Ικανοποιημένοι φέρονται οι μηχανοδηγοί επειδή η Deutsche Bahn δήλωσε για πρώτη φορά διατεθειμένη να συζητήσει τη μείωση των ωρών εργασίας
Το συνδικάτο των μηχανοδηγών GDL ανακοίνωσε ότι τερματίζει την απεργία του το Σάββατο 27/1 αντί της Δευτέρας 29/1 όπως είχε αρχικά προγραμματίσει και ότι δεν θα πραγματοποιήσει άλλη στάση εργασίας ή απεργία μέχρι τις 3 Μαρτίου.
Οι Γερμανοί μηχανοδηγοί έχουν απεργήσει αρκετές φορές από τις αρχές του χρόνου αλλά η τελευταία απεργία, διάρκειας 6 ημερών, ήταν η μεγαλύτερη στην ιστορία των γερμανικών σιδηροδρόμων.
Η κόντρα μεταξύ των μηχανοδηγών και της Deutsche Bahn είχε σημαντικό κόστος για τις υπεραστικές εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές, καθώς και τις τοπικές συγκοινωνίες, αυξάνοντας την πίεση στη γερμανική οικονομία.
Το βιομηχανικό λόμπι BDI της Γερμανίας είχε προειδοποιήσει ότι η απεργία θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλειες έως και 1 δισεκατομμύριο ευρώ και να προκαλέσει «τεράστια προβλήματα» στις εταιρείες, ιδίως στους τομείς των χημικών, του χάλυβα, της αυτοκινητοβιομηχανίας, του χαρτιού και της ξυλείας.
Τα εμπορευματικά τρένα θα αρχίσουν να κυκλοφορούν ξανά την Κυριακή 28/1 στις 6 μ.μ., ενώ τα επιβατικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 29/1, ανακοίνωσε η Deutsche Bahn.
Οι μηχανοδηγοί ζητούν αυξήσεις μισθών και μείωση των ωρών εργασίας.
Η τελευταία προσφορά της Deutsche Bahn περιλαμβάνει ένα επίδομα ύψους 1.500 ευρώ με προσαρμογή στον πληθωρισμό.
Η ικανοποίηση όμως του συνδικάτου των μηχανοδηγών έχει να κάνει με το ότι για πρώτη φορά η εταιρεία δήλωσε διατεθειμένη να συζητήσει τη μείωση των ωρών εργασίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών