαρίδι” εξέλιξης του όλου προγράμματος), αλλά στόχος είναι οι επόμενες παραδόσεις Su-57 να τον ενσωματώνουν. Πάντως στο ρωσικό σχεδιασμό υπάρχει και “τρίτη φάση” εξέλιξης των κινητήρων του μαχητικού με έναν που περιγράφεται ως “6ης γενιάς”.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών